Thanks for trying...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef Crichton het volgende:
Terug....
Totale blackout. Geen mensen te bekenen. Geprobeert nog aandacht te trekken door heel asociaal te roepen... Geen pers aanwezig.
Sorry, ik kan niets goeds of slechts vertellen.
Hm. Jammer. Denk dat die ook wachten op een officiele verklaring.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef Crichton het volgende:
Terug....
Totale blackout. Geen mensen te bekenen. Geprobeert nog aandacht te trekken door heel asociaal te roepen... Geen pers aanwezig.
Sorry, ik kan niets goeds of slechts vertellen.
Ja, had ik kunnen doen...quote:Op woensdag 4 april 2007 01:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Klim over t hek
quote:Op woensdag 4 april 2007 01:33 schreef Crichton het volgende:
Ja, had ik kunnen doen...
Ik koos er voor om vannacht in mijn eigen bed te slapen.
tja dat is de wrede dierenwereldquote:Op woensdag 4 april 2007 04:06 schreef SuperMOM het volgende:
Heb het ook live mogen zien... en heb er een erg hard hoofd in.... er werd gesmeten met het jong en op getraptDenk dat het geen kans had
![]()
Als het in de vrije natuur gebeurd, geen probleem. Verstoting heeft daar, hoe wreed het mag lijken, een goede functie. In gevangenschap, waar verstoten veeel vaker voorkomt, zijn het heel andere redenen. Bijvoorbeeld de stress van een te klein hok zou een reden kunnen zijn om maar wat te noemen.quote:
ja en toch is het Butquote:Op woensdag 4 april 2007 04:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als het in de vrije natuur gebeurd, geen probleem. Verstoting heeft daar, hoe wreed het mag lijken, een goede functie. In gevangenschap, waar verstoten veeel vaker voorkomt, zijn het heel andere redenen. Bijvoorbeeld de stress van een te klein hok zou een reden kunnen zijn om maar wat te noemen.
"ik wil graag een babyolifantje zijn omdat..."quote:Olifanten prijsvraag
Hoera, Indra verwacht een kleintje!
We verwachten dat ze in maart of april bevalt, maar nét als bij mensen kan de bevalling ook bij olifanten eerder of later starten... spannend dus!
Vertel ons:
Waarom zou jij graag een olifantenbaby willen zijn?
Stuur je reactie vóór 1 mei 2007 naar:
pr@dierenparkamersfoort.nl
Of per post aan:
DierenPark Amersfoort
quote:Op woensdag 4 april 2007 06:13 schreef Shira het volgende:
[..]
"ik wil graag een babyolifantje zijn omdat..."
Nou, na dit alles gezien te hebben....![]()
Dat heb ik inderdaad ook al gezegd. Je kunt helaas nu eenmaal niet verwachten dat het in een dierentuin gaat zoals in de vrije natuur.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
dit hadden ze echt wel beter kunnen aanpakken. ik heb wel eens vaker zo'n olifantenbevalling gezien op een filmpje. de moeder stont met dikke kettingen aan de poten vast en het jong werd er onmiddelijk bij vandaan getrokken
Cam doet het hier niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 07:54 schreef Quembel het volgende:
Hemel, het arme kleine ding ligt er nog steeds.
Hoe kon ik ook alweer een foto uploaden? Geen tijd om het uit te zoeken, kijk maar op de cam
http://www.dierenparkamersfoort.nl/index2.php?id=49, daar zie je de arme drommel nog steeds liggen.
Misschien om Indra afscheid te laten nemen?
Ik zie alleen een kruisjequote:Op woensdag 4 april 2007 07:54 schreef Quembel het volgende:
Hemel, het arme kleine ding ligt er nog steeds.
Hoe kon ik ook alweer een foto uploaden? Geen tijd om het uit te zoeken, kijk maar op de cam
http://www.dierenparkamersfoort.nl/index2.php?id=49, daar zie je de arme drommel nog steeds liggen.
Misschien om Indra afscheid te laten nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |