Da was van Zonnetquote:Op woensdag 11 april 2007 14:26 schreef Erickie het volgende:
Ik hoorde gisteren in Paradiso zo een liedje. Het enige wat me bij is gebleven is het opvallende: "cňňňňňn-takt [contact dus, maar dan vaag uitgesproken]". De rest van het lied is Frans, gezongen/gesproken met een dampende vrouwenstem.
Het liedje werd ook ooit eens gebruikt bij een reclame, maarikweetnietmeerwelke.
Help me, please?![]()
Copark - Good year for the robots. Mooi nummertje ja!quote:Op woensdag 11 april 2007 14:53 schreef Stansfield het volgende:
ik zag pas een clip op mtv waarin een robot geopereerd werd zodat hij emoties had. Echt een grappige clip en ook een goed liedje.
Weet iemand de band en de titel?
tnx.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef sheriff... het volgende:
[..]
Copark - Good year for the robots. Mooi nummertje ja!
Post dan een sample als het niet van Pakito is...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:52 schreef AnnaMolly het volgende:
Weet nou echt helemaal niemand van welke artiest het dance nummer is waarin
'Yellow and white'
door een vrouw wordt gezongen? Ook de titel plz.?!
Zorba's dance?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:31 schreef Ionesco het volgende:
HELP!
Ik zoek een Grieks liedje waarvan ik de naam niet weet. Hij is ontzettend bekend.
Begint met deuntje die alsmaar sneller blijft gaan. Kwam o.a. voor in Lock Stock & 2 Smoking Barrels, maar heb hem ook duizenden keren gehoord tijdens de olympische spelen in griekendland.
Wie o wie kan mij helpen?
dat was m inderdaadquote:
hoe heet ie dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gast wat is er mis met jou? Je dumpt allemaal mp3tjes waar de titel allang van bekend is...
Oh je bedoelt:quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
hoe heet ie dan?mij niet bekend
Dan zou ik zeggen:quote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb een liveset van Hernan Cattaneo maar er zit een lekker nummer in waar ik de titel niet van ken. Kan een van jullie me misschien aan de titel helpen.
nummerthjeeee
Jullie zouden me er erg mee helpen, bedankt
Je mag hier wel audiofragmenten plaatsen waar je de naam niet van kent, maar dan wel graag wat meer info erbij.quote:
haha ja, nou ik t zo lees....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef Molluck het volgende:
Ja hallo, dat ie niet wil weten dat dat nummer uit een set van Hernan Cattaneo in Kuala Lumpur komt dat lijkt me nogal logisch...Dan nog is een bvd oid wel op zijn plaats, maar jullie zijn toch ook niet achterlijk dat je niet weet wat ie bedoelt?
Anyway, ik denk niet dat veel mensen hier dat zullen weten, als het nou een iets bekendere dj was misschien wel, maar Hernan Cattaneo is wel een toffe gast, maar niet echt zo populair dat zijn tracklists overal op internet komen...
Rustig maarquote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef Molluck het volgende:
Ja hallo, dat ie niet wil weten dat dat nummer uit een set van Hernan Cattaneo in Kuala Lumpur komt dat lijkt me nogal logisch...Dan nog is een bvd oid wel op zijn plaats, maar jullie zijn toch ook niet achterlijk dat je niet weet wat ie bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |