Zou jij tussen 2 boze olifanten in gaan staan?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef Paracelsus het volgende:
Denken jullie dat het mogelijk de dierentuin of de verzorgers aan te klagen vanwege dood door schuld? Ze hebben niks gedaan toen ze zagen dat het fout ging, bijvoorbeeld de moeder vastgebonden met kettingen of het kalf wegslepen, zoals wel vaker gebeurt in dierentuinen. Ze stonden erbij en keken er naar.
Ik ga dat binnenkort eens uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Misschien dat de Partij voor de Dieren daar meer uitsluitsel over kan geven, zij zijn immers niet voor niks als volsvertegenwoordiger in de 2e Kamer gekozen. Zij komen op voor dieren dus als het goed is ook voor olifanten.
Stel je toch niet zo aan. Dit is een professionele organisatie, met PR-mensen, marketingmensen, afdelingen communicatie, afdelingen pers&promotie, afdelingen Klantenservice. Er zijn nogal wat mensen hier die denken dat het voltallige personeel van het dierenpark nu de rest van de week met een betraand smoel rondloopt. Guess again. Hoort bij de business.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De betrokkenen hebben wel even wat anders aan hun hoofd.
Ga effe lekker een eigen topic beginnen over je vakantie.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:02 schreef Shellinssa het volgende:
[..]
Idd.. das wel ontzettend cool..
Ik mis het echt..
Ik wil er binnenkort weer heen..
Vond het zooo mooi..
Afrika...
Het is inderdaad absurd dat ze niet direct die kleine kooi met 2 losgeslagen olifanten in stapten....quote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef Paracelsus het volgende:
Denken jullie dat het mogelijk de dierentuin of de verzorgers aan te klagen vanwege dood door schuld? Ze hebben niks gedaan toen ze zagen dat het fout ging, bijvoorbeeld de moeder vastgebonden met kettingen of het kalf wegslepen, zoals wel vaker gebeurt in dierentuinen. Ze stonden erbij en keken er naar.
Ga lopen zeiken ofzo..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef Gallard het volgende:
[..]
Ga effe lekker een eigen topic beginnen over je vakantie.
Heb de gore moed eens, dom kalf! Kostbare tijd van de Tweede Kamer verspillen met kamervraagjes van onbenullige kul-partijtjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef Paracelsus het volgende:
Denken jullie dat het mogelijk de dierentuin of de verzorgers aan te klagen vanwege dood door schuld?
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is inderdaad absurd dat ze niet direct die kleine kooi met 2 losgeslagen olifanten in stapten....![]()
Niks. Jij hebt hier niks te zoeken met je vakantieverhalen. We don't care. Ik niet althans, en het topic is er ook niet naar.quote:
Ben je nu serieus? Wat hadden de verzorgers moeten doen? Er tussen springen? Mama en oma verdoven en het kleintje uit het hok slepen? En wat als ze het kleintje een dag later hadden vermorzelt? Hadden ze dat kleintje dan maar met de fles moeten grootbrengen? Of hadden ze Indra beter niet zwanger kunnen laten worden?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:42 schreef Paracelsus het volgende:
Ik ga dat binnenkort eens uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Misschien dat de Partij voor de Dieren daar meer uitsluitsel over kan geven, zij zijn immers niet voor niks als volsvertegenwoordiger in de 2e Kamer gekozen. Zij komen op voor dieren dus als het goed is ook voor olifanten.
Ik ga niet eens de moeite nemen om je te vertellen hoe het zit..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:53 schreef Gallard het volgende:
[..]
Niks. Jij hebt hier niks te zoeken met je vakantieverhalen. We don't care. Ik niet althans, en het topic is er ook niet naar.
Ze hebben van te voren al gezegd dat ze er rekening mee hielden dat dit zou geboren maar hebben er niks aan gedaan om het te voorkomen. Ik weet niet of je het weet hoor, maar in andere dierentuinen gebeurd het dat het kalf direct wordt weg gesleept na de geboorte. Ze hebben de verplichting voor elk dier een veilige omgeving te scheppen. JUIST voor zo'n kleintje.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is inderdaad absurd dat ze niet direct die kleine kooi met 2 losgeslagen olifanten in stapten....![]()
dat is het wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil de dierentuin zeker niet aanklagen hoormaar ik vind het wel raar dat je over zoiets zegt "dat is de natuur"
Dat is de natuur niet meer.
Ja, die namen ook het risico met een gids door dat gebied te gaan lopen, wat wordt afgeraden.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
FP bericht zeker gemist dat vrij recent 2 toeristen tot moes getrappeld zijn door die lieve schattige olifanten in het wild?
Ja, in de natuur zal het zeker gebeuren. Dat ontken ik helemaal niet. Maar ze zitten niet meer in die natuur.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:01 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is het wel.
dit kan ook gebeuren in de vrije natuur.
Als je daar gaat lopen is dat gewoon het risico. Tough luck.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, die namen ook het risico met een gids door dat gebied te gaan lopen, wat wordt afgeraden.
Ik vind olifanten prachtig, maar niet lief of schattig ofzo.![]()
Ik snap dat het moeilijk si om te accepteren dat er eindelijk een partij is die zich wél druk maakt om het welzijn van dieren. Dat was in Nederland echt hard nodig. En reken er maar op dat die partij zal groeien en groeien en mensen zoals jij uiteindelijk wel op de knieen krijgt.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:52 schreef Gallard het volgende:
[..]
Heb de gore moed eens, dom kalf! Kostbare tijd van de Tweede Kamer verspillen met kamervraagjes van onbenullige kul-partijtjes.
WAt een bullshit. Ik stem op die partijquote:Op woensdag 4 april 2007 13:03 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ik snap dat het moeilijk si om te accepteren dat er eindelijk een partij is die zich wél druk maakt om het welzijn van dieren. Dat was in Nederland echt hard nodig. En reken er maar op dat die partij zal groeien en groeien en mensen zoals jij uiteindelijk wel op de knieen krijgt.
Welke dierentuinen slepen ze direct na de geboorte de kalven weg en hoe doen ze dat? Bron?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:58 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ze hebben van te voren al gezegd dat ze er rekening mee hielden dat dit zou geboren maar hebben er niks aan gedaan om het te voorkomen. Ik weet niet of je het weet hoor, maar in andere dierentuinen gebeurd het dat het kalf direct wordt weg gesleept na de geboorte. Ze hebben de verplichting voor elk dier een veilige omgeving te scheppen. JUIST voor zo'n kleintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |