Zegt Derksen dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef twi het volgende:
"AZ heeft pech gehad met keepers, dat kostte ze misschien 5 punten en dan hadden ze bovenaan gestaan."
Nee Snor, gelukkig hebben Ajax en PSV geen last gehad van blessures
quote:
Hééél erg oud, maar Sinouh wilde v. Gaal na de wedstrijd een hand geven, maar Louis weigerde en zei: ''Je moet je schamen, schamen'' of zoquote:Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat was dat net tussen Van Gaal en Sinouh? Mis ik iets?
quote:
fapsequote:Op donderdag 5 april 2007 20:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ga maar eens lekker op bed liggen![]()
Venom voor AZ?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:15 schreef venomsnake het volgende:
Gaat zeer lastig worden, een nipte 2-1 overwinning.
hoop ik
Komt door de Barend dynasty.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom is de thuiswedstrijd op rtl 7 :S
Je hoopt op een nipte overwinningquote:Op donderdag 5 april 2007 20:15 schreef venomsnake het volgende:
Gaat zeer lastig worden, een nipte 2-1 overwinning.
hoop ik
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom is de thuiswedstrijd op rtl 7 :S
quote:NOS gunt AZ-Werder aan RTL7 vanwege goede samenwerking
Donderdag 5 april, 19.50 uur, RTL 7
UEFA Cup voetbal: AZ – Werder Bremen
Ja, het staat er echt goed. De kwartfinale van de UEFA Cup tussen AZ en Werder Bremen is donderdagavond te zien bij de commerciëlen van RTL 7. Dit, omdat de NOS (die de rechten bezit) en RTL 7 al weer een tijdje goed samenwerken en er elkaar dus wat wordt gegund. Het duel is trouwens ook te zien op het Belgische Canvas en via internet op az.tv. De wedstrijd in Duitsland, precies een week later op donderdag 12 april, is te volgen op de NOS.
Die maakte hij maandag ook al. Hij heeft de laatste jaren wel moeite om met iets nieuws te komen zegquote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef twi het volgende:
"AZ heeft pech gehad met keepers, dat kostte ze misschien 5 punten en dan hadden ze bovenaan gestaan."
Nee Snor, gelukkig hebben Ajax en PSV geen last gehad van blessures
vaag, ik kijk iedergeval wel canvas,quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
De NOS gunt de wedstrijd aan de commercielen, en de Belgen zenden de wedstrijd ook uit.
Bron: http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=27214
Die uitspraak moet eigenlijk onderaan in het balkje op VI.nl. Durven ze vast niet aan daarquote:Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef koningdavid het volgende:
Johan: "Als hij achterstaat, gaat zijn kop zakken. En dan is het echt een mof" (over de trainer van Werder)![]()
Dat is dan wel weer een toffe opmerkingquote:Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef koningdavid het volgende:
Johan: "Als hij achterstaat, gaat zijn kop zakken. En dan is het echt een mof" (over de trainer van Werder)![]()
Had je daar nou echt 10 minuten voor nodig?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat er zon reactie zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |