Sommige mensen hebben veel mensenkennis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ze benadert Brian alsof hij zwakbegaafd is
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft zo'n pijn aan z'n reet, dat hij denkt dat hij er impotent van wordt. (en incontinent)
zeg dat ook ff tegen de zangleraar van Roef en Marianquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Als iemand het echt niet in zich heeft kun je het wel blijven proberen, maar dat is zinloos.
Niemand zegt toch dat Brian dit bewust doet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef RSie het volgende:
[..]
ik denk niet dat Brainless bewust een allergische reactie uitlokt.
vind het overigens wat overtrokkken reactie van meerdere streamers om jeukpoeder te zien als potentieel moordwapen.
Erica is allergisch voor fruit (althans, zo beweert hij maar dit slaat nergens op aangezien ieder verschillend fruit anders is van samenstelling) dat betekent niet dat ie nergens tegen kan!
pfff,.. straks mag hij niet meer het zwembad in omdat daar chloor in zit,.. en tsja,.. erik is allergisch voor fruit dus zou ie best weleens niet tegen water kunnen!!![]()
hehehe, doe ik ook altijd ( en ik wil niet opscheppen, maar klinkt echt 10x beter als Brian)quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:10 schreef Kinga het volgende:
Ik ben gewoon mee aant doen met die noten zingen...
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat Brian had moeten nadenken, omdat hij wel weet dat Eric voor een aantal zaken echt allergisch is. En ja, het kwartje valt, Brian en nadenken. Heb hem al doorquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef RSie het volgende:
[..]
ik denk niet dat Brainless bewust een allergische reactie uitlokt.
vind het overigens wat overtrokkken reactie van meerdere streamers om jeukpoeder te zien als potentieel moordwapen.
Erica is allergisch voor fruit (althans, zo beweert hij maar dit slaat nergens op aangezien ieder verschillend fruit anders is van samenstelling) dat betekent niet dat ie nergens tegen kan!
pfff,.. straks mag hij niet meer het zwembad in omdat daar chloor in zit,.. en tsja,.. erik is allergisch voor fruit dus zou ie best weleens niet tegen water kunnen!!![]()
Ashrak wel in de posting die ik quotequote:Op dinsdag 3 april 2007 22:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat Brian dit bewust doet.
Ik heb ook aangegeven ... als ... als ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal vooruit lopen op de feiten om aan te nemen dat Erik allergisch zou zijn voor rozebottel omdat hij "allergisch" is voor vers fruit...
Volgens mij heeft de gemiddelde moeder een kind wat allergisch is voor groente...
Goeie inschatting, dunkt me..quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ja en is hij daardoor beter gaan zingen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje opletten He? JJ heeft Brian al een week gebanned....![]()
Die Dame (Judith) weet echt wel wat ze voor vlees in de kuip heeft. Tis net als school. De Leraar weet echt wel wat je plafond is.... En Brian loopt de kantjes ervan af ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat Brian dit bewust doet.
dit menu is dan ook van levensbelang voor ons aller Jaapioquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:20 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat Brian had moeten nadenken, omdat hij wel weet dat Eric voor een aantal zaken echt allergisch is. En ja, het kwartje valt, Brian en nadenken. Heb hem al door
Maar juist omdat Eric allergisch vind ik ook dat DGK dit ook in ogenschouw had moeten nemen.
Aan de ene kant waarschuwen ze mensen voor het verscheuren van een menu en dit mag gewoon door. Dat klopt ook van geen kant.
Nogmaals ..quote:
De rest krijgt nu ook de wind van voren: "Eigenlijk zijn jullie een stelletje luie donders".quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:22 schreef Dark het volgende:
Juf Judith weet heel goed dat niemand oefent, maar Brian heeft het heel hard nodig en ze wil nog meer zien.
En gelijk heeft ze ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Judith is geweldig : "Jullie zijn en stelletje luie donders."![]()
Dat is hij toch ook!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ik zeg nu even nietsquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:24 schreef pullup het volgende:
Ik dacht even dat Jaap briljant was in het stilhouden van zijn hand
Maar ik heb klotebuffers![]()
Ja die was echt briljant!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
Aman is ook volwassen..........op papier dan. (volgens JJ)
Hebben wij 2 last van het grote chellomafia spook ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:24 schreef pullup het volgende:
Ik dacht even dat Jaap briljant was in het stilhouden van zijn hand
Maar ik heb klotebuffers![]()
Net zo hard werken als de rest lukt hem al niet...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
Para moet 20x zo hard werken als de rest.........
![]()
Ik ben bang dat dat in deze buurt waart jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hebben wij 2 last van het grote chellomafia spook ?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
Geweldig !!! Judith: Jullie zijn allemaal geen pubers meer maar volwassenen
Amanda: Ik ben nog maar 19 hoor !
Judith : Nou jij ben ook volwassen ... Op Papier dan![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat in deze buurt waart ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |