hmmm daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 4 april 2007 02:09 schreef cerror het volgende:
Je bent dan een compulsieve sadist.
Een kleine afwijking, maar dat is normaal tegenwoordig.
Als het je gelukkig maakt moet je het vooral blijven doen.
Maar als je jezelf te pletter rijdt tegen een boom en je raakt invalide, ga dan niet zeuren dat niemand je wil voeden omdat je het zelf niet kan.
Dat zou hypocriet zijn, en dat veracht je.
Nee, zo iemand vraagt erom genegeerd te worden. Beter verdient hij niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:12 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
er is wel iemand op ml75 die denkt dat hij alles weet en de slimste is die er maar rondloopt.
Zo iemand vraagt er wel om toch?
Komop, het is heerlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:12 schreef Litso het volgende:
Wat is er eigenlijk zo verkeerd aan hypocriet zijn?
Ik dig je nieuwe icon.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, het is heerlijk.
Maar daarom ben ik ook geen sadist.
het is helaas niet zo simpel. Hij heeft zichzelf geprofileerd tot een alwetende en mensen volgen hem in zijn mening. Keiharde psychologische casus en ik kan daar niet tegen.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, zo iemand vraagt erom genegeerd te worden. Beter verdient hij niet.
Jij geeft 'm alleen maar de aandacht die hij zoekt, dus in feite ben je hard door 'm gepwned.
Jouw probleem, niet het zijne. Jij bent wederom gepwned.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
het is helaas niet zo simpel. Hij heeft zichzelf geprofileerd tot een alwetende en mensen volgen hem in zijn mening. Keiharde psychologische casus en ik kan daar niet tegen.
Je zou denken dat dingen in boeken tever van je bed zijn maar het gebeurd echt.
moet ik het laten rusten dan wou je zeggen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Jouw probleem, niet het zijne. Jij bent wederom gepwned.
Precies, erop ingaan is toegeven aan zijn eisen.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Jouw probleem, niet het zijne. Jij bent wederom gepwned.
kill yourselfquote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik kan er alleen slecht tegen dat mensen echt zo dom doen, een soort groepsdynamica.
Vreselijk en ik heb de drang er wat aan te doen
Dat is toch hele punt van dat gemekker? REACTIE!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik kan er alleen slecht tegen dat mensen echt zo dom doen, een soort groepsdynamica.
Vreselijk en ik heb de drang er wat aan te doen
Ultieme vorm van meningsuiting.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:24 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ze moeten gewoon dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |