ik heb het over het NIEUWE materieelquote:
Daar moet je denk ik even op wachten, aangezien die stellen nog geproduceerd moeten worden. Maar qua kleuren heb je al een indicatiequote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik heb het over het NIEUWE materieel
dus de HSL treinen en geen omgebouwde BeNeLux(NS ICR)
ja bedankt daarvoorquote:Op woensdag 4 april 2007 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar moet je denk ik even op wachten, aangezien die stellen nog geproduceerd moeten worden. Maar qua kleuren heb je al een indicatie
Deze opmerking komt onvriendelijk over op mij, misschien als je zelf zoekt, dat je een idee krijgt.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik heb het over het NIEUWE materieel
dus de HSL treinen en geen omgebouwde BeNeLux(NS ICR)
Wie ligt er dan ook te maffen tot zo laat?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
lig ik ff te maffen.. meteen t topic voor 2/3de vol
ikquote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wie ligt er dan ook te maffen tot zo laat?
Duschquote:Diesel multiple units
[bla bla]
* DE 1 nicknamed Blauwe Engel (Dutch for "Blue Angel"): A DMU consisting of one coach.
lekker kromquote:
Ja dat staat bij de wadlopertjesquote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lekker krom
here are two version, one with two coaches, the other with one coach als je dat leest
Die pagina mag ook wel eens bijgewerkt worden. NoordNedquote:
tis wiki.. dus wat houd je tegen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die pagina mag ook wel eens bijgewerkt worden. NoordNedEen naam die al 1,5 jaar niet meer bestaat, hoewel de naam nog steeds op de stellen staat.
Ook staat de GTW er nog niet tussen![]()
Ikkequote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
door iemand die op de RUG bezig is geweest :p
dus wie zit er stiekum mee te baggeren? :p
hehehe!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ikke![]()
Ik zit gewoon in mijn studentenkamer hoor![]()
Ik geloofde het al nietquote:Op donderdag 5 april 2007 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ikke![]()
Ik zit gewoon in mijn studentenkamer hoor![]()
Ik heb ook tijd om op Fok rond te hangen, is dat een probleem?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloofde het al nietWel een beetje op fok lopen hangjongeren, maar geen tijd om ff de wiki aan te passen?
't Zijn de pillen, sorry.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
stel mafketels ;p
Nee hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 12:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb ook tijd om op Fok rond te hangen, is dat een probleem?
Dat is niet zo bedoelt sorry daarvoorquote:Op donderdag 5 april 2007 09:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Deze opmerking komt onvriendelijk over op mij, misschien als je zelf zoekt, dat je een idee krijgt.
OK, prima, misschien zag ik 't ook wel verkeerd.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dat is niet zo bedoelt sorry daarvoor![]()
IK OOK NIET IK VIND HET TENMINSTE LEKKER DUIDELIJK EN ZO DAT ER LEKKER WEINIG VERWARRING IS IN WAT IK NOU EIGENLIJK WIL JA TOCH NIET DAN DUSquote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
Capslock komt vaak wat schreeuwerig over, maar ja ik heb er geen moeite mee.
Ja, dat is inderdaad jammer. Wel een goed plan, kunnen we het niet invoeren?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat we niet met een ratingssysteem op het forum werken, omdat je een totaal zinloze en inhoudsloze post hebt geplaatst, die bovendien nog eens zwaar off topic is![]()
Dit soort verstoringen komen nooit alleen. in Leeuwarden zal het het beruchte spoorviaduct wel weer zijn, dat echt te laag is. Ik meende wel dat het viaduct uitgediept zou worden binnen afzienbare tijd.quote:Aanrijding-met een viaduct Leeuwarden-Harlingen/Stavoren
Tussen Leeuwarden en Harlingen en tussen Leeuwarden en Stavoren moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door een aanrijding met een een viaduct rijden er tussen Leeuwarden en Deinum en tussen Leeuwarden en Mantgum geen treinen.
Een aanrijding van een spoorviaduct door een vrachtauto Haarlem - Leiden
Tussen Haarlem en Leiden moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
Door een aanrijding van een spoorviaduct door een vrachtauto rijden er tussen Haarlem en Voorhout geen treinen.
*Reizigers tussen Haarlem en Leiden kunnen omreizen via Schiphol.
gewoon, met een graafmachiensel?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
een viaduct uitdiepen? hoe wil je dat doen?
Door een aanrijding met een een viaduct rijden er tussen Leeuwarden en Deinum en tussen Leeuwarden en Mantgum geen treinen.quote:
Te hoge vrachtwagen? Vrachtwagen met giek omhoog? (Altijd leuk met bovenleiding.)quote:Op donderdag 5 april 2007 14:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Door een aanrijding met een een viaduct rijden er tussen Leeuwarden en Deinum en tussen Leeuwarden en Mantgum geen treinen.
^^ ja hoe krijg je er iets tegen aan dan?![]()
Dat is daar nietquote:Op donderdag 5 april 2007 14:32 schreef Duvel het volgende:
(Altijd leuk met bovenleiding.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |