Nee, en voor je bovenleiding die bovenop een viaduct staat kapot trekt, moet je hele vreemde toeren uithalen.quote:
teveel poep op het spoorquote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoor net dat een trein in parijs door de stootblokken is geramd op het station.
71 licht gewonden...
Bron of zo?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoor net [..]
Wel ja joh, 71 gewonden, boejjequote:Pendeltrein ramt stootblok in Parijs
do 05/04/07 - In het Ooststation in Parijs zijn vanmorgen 71 passagiers lichtgewond geraakt toen een pendeltrein bij zijn aankomst bruusk tegen een stootblok reed.
De trein met negen wagons had in totaal 600 passagiers aan boord.
(AP)
De gewonden zijn naar tien verschillende ziekenhuizen in Parijs gebracht. Ze hebben voornamelijk last van rib- of kniebreuken, een gebroken neus of een whiplash.
De brandweer zette het "plan rouge" voor noodgevallen in werking om de eerste hulp te verlenen. Meer dan honderd brandweermannen kwamen ter plaatse.
De spoorwegmaatschappij SNCF heeft het over een incident "zoals er van tijd tot tijd voorvallen" en niet over een ongeval. "De trein heeft gewoon een beetje bruusk de stootblok geraakt", luidt het.
Hoe het komt dat de trein zo hard tegen het stootblok is gereden, is nog niet duidelijk.
Zoiets heeft me op Antwerpen Centraal nog weleens een uurtje bij de Spoorwegpolitie opgeleverd, lang geleden.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:02 schreef Toeps het volgende:
Op Paris Nord wachten Arthur en ik vaak op die ronde uitsteeksels van de stootblokken. Voortaan maar oppassen...
Ik vind dat zo'n fokking lelijke trein zo! Daarnaast, ga eerst eens die schijtlocs vervangen, voordat je "volledig gerenoveerde, van binnen en buiten", blije homotreintjes gaat laten rijden. Vorige week ANDERHALF uur te laat in Brussel, terwijl ik een half uur speling had.quote:
Zo is het wel erg lelijk ja. Maar later zien ze er allemaal zo uit en dan is het al bijna net zo draaglijk als die Fortis-TGV van een paar jaar geledenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n fokking lelijke trein zo! Daarnaast, ga eerst eens die schijtlocs vervangen, voordat je "volledig gerenoveerde, van binnen en buiten", blije homotreintjes gaat laten rijden. Vorige week ANDERHALF uur te laat in Brussel, terwijl ik een half uur speling had.
Die Fortis Thalys is HEILIGSCHENNIS!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is het wel erg lelijk ja. Maar later zien ze er allemaal zo uit en dan is het al bijna net zo draaglijk als die Fortis-TGV van een paar jaar geleden
[afbeelding]
Ik dacht al: er is watquote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Toeps het volgende:
Die stomme Thalyslijers rijden ook al niet meer naar Disney... * Toeps cirkelzaag pakt...
Overigens weet NOS-teletekst daar dit van te maken:quote:
Mediaquote:130 Teletekst do 05 apr
Kort nieuws buitenland
` Bij een treinongeluk in Parijs zijn
ongeveer dertig mensen lichtgewond
geraakt.Een regionale trein botste bij
station Gare l'Est tegen een stootblok.
Van de gewonden hoefde niemand naar het
ziekenhuis.
Wat een taal zeg, in dit topic bedienen we ons doorgaans van keurig Nederlands, in plaats van dit gebalk.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n fokking lelijke trein zo! Daarnaast, ga eerst eens die schijtlocs vervangen, voordat je "volledig gerenoveerde, van binnen en buiten", blije homotreintjes gaat laten rijden. Vorige week ANDERHALF uur te laat in Brussel, terwijl ik een half uur speling had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |