Bix volgens mij heb ik dat entreebewijs per mail gekregen... ik ben lid van de nieuwsbrief van de Hemaquote:Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef bixister het volgende:
meestal hoef je dat hele entreebewijs niet te laten zien is mijn ervaring. maar ja, zul je net zien dat 't vanavond wel moet... misschien even de buren vragen? veel plezier met je nieuwe rolstoel!
[HEMAMUTS]Dat komt omdat de folders centraal verspreid worden,dat word bepaald door het hoofdkantoor.De flyer die je in de brievenbus hebt gehad is een initiatief van het filiaal zelf.Die zijn zelf gaan flyeren.De folders worden verspreid aan bepaalde postcodes..niet heel nederland krijgt ze.(geen idee waarom niet,zal wel een kostenplaatje zijn).Eens in de zoveel tijd is er in de filialen een postcode onderzoek naar klanten en zo nu en dan worden die postcodes weer aangepast.Je kan natuurlijk altijd een mailtje sturen naar de consumentenservice van de Hema,op korte temijn zal dr niet veel veranderen maar wie weet misschien wel op de langere termijn.. [/HEMAMUTS]quote:Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef E.T. het volgende:
ik kijk ze online![]()
Maar vind 't wel raar dat ik twee Hema's heb op korte afstand (best goed aan te lopen) maar dat ik hun folder nooit krijg en nu iets aparts weer wel
Ja ben wel geslaagdquote:Op woensdag 4 april 2007 20:15 schreef Lishe het volgende:
Maar Yoni, de grote vraag is natuurrrrlijk, ben je goed geslaagd? (Ofwel... Wat heb je gekocht?)
Oh als het hier zo druk was geweest, had ik echt meteen rechtsomkeert gemaakt. Daar kan ik echt zoo slecht tegen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:17 schreef teig het volgende:
heb hier bijna een half uur in de rij gestaan.. het was zooooooo druk. Maar wel mijn servies gescoord!
Ze zijn wel mooi hoor die wazinelichtjesgevallen. Donker glas met fluwelig van die barokdingen erop. Erg aaibaarquote:Op woensdag 4 april 2007 20:30 schreef Lishe het volgende:
Hahaha Yoni, waxinelichtjesdingetjes.... Mar je handdoeken klinken als Hema op z'n best!
Je bent zeker in het centrum geweest Yoni?Wat ik heb begrepen sinds dat mijn plek is,is dat de koopavonden nooit zo superdruk zijn..vind ik echt vreemd!!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oh als het hier zo druk was geweest, had ik echt meteen rechtsomkeert gemaakt. Daar kan ik echt zoo slecht tegen.
Nee groter zijn ze zeer zeker niet...Tis een van de grootste van Nederland..ik denk eerder dat het inderdaad komt dat mensen de moeite niet nemen om naar het centrum te komen..en gewoon een hemaatje in de buurt opzoeken!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:49 schreef Yoni het volgende:
Ik was inderdaad in het centrum SuzziieeeWel raar dat de koopavonden nooit zo druk zijn daar ja. ZIjn de andere Hema's misschien groter ofzo
![]()
Of mensen gaan mss niet helemaal naar het centrum voor alleen maar de Hema..
jaja, het is haar geluktquote:Op woensdag 4 april 2007 17:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ieder jaar maak ik het plan om te gaan, en het is er nog nooit van gekomenMisschien waag ik vanavond nog een poging
yay @ mijquote:Op woensdag 4 april 2007 21:10 schreef m@x het volgende:
[..]
jaja, het is haar gelukt
Ik heb een broodrooster, nagellakjes, heel veel sokken, een pyjama voor Kai en een vriendenboekje voor Kai (voor als we hier weggaan) gescoord. Best mooi dus.
De huizenjacht staat op een laag pitje totdat we meer horen van onze hypotheekman. Ik denk dat we gewoon moeten wachten tot dit huis is verkocht.
Ik kan me herinneren dat in de mijne staat hoe je dat water eruitkrijgt, dus ik ga duimenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:04 schreef dutchie het volgende:
Nee manlief gaat eerst de gebruiksaanwijzing opzoeken.
Jaahaa maahaarrquote:Op donderdag 5 april 2007 16:00 schreef snoopy het volgende:
Hier mogen we ons niet met elkaars kookkunsten bemoeien. Dus als de ander de uien eerst wil, dan mag dat. Andersom ook![]()
nou het probleem is eigenlijk dat is vanaf 7 mei eigenlijk nog maar heel weinig kan. dan gaan ze namelijk in het ziekenhuis aan mijn knieën sleutelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 07:21 schreef m@x het volgende:
Gezond eten (veel groente en fruit), Floradix en misschien toch een heel klein beetje gas terug nemen?
Ja hier ook goeie ervaringen meequote:Op vrijdag 6 april 2007 07:21 schreef Beboja het volgende:
Supradyn Complex helpt erg snel en goed
Volgens mij doen ze daar in belgie ook aan en de dierentuin van Antwerpen isquote:Op donderdag 5 april 2007 20:58 schreef Vicky het volgende:
Doen ze in Belgie ook aan Goede Vrijdag??
EN heeft iemand tips mbt de direntuin in Antwerpen?
is dat die uit het krantje van bart smit? die van 180 doorsnee? of nog een grotere?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:12 schreef Lois het volgende:
Ik heb net Iris even naar mijn ouders gebracht, want ondanks mijn vrije dag wilden ze toch graag met Bram en Iris spelen vandaag. Opa had wat nieuws gekocht voor in de speel tuin, een grote trampoline.
Gelijk hebben we hem even in elkaar gezet en Bram en Iris gingen volledig los.
`mama tot vanmiddag, ik blijf hier eten` hoorde ik al voordat ik zelfs mijn koffie al op had![]()
De winkels zijn (waren dus intussen) gewoon open, als je dat wou weten?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:58 schreef Vicky het volgende:
Doen ze in Belgie ook aan Goede Vrijdag??
Snelleesversie:quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:43 schreef Lois het volgende:
Volgens mij heeft deze een doorsnede van 3 meter, hij is echt enorm! Mijn vader had hem uit dit krantje: welkoop.
Ze zijn er niet meer afgeweest hoorde ik van mijn moeder, ze hebben er zelfs op gegeten tussen de middagEva ging om 4 uur, na school, ook helemaal uit haar dak want die is echt stapeldol op trampolines.
Met veel moeite, echt heel veel moeite, hebben we ze weer mee naar huis gekregen nadat we Bram wel 3 keer hebben moeten verzekeren dat hij er morgen echt nog staat.
3 keer raden wat wij morgen gaan doen![]()
Ik snap ook niet waarom Holleeder zo dramatisch doet over zijn slaapgebrekquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:40 schreef Leah het volgende:
Mijn beide kinderen zijn niet braaf.. En ik zie er echt niet uit, van slaapgebrek.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 07:15 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Holleeder zo dramatisch doet over zijn slaapgebrek![]()
Ze hebben hem zelfs onderzocht in het ziekenhuis. Watje![]()
Vandaar dat limburg me niet trektquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Anitra het volgende:
Phluphy
hier ook nog niet plat hoor. In het limburgse land gaat men nooit vroeg naar bed
Dierentuin ligt ook lekker midden in de grote Stad, gelukkig hebben jullie nog wel genotenquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:51 schreef Vicky het volgende:
Pfff het was DRUK op de weg. 3 uur erover gedaan om in Antwerpen te komen en toen waren we ook nog verdwaald ook.. Die dierentuin staat slecht aangegeven zeg.
Ennieweej, het was leuk en gezellig en mooi weer..Vanmorgen naar de kapper geweest, stukkie korter en blond
![]()
[..]
geeft helemaal niks hoor, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh Ladywrb wat afschuwelijkmaar ik ben blij voor je dat jij het zo leuk vindt
boh ook niet echt hoorquote:Op maandag 9 april 2007 09:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geeft helemaal niks hoor, smaken verschillen.
misschiend vind jij die viezig groene tegeltjes die achter de kastjes geplakt zitten wel schitterend.
ik vind ze in elk geval lachwekkend lelijk.
Dus.... WEER NAAR DE KERMIS!!!quote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben een nieuw fototoestel gekocht![]()
Batterij is aan het opladen, morgen proberen.
Dat heb ik ook gezien jaquote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef snoopy het volgende:
Bij Radar komt zo iets over kinderdagverblijven en de gezondheid van kinderen.
Toen jij dit postte, lag ik al bijna in bedquote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef Neuk het volgende:
[..]
Dus.... WEER NAAR DE KERMIS!!!
En dan kun je naderhand mooi effe hier langs
Gezellie!
Een Sony Cyber-shot W35. Niet zo'n hele dure, maar een leuke huis-tuin-en keukenapparaat heb ik me laten vertellen/adviseren door onze fotograaf. Met deze kun je op afstand en in het donker ook nog redelijk goede foto's maken volgens hem. Dat wilden we graag ivm concerten en festivals. Moet er nog wel aan wennen hoor, hij is veel kleiner/dunner/lichter dan onze vorige.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:58 schreef Vicky het volgende:
Leuk kaartje Diaan!!
Wat voor camera hebben jullie gekocht?
De meeste ongelukken schijnen altijd nog thuis te gebeuren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:43 schreef Jelief het volgende:
En dat is dan nog maar een ding dat fout kan gaan op een kdv
Heb het niet gezien, maar wel even het stukje gelezen...quote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef snoopy het volgende:
Bij Radar komt zo iets over kinderdagverblijven en de gezondheid van kinderen.
uhuh..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:03 schreef LadyS het volgende:
die zieke vent is het ergst zeker
Nee dank je, ik wil niet ruilen
Wil jij dan de was voor me opvouwen en ergens kwijt proberen te krijgen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef Vicky het volgende:
Wil er iemand met me ruilen voor een middagje? Ik ehb een dwars kind en een zieke vent.....
is goed hoor.. kan ik die van mij gelijk meevouwen...heb er nog 4 staanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:15 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Wil jij dan de was voor me opvouwen en ergens kwijt proberen te krijgen...
Voor de rest is hier druk al opgeruimd, hou het op de grote voorjaarschoonmaak...
Graag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef Vicky het volgende:
Wil er iemand met me ruilen voor een middagje? Ik ehb een dwars kind en een zieke vent.....
Ik snap je wel...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef phluphy het volgende:
Kussen zijn altijd welkom dames, dank daarvoor. Ik ben vandaag niet (meer) zielig (dan anders) of zo hoor, dat ik die opmerking maakte. Maar in het kader van de Algemene Bevordering van het Bewustzijnsproces etc., was het natuurlijk een schop voor open doel.
Vicky stelt vraag: wil je ruilen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef Sugar het volgende:
Doet zo'n opmerking je pijn, Phluphy? Want ik wil echt begrijpen hoe het is en hoe je het bedoelt, maar vind het lastig. Op mij komt jouw opmerking wél heel negatief over en hoewel ik wel snap wat een contrast het is, snap ik je uitleg niet echt.
Daar heb je helemaal gelijk in phluphy. Jij mag net als iedereen reageren zoals je wilt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef phluphy het volgende:
Ik begrijp wel wat je bedoelt Spuuglokje, maar zoals jij het nu schetst, mag ik niet reageren zoals ik wil, zoals ik het op dat moment voel. Dat klopt toch niet?
O wat erg ! Heb ik nou hun dag verpest? Vreselijk !quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:52 schreef Belana het volgende:
nou phluphy, wat jij ziet als een gewoon antwoord op een gewone vraag komt best rot over. Als jouw bedoeling er achter was dat mensen zich iets moeten beseffen, dan komt dat eigenlijk nog rotter over, alsof de ouders van kindjes hier zich niet zouden beseffen hoe waardevol het is.
het kwam gewoon niet leuk over op een aantal mensen, dat is dan iets om bij stil te staan misschien. of niet, dat moet je zelf weten. maar wie kaatst kan de bal terug verwachten.
Ik pak heel even dit stukje voor iets heel anders.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef Belana het volgende:
nou ja zeg, als dat jou dan niet uitmaakt, zit dan ook niet te miepen als aan jou uitleg gevraagd wordt zeg!
Maar aangezien phluphy geen ruil heeft aangeboden doet dat niet ter zake...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef Bass-Miss het volgende:
En zo zou de mama van Pepijn dan vast weer willen ruilen met phluphy, want zij heeft nog de steun van haar partner...
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:43 schreef dutchie het volgende:
Het lijkt me inderdaad een kwestie waar je niet uit komt.
Ja precies. Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar stel nou dat IK had geantwoord: graag, waren jullie dan ook en masse over me heen gevallen?
Maar om nog even in te breken hoe kan jij nou voor een ander beoordelen of iets gevoelig ligt voor bijvoorbeeld mij of niet? En ja jij kan wel denken dat jij de enige met de beleving zoals jij het voelt maar voor Kaith was er ook nog een kleine hier in huis en daar heb ik het hier ook nooit over gehad. Ik heb er bewust voor gekozen om niet mee te gaan praten in het engeltjestopic, omdat het iets van mij is vind ik maar deze zin stuit mij wel. Ik vind je erg kort gaan maar dat is mijn mening en ik lees altijd wel mee in het engeltjestopic.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:31 schreef phluphy het volgende:
Gevoelige onderwerpen horen nu eenmaal bij mijn leven. Niet bij dat van jullie, want hoewel jullie meeleven, het is niet jullie leven en dus ook niet jullie beleving. Derhalve vallen mijn reacties soms uit de toon, en zo voelde het voor mij ook. Vandaar mijn vinnige reactie op Belana’s post.
Zou jij niet verbitterd raken als je je jezelf aldoor moet verdedigen omdat je toevaliig ergens op reageerd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Mibos het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik heel positief en zelfs nu nog in de lappenmand van Kaiths bevalling maar ik ben niet verbitterd zoals jij nu overkomt. Mijn motto is gewoon ik moet het nemen zoals het komt en dat doen wij hier in huis allebei en we hebben het met zijn tweetjes prima gered zo...
Maar dan behoort het dus ook tot de mogelijkheid dat er op phluphy's "graag" de reactie's kwamen die er kwamen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef phluphy het volgende:
Bijkomstigheid van mijn antwoord is dat mensen beseffen wat ze zeggen. Oftewel: wanneer je zoiets post, in een topic waar o.a. ouders van een overleden kind meeposten, behoort zo'n antwoord tot de mogelijkheid.
Snoop dat probeer ik hierboven ook te zeggen. Het is niet altijd zo en ik denk dat wegblijven ook helemaal geen optie is maar ik kan het ook begrijpen als iemand zegt van wil er iemand een daagje ruilen dat dat niet zo gezegd wordt van ik moet mijn zegeningen tellen en dus niet zeuren maar gewoon gezegd wordt omdat het op dat moment ook echt zo voelt voor degene met een jengelende peuter die niets wil. Ik ben niet zo duidelijk in mijn woorden maar ik bedoel echt alle goeds hiermee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef snoopy het volgende:
Heb je de laatste post van Phluph nou wel goed gelezen Mibos? Ik zie helemaal geen verbitterd iemand.
Ik zie wel iemand die ons af en toe op een andere manier naar de dingen laat kijken.
Al jaren. En ieder jaar wordt het meer, helaas.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:19 schreef Jelief het volgende:
geef maar een donatie aan het wilhelminafonds
Ik heb de fles al op de picknick tafel gezet Bar. De eerste schenk ik in zoals gewoonlijk, daarna mogen jullie gewoon de fles aan je mond zettenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef _Bar_ het volgende:
Ach zal me ook niets verbazen als het toch weer een meid word hoor ergens...
Maar lekker een oranjebitter
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef snoopy het volgende:
Dus je valt liever met je hoofd tegen een muur dan dat je water morst?![]()
![]()
Het was in alle opzichten uiteindelijk verstandiger om dat toch maar niet te doen. M. heeft sinds gisteravond andere (tijdelijke) woonruimte en zodra dit huis is verkocht verkassen we allebei naar een definitiever stekkie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef Leah het volgende:
He get M@x! Hoe komt het zo dat dat nu je eerste dag is?
Ik heb wel meegelezen, maar ik dacht dat jullie nog samen in het huis bleven totdat het verkocht was?
Je moet een ritme vindenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef m@x het volgende:
Geen blauwe plekken Lady-wrb?
Ik heb trouwens mijn eerste dag als echte alleenstaande ouder erop zitten. Petje af voor de dames/heren voor wie dit al veel langer dagelijkse kost is. Wat een gerace en geplan zeg. Ohja, het huis wat ik zo graag wilde is verkocht![]()
Amalia of Alexia hebben al Juliana als zoveelste naamquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:35 schreef m@x het volgende:
Laat me raden, er komt iets van Juliana in de naam....
Is ook heel zwaar, weet ik (en toen had ik nog niet eens kinderen). Supermoeilijk om dan samen in 1 huis te blijven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Het was in alle opzichten uiteindelijk verstandiger om dat toch maar niet te doen. M. heeft sinds gisteravond andere (tijdelijke) woonruimte en zodra dit huis is verkocht verkassen we allebei naar een definitiever stekkie.
Volgens mij komt er nog wel 1 hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef Karin het volgende:
zou Wim-Lex er nu een knoop in laten zetten?![]()
____________quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Het zal vast weer met een A beginnen ofzo.
in jouw situatie zou ik die hysterische peuter lekker bij je nemenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef m@x het volgende:
Jullie zijn lief. Een vraagje: wat te doen met een hysterische peuter die niet in zijn eigen bed wil slapen? Bij mij in bed nemen met het risico dat dit strijk en zet gaat gebeuren of gewoon laten brullen?
Ik zou hem in bed nemen. Hij zal ook best voelen dat er vanalles gebeurt bij jullie. Bied hem die veiligheid maar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef m@x het volgende:
Jullie zijn lief. Een vraagje: wat te doen met een hysterische peuter die niet in zijn eigen bed wil slapen? Bij mij in bed nemen met het risico dat dit strijk en zet gaat gebeuren of gewoon laten brullen?
Ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Neuk het volgende:
[..]
in jouw situatie zou ik die hysterische peuter lekker bij je nemen![]()
![]()
En toch he, je doet en deed het beter dan ikke!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Noli. het volgende:
Oké mijn denk vermogen was al niet hoog maar ik ben nu naar een dieptepunt gezakt
Ik vind het wel leuk van je bedacht....het zal dus idd wel beginnen met A en eindigen op ia..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Noli. het volgende:
M@x(ik weet en kan gewoon niks zinnigers zeggen, sorry)
[..]
Ik kom niet vder der dan:
A norex ia![]()
A bix ia (Bix als rare verbastering van Beatrix. Sorry Bix)
A bern ia (doet me weer denken aan een hernia)
A carm ia
Oké mijn denk vermogen was al niet hoog maar ik ben nu naar een dieptepunt gezakt
Soms doe ik mijn nick nog eer aan...quote:
Azaliaquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Noli. het volgende:
M@x(ik weet en kan gewoon niks zinnigers zeggen, sorry)
[..]
Ik kom niet vder der dan:
A norex ia![]()
A bix ia (Bix als rare verbastering van Beatrix. Sorry Bix)
A bern ia (doet me weer denken aan een hernia)
A carm ia
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |