Nee hoor!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
Of is het de stress, dat Nena weer terugkomt![]()
Jouw cap is een mooie aanvulling op de OPquote:Op woensdag 4 april 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
Had ik er ook 1tje klaar staan
*Knip*
Amanda rookt weer
[afbeelding]
Of is het de stress, dat Nena weer terugkomt![]()
Dat klopt wel ja... en ik ben bang dat veel mannen net zo denkenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:54 schreef Yvet_te het volgende:
ik vraag me af of huub er ook zo over denkt als zijn meisje zo doet. denk dat het hem dan toch wel wat doet.. hij is meer van...ik mag vreemd gaan en jij niet...
denk ik:p
en het slaat natuurlijk nergens op dat JIJ niet ziet dat het blauw isquote:Op woensdag 4 april 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Wie Amanda vanavond iets zinvols heeft horen zeggen mag het melden. Er komt echt geen enkele steekhoudende opmerking uit haar strot. Huub weerlegt alles ook zonder problemen. Probleem blijft nog steeds dat het niet eens bij Amanda doordringt. Een beetje zoiets als dat iedereen zegt dat iets ROOD is... maar Amanda vindt het blauw en weet zeker dat ze gelijk heeft.
ja snap ik...maar omdat hij zogenaamd zo 'ruimdenkend' isquote:Op woensdag 4 april 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja... en ik ben bang dat veel mannen net zo denken
Hij heeft hersenen, dat moet ik hem nageven, maar ruimdenkend......neequote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja snap ik...maar omdat hij zogenaamd zo 'ruimdenkend' is
Huub heeft ook wel gezegd dat hij het niet van een vriendin zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
Amanda zegt zo`n beetje elke dag dat Huub een klein kinderachtig mannetje is.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Wie Amanda vanavond iets zinvols heeft horen zeggen mag het melden.
nee en dat is nu precies de reden dat ik hem niet begrijp. Als je nu zegt...ik vind dat het moet kunnen en zij mag ook doen wat ze wilt oke...maar dat hij zich nu niet kan inleven in lieke vind ik onbegrijpelijkquote:Op woensdag 4 april 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub heeft ook wel gezegd dat hij het niet van een vriendin zou kunnen hebben.
Heel erg mooiquote:
Ze vallen je aan???quote:Op woensdag 4 april 2007 01:00 schreef kleinzusje het volgende:
De Geile Konijnen
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:58 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Quote huub nu ff Hans Teeuwen?
Tja, ik zou me ervoor schamen... Huub nietquote:Op woensdag 4 april 2007 01:02 schreef Prosac het volgende:
grappig zoals Natasia steeds Huub denkt te pakken op de hoeren enzo
qawl kom hier eens heen danquote:Op woensdag 4 april 2007 00:58 schreef qawl het volgende:
[..]
Amanda zegt zo`n beetje elke dag dat Huub een klein kinderachtig mannetje is.
Dat is 100 % de waarheid, zeer zinvol.
dus dat is al 1 ding
Huub is een mannetje en daar staat ie voor. Wil niet zeggen dat hij geen gevoelens heeft. Wel degelijk maar tis een mafkees (in de dop) Liefde is nog niet doorgedrongen.....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:57 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
Als hij dat strax weer gaat doen komt het harder aanquote:Op woensdag 4 april 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Damn, nu doet Huub wéér lief tegen Amanda. DOE DAT NOU NIET!
De dagen dat hij haar wijsmaakte dat ze hem enorm had gekwetst waren veel leuker.
Het heeft ook niet veel om het lijf, die zogenaamdequote:Op woensdag 4 april 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
Sinds wanneer moet verliefdheid met argumenten bewezen worden?
Huub maakt er een soort argumentenstrijd van. Volkomen ongeloofwaardig.
Huub is zijn heteroseksualiteit aan het bewijzen...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:01 schreef Taurus het volgende:
Zijn ze nou nog over dat stomme kind aan 't praten??Waarom laat Huub haar in vredesnaam niet gewoon los, wat is er nou zo geweldig aan haar en waarom heeft hij haar daar nodig?? Hij blijft toch in die kooi zitten. Wat 'n onzinverhaallijn, als dit gescript is mag dat wat mij betreft er uit geschreven worden
jou posts zijn ook altijd het zelfde.....dus Amanda is jou niveau blijkbaar....quote:Op woensdag 4 april 2007 00:58 schreef qawl het volgende:
[..]
Amanda zegt zo`n beetje elke dag dat Huub een klein kinderachtig mannetje is.
Dat is 100 % de waarheid, zeer zinvol.
dus dat is al 1 ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |