Ik zit hier al uren.. Zal ik een liedje erover gaan zingenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:30 schreef Brulkip het volgende:
Wordt er vanavond, als de stemming is geweest ,gelijk bekent gemaakt wie het dan is die de kooi in gaat?
Denk het niet. Snap sowieso niet waar we op wachten, het wordt toch een oud bewoner... en voor de rest zal er niks spannend gebeuren...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:30 schreef Brulkip het volgende:
Wordt er vanavond, als de stemming is geweest ,gelijk bekent gemaakt wie het dan is die de kooi in gaat?
Dat ze eens opschieten! Ik wil naar bed!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk het niet. Snap sowieso niet waar we op wachten, het wordt toch een oud bewoner... en voor de rest zal er niks spannend gebeuren...
Slecht planquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik moet niet mn borsten vooruit doen maar vanuit mn buik![]()
Is er een verschil dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Stemming?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:30 schreef Brulkip het volgende:
Zing eens T-hhhuiss op dezelfde toonhoogte als Brian, da's moeilijker dan je denktquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit hier al uren.. Zal ik een liedje erover gaan zingen![]()
is natasia niet boos dat kind jaap niet wil douchen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat ze eens opschieten! Ik wil naar bed!![]()
Wachten !!!! Wachten we ergens op dan??quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk het niet. Snap sowieso niet waar we op wachten, het wordt toch een oud bewoner... en voor de rest zal er niks spannend gebeuren...
Sussie, leer je het dan nooit?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Die avatar van jou kijkt er altijd zo lief verschrikt bij...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Aldus Delliequote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit al de hele avond klaar.. ik lees het morgen wel, knikker van al dat saaie gedoe in slaap.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zingt zich voor zich uit, en Billie wil niet douchen.
Gezellig kaarsjes aan steken voor de stemming, sfeertje kweken.
Ik zit er klaar voor.
Leuk , jezelf quotenquote:
O,jee......een inkopperquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net zo hard werken als de rest lukt hem al niet...
Laat je niet misleiden....kwestie van alleen aankleden...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is al weer terug van het douchen ...... Dat is snel !
Moet aan mn imago denkenquote:
DOOOOO DOOO duuu doe dooee ....Langs het tuinpad van mijn vader zag ik de hoge bomen staan.. Het duuurde niet lang voor dat ik wiste dat die boom in AManda zou gaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zing eens T-hhhuiss op dezelfde toonhoogte als Brian, da's moeilijker dan je denkt![]()
Nog niet geweestquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is al weer terug van het douchen ...... Dat is snel !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |