Kijk maar johquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik hou mn mond wel ff over dit onderwerp, keej
Achteraf was de NS denk ik er wel blij mee, omdat ze nu wat V'tjes naar andere plaatsen in het land konden doorschuiven en de DM'90 nu allemaal min of meer in de Noord-Oost zit.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan was alles gewoon bij het oude gebleven lijkt me? Dus Zl - Gn lekker met V-tjes blijven rijden en DM90 op de maaslijn. Het is niet alsof er altijd al DM90 in de 9100 reed of zo.
ja, lekker leesbaar iddquote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Het was zelfs te zien op het blauwe bordjes links van het midden onderaan de foto...
En dat ga jij lezenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Het was zelfs te zien op het blauwe bordjes links van het midden onderaan de foto...
Dan zullen ze wel weer zeuren over de breedte van het gangpadquote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks gaat veolia ook GTW op de maaslijn rijden, en dan is iedereen weer blij en zoToch?
veolia heeft vast veel 2/8tjes :pquote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel weer zeuren over de breedte van het gangpad
Ik doelde op de 2+3 opstelling in die treinen. Ook zullen ze denk ik wel over het motorlawaai gaan klagenquote:
hehe hebben ze wel nodig :-)quote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik doelde op de 2+3 opstelling in die treinen. Ook zullen ze denk ik wel over het motorlawaai gaan klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |