Ik 60/71quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:49 schreef Razor_Junky het volgende:
Beter, 57 punten gescoord voor Na compex. Is een 8 met n=0.8.
je mag er één significant cijfer naast zitten, dus als je er twee zou moeten hebben, worden één en drie ook goed gerekend, anders gaat er volgens mij een punt af...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:06 schreef erwindeheld het volgende:
Hoe staat het met die significantie regel?
Ik heb zo'n beetje alles goed maar wel steeds verkeerd aantal cijfers.
99% van de tijd wel en ik heb het dus ook maar zo gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:38 schreef Razor_Junky het volgende:
Significantie heb ik wel op gelet. Antwoord is toch altijd in het minste aantal cijfers van de getallen waarmee je de formule uitvoert? Telwaarden nagelaten?
Oooooow dat is zeer gunstig dan is de schade beperkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je mag er één significant cijfer naast zitten, dus als je er twee zou moeten hebben, worden één en drie ook goed gerekend, anders gaat er volgens mij een punt af...
Dat is volgens mij qua significantie allebei hetzelfde ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef erwindeheld het volgende:
[..]
Oooooow dat is zeer gunstig dan is de schade beperkt.
Die significantieregel is ook wel simpel maar als ik helemaal in een som zit en me brein op volle kracht de juiste formules ui de binasheeft ingevuld dan ga ik niet meer na lopen denken of het nu 1,34x10^3 of 0,13x10^4 is.
Oh, okequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:42 schreef Houtspeer het volgende:
Mag wel joh, hij stuurde mij s'ochtends een mailtje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |