het is een stel zogenaamde 'urban' figuren en er zijn een stel leiders die hun machtpositie op een vmbo manier hebben verkregen. Die leiders richt ik mij toe voornamelijk, ze beweren van alles te weten maar het is meer de achterban die ze steunen in alles; gelijk of niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:54 schreef SolinvictuS het volgende:
[..]
ligt eraan op wat voor manier je disst.
Als jij hun nodig hebt om op te vallen, dan suck jij en is het terecht dat ze boos zijn.
Als het een stel battyboyz zijn met truely verneukte shit, dan zijn hun mietjes.
je kan hacken en een grote ravage aanrichten en je kan hacken en er niet veel bijzonders mee doenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 03:01 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
je kan hacken en een grote ravage aanrichten en je kan hacken en er niet veel bijzonders mee doen
Bronquote:Hacken is het constructief uitvinden, uitwerken, testen en finetunen van (deel-)oplossingen en het verhelpen van problemen.
nu geef je aan dat het voor jou isquote:
Het is best kinderachtig, maar je weet hoe het gaat.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu geef je aan dat het voor jou is
of je geen loser bent als je een forum wilt hacken om de baas te zijn.
Wordt is volwassen man en laat die kindjes lekker zeike.
heb je gelijk je goede daad gedaan dat hun weer een dag plezier hebben
tja het gedrag van een kind zie ik nu in jequote:Op woensdag 4 april 2007 07:40 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Het is best kinderachtig, maar je weet hoe het gaat.
leuk.. maar zelf kan je er niet tegenquote:Op woensdag 4 april 2007 01:57 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Hoever gaan jullie in het pesten van internetfiguren?
Vroeger kwam ik vaak op ml75 en daar ging ik vaak at random mensen pesten, disstracks maken en rare foto's maken met hun naam erbij.
Mensen worden hierdoor boos op mij, is dat terecht of zijn hun mietjes?
jongen, je weet niks.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef BereNDD het volgende:
[..]
leuk.. maar zelf kan je er niet tegen
tijdens je sneu bijbaantje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
jongen, je weet niks.
Ik heb het nu een tijdje niet gedaan, maar ik ben berucht voor mijn methodes.
Daar waar andere stoppen ga ik verder
haha denk het ook niet.. heb geen bijbaan,quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:06 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
sneu bijbaantje?
ik denk niet dat jij een betere hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |