hmmm daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 4 april 2007 02:09 schreef cerror het volgende:
Je bent dan een compulsieve sadist.
Een kleine afwijking, maar dat is normaal tegenwoordig.
Als het je gelukkig maakt moet je het vooral blijven doen.
Maar als je jezelf te pletter rijdt tegen een boom en je raakt invalide, ga dan niet zeuren dat niemand je wil voeden omdat je het zelf niet kan.
Dat zou hypocriet zijn, en dat veracht je.
Nee, zo iemand vraagt erom genegeerd te worden. Beter verdient hij niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:12 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
er is wel iemand op ml75 die denkt dat hij alles weet en de slimste is die er maar rondloopt.
Zo iemand vraagt er wel om toch?
Komop, het is heerlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:12 schreef Litso het volgende:
Wat is er eigenlijk zo verkeerd aan hypocriet zijn?
Ik dig je nieuwe icon.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, het is heerlijk.
Maar daarom ben ik ook geen sadist.
het is helaas niet zo simpel. Hij heeft zichzelf geprofileerd tot een alwetende en mensen volgen hem in zijn mening. Keiharde psychologische casus en ik kan daar niet tegen.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, zo iemand vraagt erom genegeerd te worden. Beter verdient hij niet.
Jij geeft 'm alleen maar de aandacht die hij zoekt, dus in feite ben je hard door 'm gepwned.
Jouw probleem, niet het zijne. Jij bent wederom gepwned.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
het is helaas niet zo simpel. Hij heeft zichzelf geprofileerd tot een alwetende en mensen volgen hem in zijn mening. Keiharde psychologische casus en ik kan daar niet tegen.
Je zou denken dat dingen in boeken tever van je bed zijn maar het gebeurd echt.
moet ik het laten rusten dan wou je zeggen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Jouw probleem, niet het zijne. Jij bent wederom gepwned.
Precies, erop ingaan is toegeven aan zijn eisen.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Jouw probleem, niet het zijne. Jij bent wederom gepwned.
kill yourselfquote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik kan er alleen slecht tegen dat mensen echt zo dom doen, een soort groepsdynamica.
Vreselijk en ik heb de drang er wat aan te doen
Dat is toch hele punt van dat gemekker? REACTIE!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik kan er alleen slecht tegen dat mensen echt zo dom doen, een soort groepsdynamica.
Vreselijk en ik heb de drang er wat aan te doen
Ultieme vorm van meningsuiting.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:24 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ze moeten gewoon dood
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:28 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
weet iemand van jullie hoe je een site moet hacken?
Niets ergs ofzo, maar gewoon om te laten zien wie de baas is
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:28 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
weet iemand van jullie hoe je een site moet hacken?
Niets ergs ofzo, maar gewoon om te laten zien wie de baas is
Jezus Christus te Amsterdam wat puberaal!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:34 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik wil geen accounts deleten ofzo, maar gewoon zonder account berichten typen en zeggen dat ik de baas ben
Wat is dan het punt van het anoniem posten dat je de baas bent?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:37 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik ben geen internetfreak, mensen slaan is geen probleem. Maar dat wil ik ook niet bewijzen
En dat probeer je hier op FOK!?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:39 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik vind het gewoon leuk om mensen te zieken.
Het lijkt me dan ook leuk om iemand van een forum te kidnappen en dan te mishandelen.
Fotos posten en dan op losgeld vragen.
Alles voor de image
Dus je bent een kloon/gimmick.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:39 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik vind het gewoon leuk om mensen te zieken.
Het lijkt me dan ook leuk om iemand van een forum te kidnappen en dan te mishandelen.
Fotos posten en dan op losgeld vragen.
Alles voor de image
ik ben geen kloon of gimmick. Ik kwam voor het laatst hier 6 maanden geleden en heb nooit lang op fok gezeten. Ik ben nu bloed serieus voor dat mishandel gebeurenquote:Op woensdag 4 april 2007 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus je bent een kloon/gimmick.
Tjonge jonge, je hebt wel enigzins moeite gedaan om even serieus over te komen zeg.
Zoek dan proffesionele hulp want je bent dan even gestoord als Baaj.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:44 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
ik ben geen kloon of gimmick. Ik kwam voor het laatst hier 6 maanden geleden en heb nooit lang op fok gezeten. Ik ben nu bloed serieus voor dat mishandel gebeuren
Ik ben anders hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik ben niet gek hoor!
Ik ben wel anders dan de meeste maatschappijmongolen, maar goed.
ligt eraan op wat voor manier je disst.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:57 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Hoever gaan jullie in het pesten van internetfiguren?
Vroeger kwam ik vaak op ml75 en daar ging ik vaak at random mensen pesten, disstracks maken en rare foto's maken met hun naam erbij.
Mensen worden hierdoor boos op mij, is dat terecht of zijn hun mietjes?
Hacken is ook niet kwaadaardigquote:Op woensdag 4 april 2007 02:56 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
www.ml75.nl
niet kwaadaardig hacken natuurlijk, het moet het een spelletje blijven
het is een stel zogenaamde 'urban' figuren en er zijn een stel leiders die hun machtpositie op een vmbo manier hebben verkregen. Die leiders richt ik mij toe voornamelijk, ze beweren van alles te weten maar het is meer de achterban die ze steunen in alles; gelijk of niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:54 schreef SolinvictuS het volgende:
[..]
ligt eraan op wat voor manier je disst.
Als jij hun nodig hebt om op te vallen, dan suck jij en is het terecht dat ze boos zijn.
Als het een stel battyboyz zijn met truely verneukte shit, dan zijn hun mietjes.
je kan hacken en een grote ravage aanrichten en je kan hacken en er niet veel bijzonders mee doenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 03:01 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
je kan hacken en een grote ravage aanrichten en je kan hacken en er niet veel bijzonders mee doen
Bronquote:Hacken is het constructief uitvinden, uitwerken, testen en finetunen van (deel-)oplossingen en het verhelpen van problemen.
nu geef je aan dat het voor jou isquote:
Het is best kinderachtig, maar je weet hoe het gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu geef je aan dat het voor jou is
of je geen loser bent als je een forum wilt hacken om de baas te zijn.
Wordt is volwassen man en laat die kindjes lekker zeike.
heb je gelijk je goede daad gedaan dat hun weer een dag plezier hebben
tja het gedrag van een kind zie ik nu in jequote:Op woensdag 4 april 2007 07:40 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Het is best kinderachtig, maar je weet hoe het gaat.
leuk.. maar zelf kan je er niet tegenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:57 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Hoever gaan jullie in het pesten van internetfiguren?
Vroeger kwam ik vaak op ml75 en daar ging ik vaak at random mensen pesten, disstracks maken en rare foto's maken met hun naam erbij.
Mensen worden hierdoor boos op mij, is dat terecht of zijn hun mietjes?
jongen, je weet niks.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef BereNDD het volgende:
[..]
leuk.. maar zelf kan je er niet tegen
tijdens je sneu bijbaantje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
jongen, je weet niks.
Ik heb het nu een tijdje niet gedaan, maar ik ben berucht voor mijn methodes.
Daar waar andere stoppen ga ik verder
haha denk het ook niet.. heb geen bijbaan,quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:06 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
sneu bijbaantje?
ik denk niet dat jij een betere hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |