Speciaal gecomponeerd voor die commercial:quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef three.doors.up het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook op die manier gegoogled, maar zonder succes. Staat verder ook nergens op een site ofzo. Het lijkt op Snow Patrol, Run bijvoorbeeld, maar die zou ik meteen herkennen en volgens mij heeft deze wel een iets andere stem
Dit zijn trouwens de zinsdelen die ik uit de zang kon ontfutselen:
n the air we breathe, and the things we do, ...
try, ...
look beyond the things i see,
don't be afraid,
tell me why
if you could only hear me know,
you wanna tell your thoughts somehow,
so stay
Iemand zo misschien een idee?
Lady Sovereign - Love me or Hate Mequote:Op maandag 9 april 2007 09:59 schreef BrandX het volgende:
Ik zoek uitvoerende artiest van de volgende videoclip die ik een paar keer heb gezien:
een engelse chick staat buiten (lijkt in een steeg) ze zing bozig een nummer. Terwijl ze dat doet zie je haar als tetrisblokjes in elkaar vallen in verschillende outfits. Ook zie je stukjes dat ze op straat loopt bijv. in een gigantische bol (van hoofd tot tenen) van haar.
De tekst heeft in essentie iets te maken met het feit dat ze schijt heeft aan alle cliché vrouwen toestand, en als je dat niets vind dat het jouw probleem is en niet het hare.
Anyone?? Google is not my friend in deze helaas....
Diab's ft. Vitaa - Confessions Nocturnesquote:Op maandag 9 april 2007 10:36 schreef kayzie het volgende:
Help, ik zoek een nummer van twee Franse meiden die rappen. Ik heb de clip gezien en het is een lekkere plaat. In de titel zit iets met Nocturne of zo. Ze zitten samen in een auto (mercedes volgens mij). De plaat gaat natuurlijk over een relatie. Is een gelikte clip. Ze rappen in het Frans. Weet iemand wie ik bedoel?
Da's van de Sound of Musicquote:Op maandag 9 april 2007 15:59 schreef Stefo het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ze op dit moment veel in de skihut draaien wat begint met het stuk waar ook Gwen Stefani - Wind It Up mee begint:
High on the hills with the lonely goatherd, lay-od-lay-od-lay-he-hoo
Yodell back with the girl and goatherd, lay-od-lay-od-low
Vervolgens gaat dat zo even door en mixen ze nog wat met een aantal andere nummers, iemand een idee?
Ja ok..maar weet je misschien ook hoe die skihut versie heet want dat is een heel ander nummer..quote:Op maandag 9 april 2007 16:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's van de Sound of MusicThe Lonely Goatherd
Nee, dat weet ik 'gelukkig' nietquote:Op maandag 9 april 2007 16:23 schreef Stefo het volgende:
[..]
Ja ok..maar weet je misschien ook hoe die skihut versie heet want dat is een heel ander nummer..![]()
Darren Mase - Take That Record Offquote:Op maandag 9 april 2007 19:34 schreef kevinos het volgende:
Oke hier is ie:
Weet iemand hoe dit nummer heet? heb een stukje geknipt uit een live mix
Electro/Minimal achtig
http://www.yousendit.com/download/QlVqeEVYT2JQb0kwTVE9PQ
Alvast bedankt!
Bach's Bourrees in E Minorquote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef UncleSam het volgende:
Ik zoek bij dit filmpje het liedje wat Kyle speelt vanaf 0:37
Bij 0:31 zegt hij hoe het liedje heet maar ik hoor t nietWeet een van jullie hoe het liedje heet/wat hij zegt?
http://youtube.com/watch?v=T93mby5Iym0
Alvast Bedankt![]()
Het staat er boven...quote:Op maandag 9 april 2007 22:40 schreef enter het volgende:
Help![]()
Ik zoek het nummer wat op dit filmpje te horen is, het gaat hier nogal traag dus misschien even geduld...
http://www.youtube.com/watch?v=o9oyjzmukvA&mode=related&search=
thnx![]()
dr wordt wat afgeklooid met peppers releases...quote:Op maandag 9 april 2007 21:16 schreef donroyco het volgende:
Zaterdag draaiden ze in de Time Out twee nummers van de Red Hot Chili Peppers... Het waren By the way & Snow (Hey yo)... Het waren geen gewone versies, maar danceversies.. Is er een album hiervan of zijn de remixes door dezelfde dj gemaakt?
tjaaa... Ik heb nu 5 soorten maar komt hier niet overeen!quote:Op maandag 9 april 2007 22:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het staat er boven...
The Nutcracker (Tchaikovsky)
Het is natuurlijk een klein stukje eruit.quote:Op maandag 9 april 2007 22:47 schreef enter het volgende:
tjaaa... Ik heb nu 5 soorten maar komt hier niet overeen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |