Ben maar blij inderdaad, want ik ben nog nooit zo ziek geweest. Nu gaat het redelijk, nog wel flinke verhoging maar niet meer zo slap. Blijf lekker in bed met Simon vandaag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:52 schreef LadyS het volgende:
Jemig, dat klinkt niet lekker, pmIk ben blij dat de borstontstekingen altijd mijn straatje voorbij zijn gegaan. Hoe voel je je verder? Nog steeds als een dweil?
Hoi pm-girl. Als eerst beterschap zeg wat kan je je dan beroerd voelen he.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef PM-girl het volgende:
SAINT, dank voor je reactie! Hoeveel voedingen gaf je nog ongeveer met 9 maanden (naast groente, fruit en ander drinken?)
Kolfde je dan een of tweemaal op een volle werkdag?
En Snoopy, voor jou een compliment, dat je het zolang hebt volgehouden. Zoals Lois zegt, dubbel hulde aan jouw adres!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef Moonah het volgende:
Jij ultra-BV'er...
Als het niet goed werkt zou ik dus de ha bellen om hem om iets anders te vragen. Die flucloxacilline die ik toen kreeg staat in een handboek voor huisartsen dus dat moet hij kunnen vinden.quote:Notabene: Amoxicilline, gewone penicilline en nog een paar andere antibiotica die vaak bij borstontsteking worden voorgeschreven zijn meestal waardeloos bij borstontsteking. Als je een antibioticum nodig hebt, moet het effectief zijn tegen Staphylococcus Aureus.
Effectieve middelen hiertegen zijn: cefalexine , cloxacilline, flucloxacilline, amoxicilline-clavulaanzuur (augmentin), clindamycine en ciproxin*. De laatste twee zijn vooral effectief voor moeders die allergisch zijn voor penicilline. Als je deze medicatie neemt, kun en moet je doorgaan met de borstvoeding.
Hij ziet er geweldig uit zo!quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Moonah het volgende:
Beetje late reactie, maar alsnog:Snoopy! Well done dame!
Ik kom ook afscheid nemen.
Het afbouwen van mijn BV is wonderbaarlijk snel gegaan. De medicatie begint gelukkig enigszins aan te slaan. En ik heb er inmiddels vrede mee dat Thies geen BV meer krijgt. Het grootste 'bewijs' dat het goed is, is Thies zelf! Als hij de fles ziet gaat zijn mondje open en strekt hij zijn armpjes uit...
[afbeelding]
Pijnlijk niet, maar ze voelen wel veel te zwaar om te rennen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef nikky het volgende:
Hebben de dames hier trouwens ook last van pijnlijke borsten als je bijvoorbeeld gaat rennen? Of een sprongetje maakt? Ze zijn hier heel erg gevoelig.
Ik moet namelijk nodig gaan trainen en zo kan ik niet rennen. Ik denk dat ik ze maar moet gaan vastsnoeren ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Pijnlijk niet, maar ze voelen wel veel te zwaar om te rennen.
Zelfde probleem hier.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik moet namelijk nodig gaan trainen en zo kan ik niet rennen. Ik denk dat ik ze maar moet gaan vastsnoeren ofzo.
ja, leg eens uit!?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:42 schreef Jelief het volgende:
al bijna naderhalf jaar!
Toen ik nog voedde vond ik het totaal geen belasting om gebonden te zijn. Ik wist eigenlijk ook niet beter. Maar nu ik mijn BV heb afgebouwd, kan ik je zeggen dat dat idd toch wel erg prettig is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:16 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Maar goed ik wil gewoon weer mijn eigen lichaam terug en de vrijheid om eens weg te kunnen voor een paar dagen als ik dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |