quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:17 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft zo'n pijn aan z'n reet, dat hij denkt dat hij er impotent van wordt. (en incontinent)
Kom op zeg, Brian is allergisch voor herrie tijdens zijn nachtrust, is dat ook een aanslag??quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij ook allergisch is voor rozebottel, maar als hij dat wel is is het gewoon een aanslag![]()
Tja Brian eerst even nadenken voor je iets doet.
nou moet je verdomme echt ophouden!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef havefun het volgende:
Komt er vanavond nou nog een nieuwe miljonair??
Nee, maar bewust een allergische reactie opwekken of even een nacht wat minder slaap vind ik echt van een andere orde.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom op zeg, Brian is allergisch voor herrie tijdens zijn nachtrust, is dat ook een aanslag??
Oh nee, dat wordt door Huub gedaan...
Totaal geen zangkwaliteit........en leuk om te zien ..die Judithquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:11 schreef pullup het volgende:
Juf Judith lacht zich stiekem dood om het gepruts van Brian
Hij kan nog geen noot goed reproduceren
Denk het niet, het word gewoon te laat daarvoor. De stemming zal pas na 23:00 klaar zijn waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef havefun het volgende:
denk het niet!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:13 schreef havefun het volgende:
Oke bedanktquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk het niet, het word gewoon te laat daarvoor. De stemming zal pas na 23:00 klaar zijn waarschijnlijk.
Snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:11 schreef Vandaag... het volgende:
Juf Judith weet ondertussen toch wel dat Brain toondoof is. Dat ze het nog probeert.
dan zal er wel geen antwoord zijn!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord op me vraag.
Hij hoeft natuurlijk niet mee te doen héquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Best wel zielig voor Brainless, zo voor iedereen voor lul te worden gezet .....![]()
Dan heb jij nog mazzel want ik word het ook van zijn 'spreekstem'quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Die 'zangstem' van Brian maakt me ronduit agressief.
Heb zelden iemand zo vals horen zingen![]()
Reetpijn kan je toch alleen hebben als je je botten voelt? En dat is bij Jaap nog lang niet het gevalquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Dark het volgende:
Jaap zit maf te fluiten en lalalala te doen.
(helaas volg ik hem, kan niet naar Brian luisteren, doet teveel pijn)
Jaap is alweer gestopt, maar moet nog 7 minuten. Hij heeft reetpijn!
Als ik Brian hoor zingen doet het pijn in mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
Als ik Brian hoor zingen dan is het zo stil in mij.
Je kunt niet verwachten dat een oude en een nieuwe bewoner 'achter' zitten te wachten om met 50% kans in de villa te gaan. De stemming vandaag en de entree over een of meer dagen lijkt me logischer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk het niet, het word gewoon te laat daarvoor. De stemming zal pas na 23:00 klaar zijn waarschijnlijk.
Het is wel jammer dat Judith Brian weer moest opnemen in het klasje ... het wordt echt nooit wat met die jongen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
Het lijkt ook wel of het steeds valser wordt![]()
Mooi he ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier word ik ook wel even stil van anders.
Wel, want het hoort bij de acteerlessen die hij zelf heeft aangevraagd en hij wil ook zanger wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef Equinix het volgende:
[..]
Hij hoeft natuurlijk niet mee te doen hé
Beetje opletten He? JJ heeft Brian al een week gebanned....quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Is toch erg.
Die rat krijgt allerlei muzieklessen in de week en zelfs ook nog zang.
En hij kan er echt helemaal niks van.
Die andere krijgen geen eens twee keer in de week zangles.
ik denk niet dat Brainless bewust een allergische reactie uitlokt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, maar bewust een allergische reactie opwekken of even een nacht wat minder slaap vind ik echt van een andere orde.
Mooi..mooi..hoe ga ik dit politiek correct brengen. Ik schrik ervan eigenlijk. Jezus Mina.quote:
Ik vind het ook nogal vooruit lopen op de feiten om aan te nemen dat Erik allergisch zou zijn voor rozebottel omdat hij "allergisch" is voor vers fruit...quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, maar bewust een allergische reactie opwekken of even een nacht wat minder slaap vind ik echt van een andere orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |