Nee hoor. Ik geef AZ best kans. Ze kunnen het mooi afkijken van Ajax, hoe het moet. En ook hoe het niet moet.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Knallen vanavond, jammer dat die cynische opmerkingen uit de mond(en) van Ajacieden moeten komen trouwens.
van Gaal heeft er zin in, ik denk ook dat er nog steeds mogelijkheden zijn.
MAAR ik heb van de vorige wedstrijden geleerd, als verlies je nog met een hoge score....Stunten zal AZ of vandaag of anders volgende week doen.
En wat lach ik me de tering zodra AZ Werder verslaat, of krijgen we dan de volgende:
"Dit Bremen was veel zwakker als hetgeen waar Ajax tegen gespeelt heeft"
Hoe moet het wel en hoe moet het niet dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef AZ best kans. Ze kunnen het mooi afkijken van Ajax, hoe het moet. En ook hoe het niet moet.
Het moet niet zoals Ajax uit speelde, en wel hoe ze thuis speelden. als Roger niet zo stom was, speelde Ajax vanavond tegen AZ.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hoe moet het wel en hoe moet het niet dan?
Als je dat weet dan moet je Luisje ff bellen (niet cynisch bedoelt overigens..)
Grappig, een Bremen fan hierquote:Op donderdag 5 april 2007 01:52 schreef Jaggunsu het volgende:
Ik ben een Bremenite (seizoenskaarthouder Ostkurve), en er wordt hier onder de fans niet al te veel problemen met Alkmaar verwacht. Komt waarschijnlijk door de relatieve onbekendheid van AZ in het buitenland.
Persoonlijk denk ik dat beide ploegen op het moment aan elkaar gewaagd zijn, Werder fysiek en tactisch beter vs AZ technisch en combinatievoetbal beter. Tegen het Werder van vorig jaar had AZ geen schijn van kans gehad, nu loopt het zoals bekend al een tijdje vrij stroef dus kan AZ wel eens goed wegkomen. Werder heeft een beetje het PSV syndroom op het moment, vermoeide selectie, blessures icm onvoldoende kwaliteit in de breedte en nog meedoen voor 2 prijzen.
Enfin, winnen is voor AZ wel een vereiste morgen, er zijn nl. zeer weinig ploegen die europees gezien met de volle 3 punten hier uit het Weserstadion wegrijden.
brutaal spelen op de aanval, en natuurlijk het middenveld in handen krijgen. Niet met extra verdeigers gaan kloten.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hoe moet het wel en hoe moet het niet dan?
Als je dat weet dan moet je Luisje ff bellen (niet cynisch bedoelt overigens..)
Toch vreemd vind ik dat, aangezien az de laatste jaren Europees erg goed presteert.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:04 schreef borisz het volgende:
dat is ook een grote kracht van AZ ja de onbekendheid
Alleen staat Werder niet met 3-0 voor bij de aftrap vanavond.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het moet niet zoals Ajax uit speelde, en wel hoe ze thuis speelden. als Roger niet zo stom was, speelde Ajax vanavond tegen AZ.
AZ is Europees inderdaad een echte Angstgegner.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Toch vreemd vind ik dat, aangezien az de laatste jaren Europees erg goed presteert.
Ik denk dat Martins van Newcastle dit goed kan beamen....quote:Op donderdag 5 april 2007 17:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Grappig, een Bremen fan hier
want onderschatting kan wel eens dodelijk zijn tegen AZ, dan vliegen de goals om je oren.
Zou het bijna vergeten, maar dat hoop ik ook natuurlijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat AZ die duitsers een extreme portie voetbal gaan voorschotelen!
Wat mij betreft ook, maar bovenal een mooie wedstrijd!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zou het bijna vergeten, maar dat hoop ik ook natuurlijk!
Daar gok ik ook opquote:Op donderdag 5 april 2007 18:16 schreef pfaf het volgende:
Eerste wedstrijd thuis, dus de nul houden is essentieel. AZ kennende zal het dus 8-8 worden.
Eens.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ajax of niet, laten we met z'n allen als *Nederlanders* achter een Nederlandse ploeg in de UEFA-cup gaan staan. We hebben het verdomme zelfs over een * Duitse * tegenstander!
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ajax of niet, laten we met z'n allen als *Nederlanders* achter een Nederlandse ploeg in de UEFA-cup gaan staan. We hebben het verdomme zelfs over een * Duitse * tegenstander!
Ik heet geen Marcel..!quote:
PSV heeft ruimschoots voldaan aan z'n Europese plicht dit seizoen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, nu PSV het min of meer heeft laten liggen
Haha losertjequote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan jouw club en vooral jouw voorzitter slecht verdragen, that's all.
Namaakclubje.
Het is toch kansloos om te zien hoe Liverpool over ze heen walstquote:Op donderdag 5 april 2007 19:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
PSV heeft ruimschoots voldaan aan z'n Europese plicht dit seizoen.
Ik heb Schaaf nog niet bang zien zijn voor AZ.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Haha losertjeIk ben geen eens een AZ-er maar ik vind het wel leuk dat ze in het buitenland tegenwoordig banger zijn voor PSV en AZ dan voor jullie, ondanks dat jullie nog in de veronderstelling zijn dat het niet zo is.
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Haha losertjeIk ben geen eens een AZ-er maar ik vind het wel leuk dat ze in het buitenland tegenwoordig banger zijn voor PSV en AZ dan voor jullie, ondanks dat jullie nog in de veronderstelling zijn dat het niet zo is.
Alleen jammer van die off-day deze week.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef Beschouw het volgende:
Geen kwaad woord over PSV. Die club heeft het Europees prima gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |