af en toe ziet ze er inderdaad uit dat ze wel even ge-nomme kan wordenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef StephanL het volgende:
Ik wil ook nomme, nomme, nomme, nomme, nomme bij Judith!
En dan denkt Brain: Hee, wat ruikt mijn kussen toch naar Amanda!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zijn hele goed ideeën. Gewoon even op Brian zijn kussen poepen bijv.
echt welquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef proh het volgende:
[..]
af en toe ziet ze er inderdaad uit dat ze wel even ge-nomme kan worden
Jouw spelling ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:16 schreef Napster het volgende:
Is wel een beetje niveau basisschool, juekpoeder
Idd dat gaat niet werken, hij is die lucht gewend.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En dan denkt Brain: Hee, wat ruikt mijn kussen toch naar Amanda!
Hoorde Huub vanavond eerder nog zeggen dat de bedden ook tot de persoonlijke bezittingen horen, daar mag een ander in principe ook niet zomaar op gaan liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze mochten toch niet meer met middelen rommelen ??
Dan vind ik ook dat jeukpoeder niet mag.
misschien krijgt ie wel een geweldige aanval van wroeging, ook leukquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Toch jammer dat Brian nog ff door Jaap en Natasia met zijn neus op de regels wordt gedrukt...
Lijkt me niet als een bed wordt gezien als een persoonlijk bezit, moeten ze daarvan afblijven, dus ook geen jeukpoeder erop gooien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoorde Huub vanavond eerder nog zeggen dat de bedden ook tot de persoonlijke bezittingen horen, daar mag een ander in principe ook niet zomaar op gaan liggen.
Er mag niet meer met dekens, matrassen enz gesleept worden.
Zou zoiets als jeukpoeder dan wel mogen??
weet niet hoe je er bij komt, met enige scholing erbij maar nu al vind ik amanda de mooiste stem van het huis hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Op zich heeft Eric best een mooie zangstemAls enige in het huis eigenlijk.
Nee, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Hoorde Huub vanavond eerder nog zeggen dat de bedden ook tot de persoonlijke bezittingen horen, daar mag een ander in principe ook niet zomaar op gaan liggen.
Er mag niet meer met dekens, matrassen enz gesleept worden.
Zou zoiets als jeukpoeder dan wel mogen??
niet zo gek met zo'n stem en niet oefenen !quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Als ik naar Brian kijk, knijpt ie hem als een ouwe dief.
Hij zit daar als een lulletje rozenwater, ik denk echt dat het lontje aardig op begint te raken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Als ik naar Brian kijk, knijpt ie hem als een ouwe dief.
op de?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:26 schreef demins het volgende:
[..]
Mogen we door blijven hameren op de spellingsgedrag?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |