abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:17:51 #1
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_47983296
Ik sloot met;

Ik blijf voor haar duimen Bix. Wat vervelend dat die laatste kuur haar zo zwaar gevallen is. Hopelijk houd ze een beetje behoorlijke weerstand over. Met kinderen werken is sowieso al zwaar werk. Ik hoop dat ze iets leuks en passend vind.

Door de tuinverbouwing loopt mijn was hopeloos achter en ik heb geen puf om het nu helemaal weg te gaan werken, ik heb echt overal spierpijn! Maar het wordt heel mooi! Ik duik mijn bed in, morgen gaan we weer verder, duimen jullie voor droog weer en een beetje prettige temperatuur?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_47991842
Ik duik er weer tussen, heb de afgelopen 2 dagen een beetje gemist, en vind het nu te laat om bij te gaan lezen Maar om in de was-trant te blijven: Onze droger doet raar, als ik m aanzet gaat ie klagen dat het reservoir vol is, ookal is ie net geleegd. Als Berry hem aanzet doet ie het gewoon braaf...
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2007 @ 07:20:28 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47992724
wat heftig bix. ik duim voor jullie dat het allemaal goed uitpakt en dat ze weer helemaal gezond en genezen verklaard zal worden.

hier is het retedruk met slopen, schoonmaken en verbouwen. (hoewel nu nog geen ingrijpende dingen)
de keuken blijft voorlopig even zoals die nu is ; schoonmoe heeft m gisteren enthousiast uitgesopt en aansluitend heb ik een deel van mijn oranje keukeninventaris erin gezet. en het is zoooooooo wat ik wilde het staat zo zonnig dat oranje ik werd er meteen helemaal vrolijk van.
ik heb geen foto's nog want de batterijen waren leeg. dat zijn ze hier meestal op belangrijke momenten
pi_47993134
Net uit mn bed gerold, nog even wat dingetjes mailen en dan op naar mn nieuwe job .
Gistermiddag nog wat tips gehad van een collega en ik ben er helemaal klaar voor .
Fake it till you make it...
  woensdag 4 april 2007 @ 08:32:57 #5
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_47993310
Wij zijn er lekker vroeg bij vandaag. Vaatwasser uitgeruimd, was opgevouwen, stapeltjes op de tafel een beetje geordend en kadootje voor opa afgemaakt. Straks badderen, buitenspelen, op verjaarsvisite en de Hema leegshoppen. Het wordt een leuke dag en het zonnetje schijnt al

Ik ben benieuwd naar je oranje keuken Lady. Ik heb hier nog een oranje rechaud van Brabantia staan. Ik kan er nu geen afscheid van nemen maar mocht ik hem ooit wegdoen dan zal ik aan je denken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_47993621
lady-wrb tijd voor een setje reservebatterijen! sloopze!
m@x dat klinkt goed, veel plezier vandaag!
en om ontopic te blijven: onze nieuwe wasmachine heeft gisteren z'n vuurdoop prima doorstaan.
pi_47993746
goedemorgen!
een mooie dag vandaag...vol goede voornemens!
ik moet om 13:30op het werk zijn voor een gesprek met manager, over hoe ik ná mijn verlof verder wil. Niet zozeer over uren, maar omdat de collega waarmee ik samen moet werken echt niet voldoet aan de eisen die er toch aan die functie gesteld zijn.
We hebben nu zo'n 8maanden achter de rug met pogingen tot alles beetje in goede banen te leiden, maar het kost me veel te veel tijd/moeite/energie/frustratie om daar mee door te gaan.
Het heeft namelijk geen enkel effect!
Vandaag is mijn boodschap dus: als ik straks weer aan het werk ga, wil ik niet meer aan haar gekoppeld zijn. Hoe ze dat gaan realiseren hoor ik wel.
Vrijdagmiddag krijgen we dan samen te horen van die manager wat hun oplossing gaat zijn.
Kortom; niet zo'n leuk gesprek

Maar; mijn goede voornemen: de was wegwerken!

Nijna, succes vandaag !!
  woensdag 4 april 2007 @ 09:12:16 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_47994021
Nijna en Marit allebei veel succes vandaag!!
Make love, not war ☮
pi_47994661
Succes Marit, goed dat je dit gesprek hebt. Ik hoop dat de uitkomst je bevalt (om maar even in de termen te blijven )

Ik krijg het bovenste rekje van de afwasmachine niet meer op zijn plek....ook heel irritant. De hormonen werken niet echt mee, vrees dat het eerste glas al gesneuveld is.
pi_47995350
ik wil ook de hema leeg kopen, alleen ik heb geen printer
Morgen komt mijn stoel wel eens waar zonder spatborden dus met slecht weer binnen blijven. Maar met het weer zoals het nu is is dat geen probleem
pi_47995397
meestal hoef je dat hele entreebewijs niet te laten zien is mijn ervaring. maar ja, zul je net zien dat 't vanavond wel moet... misschien even de buren vragen? veel plezier met je nieuwe rolstoel!
  woensdag 4 april 2007 @ 10:20:20 #12
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47995736
smorgens
Hier zat was te doen maar er geen enthousiasme te vinden
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 4 april 2007 @ 10:22:14 #13
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47995787
oh jippie jippie ik ging gisteren naar een ouderavond van het kdv van Emma, dacht dat die hema avond ook gisteren was. Dat wordt dus shoppen vanaaf!
én de zon schijnt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:22:47 #14
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47995808
Mijn mams heeft gisteren alle schone was gestreken en opgevouwen Doet ze regelmatig
Komt goed uit, want vanavond heb ik examen, dus ik moet de hele dag leeeeren...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:27:46 #15
114177 Diaan73
pi_47995984
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef bixister het volgende:
meestal hoef je dat hele entreebewijs niet te laten zien is mijn ervaring. maar ja, zul je net zien dat 't vanavond wel moet... misschien even de buren vragen? veel plezier met je nieuwe rolstoel!
Bix volgens mij heb ik dat entreebewijs per mail gekregen... ik ben lid van de nieuwsbrief van de Hema Ik wil je hem evt. wel doorsturen als dat kan, ik ga toch niet.
Make love, not war ☮
  woensdag 4 april 2007 @ 10:42:58 #16
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47996500
Diaan, het gaat om anitra, die heeft geen printer om de uitnodiging uit te printen...

Anitra, maak een foto van je beeldscherm en neemje camera mee
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 4 april 2007 @ 10:44:51 #17
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47996573
Diaan!!! Er liggen hier nog pakjes
Iedere golf van de zee,
  woensdag 4 april 2007 @ 11:04:37 #18
114177 Diaan73
pi_47997198
oeps niet goed gelezen... had ook even snel gelezen, moet ik bekennen.

Neuk!!! We moeten nog daten... jij kunt nu ook makkelijk bij ons komen met je superdeluxe fiets met bak. Zullen we donderdag 19 april doen? Twan is dan de hele middag vrij. hebben we meer tijd om te teuten ;0
Make love, not war ☮
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 april 2007 @ 11:07:55 #19
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47997289
Ik heb helemaal zin in die Hema avond Niet dat ik echt iets nodig heb, behalve sokken, maar toch
  woensdag 4 april 2007 @ 11:14:42 #20
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47997508
heb de agenda er effe niet bij. Moet ik nakijken, ik zit Brent pap te voeren Hij moet er van kokhalzen maar blijft zijn mond wagenwijd opendoen (tis net een laadklep! )
Iedere golf van de zee,
pi_47999454
Die HEMA avonden zijn altijd leuk, ik heb er al 2 gehad en ga vanavond ook, in de grote in Den Haag

Succes Texelonia!
pi_48004091
ZUCHT
(van opluchting)

gesprek met manager gehad,
en het is duidelijk: in de periode dat ik met verlof ben wordt er voor die collega naar andere werkzaamheden gezocht en als ik in sept. weer start is dat dus in een 'vers' team!
Godzijdank.
Die collega had nog geopperd dat IK zou verkassen, maar inmiddels is haar duidelijk gemaakt dat mijn functioneren niet ter discussie staat, maar dat ZIJ niet naar behoren functioneert.

16april nog één keer een ochtend samenwerken en daarna kan ik me een hoop energie besparen!

moet ik haar dan wel of niet persoonlijk nog een geboortekaartje sturen tegen die tijd trouwens?
  woensdag 4 april 2007 @ 15:06:03 #23
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_48005557
Ho. Wacht. Hema-avond? Vertel!
  woensdag 4 april 2007 @ 15:17:44 #24
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_48005987
Als je naar de site van de hema gaat, daar de vriendenavond aanklikt, dan kun je de bon zo uitprinten

http://www.hema.nl/SITE/H(...)pavond+/default.aspx
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 4 april 2007 @ 15:45:50 #25
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_48006989
Bedankt Bar. Jammer genoeg doet 'mijn' HEMA niet mee. En die in Hoogezand ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')