Zullen we gaan? Naast PSV-vak? PyThje krijgt nog kratje bier van, kan dat meteen afgehandeld worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:32 schreef PLAE@ het volgende:
D'r zijn nog kaarten! http://www.necnijmegen.nl/
Jack Reynolds en nog een paar coachesquote:Op woensdag 4 april 2007 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke Engelsen heeft Ajax eigenlijk onder contract gehad, ik weet er zo geen. Een van jullie wel?
Ray Clarke. Alistair Dick is een Schot. Stapleton, was dat een Engelsman?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Readings Sidwell is door Ajax bekeken lees ik op Voetbalprimeur. Hij zou in de race zijn om Roger te vervangen komend seizoen. Ik ken Sidwell niet zo goed, helaas voor Ajax zitten er veel clubs achter die jongen aan.
Welke Engelsen heeft Ajax eigenlijk onder contract gehad, ik weet er zo geen. Een van jullie wel?
Jack Reynoldsquote:Op woensdag 4 april 2007 14:40 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jack Reynolds en nog een paar coaches.
Ajax heb ook genoeg blessures gehad.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef super-mario het volgende:
ik hoop echt dat PSV punten laat liggen maja als Ajax kampioen word dan heeft het gelegen aan dat PSV een zwaar programma had de laatste weken en tegen teams speelde die de punten echt nog nodig heeft en teveel blessures....hoe dan ook! AFCA CHAMPS 2007/2007!!!
Hij heb het aanvallende Ajax "uitgevonden"quote:Op woensdag 4 april 2007 14:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
In totaal 24 jaar trainer van Ajax geweest.
Misschien heeft ie nog een stropdas over.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:27 schreef twi het volgende:
Als dat gebeurt pleit ik voor een standbeeld voor Ronald Koeman.
Stapleton is een Ier.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ray Clarke. Alistair Dick is een Schot. Stapleton, was dat een Engelsman?
Elk team moet tegen de zelfde teams spelen dus psv moet niet huilen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef super-mario het volgende:
ik hoop echt dat PSV punten laat liggen maja als Ajax kampioen word dan heeft het gelegen aan dat PSV een zwaar programma had de laatste weken en tegen teams speelde die de punten echt nog nodig heeft en teveel blessures....hoe dan ook! AFCA CHAMPS 2006/2007!!!
Precies Ajaxquote:Op woensdag 4 april 2007 14:43 schreef super-mario het volgende:
ik hoop echt dat PSV punten laat liggen maja als Ajax kampioen word dan heeft het gelegen aan dat PSV een zwaar programma had de laatste weken en tegen teams speelde die de punten echt nog nodig heeft en teveel blessures....hoe dan ook! AFCA CHAMPS 2006/2007!!!
Volgens mij heb ik die ook, op video. Is dat ook met al die aantekeningen van Van Gaal?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb op dvd iets meer dan een uur een rondleiding van Bobby Haarms door de Meer. Wel de moeite waard om eens te kijken ofzo. Ik zal eens kijken of ik er een torrent van maak voor hier of dat ik m ga branden ofzo voor wat mensen. Weet niet of mensen er interesse in hebben?
Ik wist niet meer of dat op deze video stondquote:Op woensdag 4 april 2007 14:56 schreef PLAE@ het volgende:
ja. Hij zal er niet wekelijks eentje gegeven hebben he
Ik wil die ook graag hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb op dvd iets meer dan een uur een rondleiding van Bobby Haarms door de Meer. Wel de moeite waard om eens te kijken ofzo. Ik zal eens kijken of ik er een torrent van maak voor hier of dat ik m ga branden ofzo voor wat mensen. Weet niet of mensen er interesse in hebben?
Leuk als onderzettertje.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:50 schreef PLAE@ het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |