Bovendien ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze mochten toch niet meer met middelen rommelen ??
Dan vind ik ook dat jeukpoeder niet mag.
Als het aan Amanda ligt welquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Napster het volgende:
Komt de nieuwe bewoner er vanavond gelijk al in?
Precies, die zouden precies hetzelfde doen maal 100.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou errug kinderachtig, maar dat is het andere kamp ook![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bovendien ...
Huub had toch te horen gekregen dat het bed waarin je slaapt ook gezien wordt als persoonlijk bezit ???
Daar mag je ook niet meer rommelen etc, dus ik snap niet waarom ze dit door laten gaan.
Als grap kan ik het nog wel waarderen, maar het is in strijd met notabene 2 regels !!!!
De interesse en inzet straalt er inderdaad vanafquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef Ning het volgende:
Goeie zet van Brian om dat onder zangles te doen. Dat gaat jj niet leuk vinden
Ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
Dit is beetje zielig niveau jeukpoeder in bed gooien.
Nee de keukenkruiden zijn om de jeuk te stillen, volgens brian dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Varen het volgende:
Het zijn keukenkruiden
Nee, hij durft dat niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef tutjehola het volgende:
Rat durft het dus niet alleen? Idioot.
Rattekruid dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef proh het volgende:
[..]
het is jeukpoeder gekregen van één van de dj's, zoals al gezegd.
Brian loopt dus alweer te liegen als hij zegt tegen Natasia dat het vleeskruiden zijn!!! de Rat
Ach... op woensdag worden de bedden toch verschoond?? Dat is morgen dus alquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef demins het volgende:
Jeukpoeder!!! Als Huub het gedaan had had ik er om kunnen lachen, maar nu vind ik het een misselijke streek!!!![]()
Ik ook wel. Bij deze is dan weer de oorlog verklaard. Rellen enzo alhoewel het meer keten op een ponykamp is maar toch...quote:
Precies!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef demins het volgende:
Jeukpoeder!!! Als Huub het gedaan had had ik er om kunnen lachen, maar nu vind ik het een misselijke streek!!!![]()
Dat is nou typisch Brianquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:14 schreef proh het volgende:
[..]
het is jeukpoeder gekregen van één van de dj's, zoals al gezegd.
Brian loopt dus alweer te liegen als hij zegt tegen Natasia dat het vleeskruiden zijn!!! de Rat
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef demins het volgende:
FF strofzuigen dus om 02:25quote:
Ik vind het wel leuk, maar vooral omdat Huub en Eric er toch wel achter komen, en dan is het hek van de dam!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef demins het volgende:
Op zich is het wel leuk, maar het blijft in strijd met 2 regels waar Eric en Huub heel strak aan worden gehouden, dus kan ik het niet echt waarderen. De grootste irritatie in dit geval is de laksheid en voortrekkerij van en door DGK zelf ...quote:
Dat zijn hele goed ideeën. Gewoon even op Brian zijn kussen poepen bijv.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Maar goed, dat zou dus betekenen dat je van alles in bedden zou mogen gooien, asbakken, vuilnisbakken, uitwerpselen, zolang het maar iri en goor is?
ja gisterenavond hebben ze het er over gehad.... Brian zei dat de mogelijkheid te bespreken was, maar daarna ging hij alles tegen Jaap vertellen en zei dat hij zich geen zorgen moest makenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee de keukenkruiden zijn om de jeuk te stillen, volgens brian dan.
Heeft Huub al met brian gesproken over het uitstemmen van Jaap. Want in de kapsalon hoorde ik natasia en amanda en jaap erover praten.
Lijkt me een klusje voor Jaapquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zijn hele goed ideeën. Gewoon even op Brian zijn kussen poepen bijv.
Gaat wel lukken voor 01:00quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef Napster het volgende:
Hoelang duurt die zangles?
Wil wel ff die stemmign zien, en ik moet nog wiet halen![]()
Misschien heeft Breenless met cayennepeper lopen strooien, lekker voor op Huub zijn eikel.quote:
Daar moet je mee klaarzitten, voor dit kutprogramma.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef Napster het volgende:
klopt ja zangles heeft wel zin bij hemquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Op zich heeft Eric best een mooie zangstemAls enige in het huis eigenlijk.
47.980.000quote:
je weet het niet, wellicht is dit wel reden om voor een officiële waarschuwing, niet dat dat veel opbrengt, maar toch... nomme nomme nomme nomme nommequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Op zich is het wel leuk, maar het blijft in strijd met 2 regels waar Eric en Huub heel strak aan worden gehouden, dus kan ik het niet echt waarderen. De grootste irritatie in dit geval is de laksheid en voortrekkerij van en door DGK zelf ...
zorg toch voor een zak voorraad in je kelder manquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:17 schreef Napster het volgende:
Ikke niet snappequote:
Naar mijn mening ... overtreding van 2 regels:quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:20 schreef fredfik het volgende:
bedden zijn persoonelijk bezit zegt natas,dus......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |