IK heb van RBC, Sparta, en van ado een clubcard.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Moet je daar ff clubcard aanvragen, zie W2 topic.
Met de cc van RBC moet het wel lukkenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Kan je dan daarmee daar kaarten halen?
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Ok, wist ik niet. Dan komt het allemaal wel goed.
Lekker kwartetten daar bij de kaartverkoop.
Nu kan je overal naar binnen!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Uw aanvraagformulier voor de RBC ClubCard is in goede orde ontvangen! Na goedkeuring ontvangt u uw RBC ClubCard binnen drie weken op het door u opgegeven adres!
Heb je het nu over het kampioen dat we van jullie gaan 'stelen'...?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Gemeen hoor
Had het wel verwacht gisteren dus de klap kwam minder hard aan
En lijkt me leuk Pizzaboy![]()
Jaquote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
Vang ik dat hier goed op? En RBC CC en je kan overal naar toe?
quote:LET OP: U MAG ÉÉN CLUBCARD OF ÉÉN SEIZOENCLUBCARD IN UW BEZIT HEBBEN. DE AANVRAAG ZAL NIET WORDEN GOEDGEKEURD ALS U REEDS EEN (SEIZOEN)CLUBCARD VAN RBC ROOSENDAAL OF EEN ANDERE CLUB HEEFT!
Lees gewoon ff de info op de sites en op ticketservice dat spreekt allemaal voor zich.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:
kan iemand het principe ff uitleggen want ik snap het niet, hoe kun je nou met die kaart overal kaarten halen?
En je hebt toch genoeg gegevens van vrienden/familie om van de gehele eerste en ere divisie CC's te bestellenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jaen hij is ook nog gratis.. Maar hoe doen jullie dat eigenlijk?
[..]
Met de beker ben ikook gewoon naar het uitvak gelopen en dat was geen probleem, was ook met ov.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:46 schreef Silenus het volgende:
Staat dus alleen een CC van Willem II ofzo? Die van mij moet nog binnenkomen.
En over die autocombi, als ik met het OV kom kan ik vast toch wel ergens m'n OWB omwisselen, ook al heb ik geen auto. Niet-autobezitters worden anders ernstig gediscrimineerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |