abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf zondag 15 april 2007 @ 20:48:15 #151
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48359708
Beterschap PM -girl.

Zijn hier ook dames die bv geven en hooikoorts hebben? Wat gebruiken jullie nu ivm hooikoorts?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_48361562
Beterschap pm.

Snoopy goed dat je het zolang volgehouden hebt.

Nikky misschien eens even met je ha bellen. ik heb het niet maar mijn man wel het is vervelend als je het hebt.
mama van 3 kids!
  zondag 15 april 2007 @ 21:45:55 #153
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48361754
Sterkte PM, hopen maar dat het snel over is.

Ik gebruik niks nikky en dat probeer ik zo lang mogelijk zo te houden. Tijdens mijn zwangerschap is het ook gelukt, al voelde ik me toen wel superslecht. Nu heb ik er relatief weinig last van.

Anna wilde ook erg veel drinken vandaag. Ze bleef maar komen. Ik kolfde net ook meer dan anders. Dat is wel weer handig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48362992
Nikky, nu niets maar ik denk er wel over het eens bij de huisarts na te vragen. Misschien wil ik toch een pakje claritine oid paraat hebben voor de ergste dagen. Loratadine & desloratadine zijn volgens de lijst op www.borstvoeding.com vrij onschadelijk (want groen aangegeven).

PM-girl beterschap, klinkt erg vervelend!

Fijn dat je veel gekolfd hebt Yppy, gelukkig is het morgen ook nog warm
  maandag 16 april 2007 @ 13:22:50 #155
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48379343
O men, wat voel ik me beroerd. Hoge koorts (39,5), duizelig, slap.... De ha belt zo terug. Vanmorgen ging het best aardig, goed kunnen kolven en voeden, maar nu is het weer knudde. Het blaartje wisselt van grootte, de rode vlekken ook. Harde schijven heb ik niet.
Hoop dat ik medicatie krijg en deze vlug aanslaan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48379409
PM dat klinkt rot zeg. Beterschap
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 16 april 2007 @ 20:08:43 #157
94046 PM-girl
pi_48391765
Inmiddels heb ik penicilline gekregen van de ha. Leek direct te helpen, de koorts zakte snel, maar inmiddels zitten we weer op 39,6. Had wrs. te maken met de paracetamol.
*
pi_48394282
Penicilline? Staat dat op het doosje of noem je dat zelf zo?
Niet alle antibiotica werken goed bij borstontsteking. Flucloxacilline in elk geval wel, dat heb ik toen gekregen. Voor meer info zie http://www.borstvoeding.c(...)borstontsteking.html
Als je gewone penicilline hebt gekregen kun je beter je huisarts weer even bellen.
Sterkte!
pi_48394578
PM sterkte

Ik geef Iris meestal alleen nog maar 's ochtends de borst. Maar vanmiddag had ik gewoon even zin om haar de borst te geven En dus ook gewoon gedaan. Ze was er snel klaar mee, er komt niiet zoveel meer uit denk ik, maar het was wel even gezellig
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:47:03 #160
94046 PM-girl
pi_48406779
Poemojn, de ha zei aan de telefoon dat ik penicilline kreeg, de naam is amoxicilline, die mag wel bij bv. Gisteren was mijn koorts ruim boven de 40 graden gestegen, ik vond het wel eng. Heb even de HAP gebeld, die gaven aan dat 41.7 graden pas echt gevaarlijk is. Advies om paracetamol te nemen voor de koorts,dat helpt redelijk.
Gelukkig gaat het voeden rechts beter, ik hoor regelmatig een slik geluidje! Maar kolven daar is 0 resultaat, lastig, want ik wil graag de harde plekken wegkolven.

LadyS, wat leuk!
*
pi_48406895
Jemig, dat klinkt niet lekker, pm Ik ben blij dat de borstontstekingen altijd mijn straatje voorbij zijn gegaan. Hoe voel je je verder? Nog steeds als een dweil?

ja, het was leuk, iris voeden, vannacht was ze ook een keertje geweest en dan komt ze altijd zo lekker bij je in bed liggen En vanmorgen vroeg nog even en nu slaapt ze nog
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:04:49 #162
94046 PM-girl
pi_48407152
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:52 schreef LadyS het volgende:
Jemig, dat klinkt niet lekker, pm Ik ben blij dat de borstontstekingen altijd mijn straatje voorbij zijn gegaan. Hoe voel je je verder? Nog steeds als een dweil?
Ben maar blij inderdaad, want ik ben nog nooit zo ziek geweest. Nu gaat het redelijk, nog wel flinke verhoging maar niet meer zo slap. Blijf lekker in bed met Simon vandaag.
Vraag me wel af of een bo te voorkomen is, ik heb de afgelopen week niet meer gekolfd na de ochtendvoeding (dit deed ik bijna dagelijks), ik vermoed dat hier de oorzaak ligt. Maar als dat zo is, hoe kan ik dan ooit iets afbouwen?
*
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:03:53 #163
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48408731
En dan durven mensen mij te adviseren dat ik alleen in nood moet kolven En dat harde plekken in de borsten na verloop van tijd vanzelf wel afnemen. Hoe durven ze!
Arme PM... Neem de tijd en beterschap! Doe het vooral op gevoel. Misschien duurt het bij jou (en mij) net wat langer als bij anderen om af te bouwen.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:12:25 #164
94046 PM-girl
pi_48408965
Op zich wil ik wel van die vaste kolfbeurt af na de ochtendvoeding, maar kennelijk is zomaar weglaten geen optie. Ik ga binnenkort maar eens informeren bij de lactatiekundige anders, want een keer moet het aantal voedingen toch minder worden (gelukkig lust mijn kind niet zo graag groenten!)
*
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:19:33 #165
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48409161
Och lieve lieve PM.
Wat een enorme pech heb jij....
Jij ultra-BV'er...
Heel veel sterkte gewenst hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:23:40 #166
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48409301
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef PM-girl het volgende:
SAINT, dank voor je reactie! Hoeveel voedingen gaf je nog ongeveer met 9 maanden (naast groente, fruit en ander drinken?)
Kolfde je dan een of tweemaal op een volle werkdag?

En Snoopy, voor jou een compliment, dat je het zolang hebt volgehouden. Zoals Lois zegt, dubbel hulde aan jouw adres!
Hoi pm-girl. Als eerst beterschap zeg wat kan je je dan beroerd voelen he.

Ik kolfde voor Mara met 9 maanden nog 2x omdat ze erg veel last had van allerlei allergieen en erg weinig mocht hebben was dat nog haar belangrijkste voedingsbron.
Maar ik kolfde ook regelmatig wat vaker omdat ik moeilijk kolfde en dan iedere keer maar 30cc kolfde en dan kolfde ik 4x op mijn werk en dan ook thuis regelmatig en in de nacht.

Liefs joyce
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:26:19 #167
94046 PM-girl
pi_48409381

[ Bericht 100% gewijzigd door PM-girl op 17-04-2007 10:30:17 ]
*
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:29:51 #168
94046 PM-girl
pi_48409493
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef Moonah het volgende:
Jij ultra-BV'er...
Kijk van zo'n mooie titel word ik wel weer vrolijk!

SAINT, dank voor je reactie. Jij kolfde dus nog behoorlijk wat. Ik me zo moeilijk voorstellen hoe Simons eetpatroon er dan uit zal zien. Nu krijgt hij 1 groente en 1 fruit hap (die eerste eet hij amper) en daarnaast nog gewoon 5 keer bv. Het enige verschil is dat de late voeding van half elf lijkt te verschuiven naar negen uur half tien.
*
pi_48410184
PM-girl, even een citaat van m'n link:
quote:
Notabene: Amoxicilline, gewone penicilline en nog een paar andere antibiotica die vaak bij borstontsteking worden voorgeschreven zijn meestal waardeloos bij borstontsteking. Als je een antibioticum nodig hebt, moet het effectief zijn tegen Staphylococcus Aureus.
Effectieve middelen hiertegen zijn: cefalexine , cloxacilline, flucloxacilline, amoxicilline-clavulaanzuur (augmentin), clindamycine en ciproxin*. De laatste twee zijn vooral effectief voor moeders die allergisch zijn voor penicilline. Als je deze medicatie neemt, kun en moet je doorgaan met de borstvoeding.
Als het niet goed werkt zou ik dus de ha bellen om hem om iets anders te vragen. Die flucloxacilline die ik toen kreeg staat in een handboek voor huisartsen dus dat moet hij kunnen vinden.
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:44:55 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48414005
Beetje late reactie, maar alsnog: Snoopy! Well done dame!

Ik kom ook afscheid nemen.
Het afbouwen van mijn BV is wonderbaarlijk snel gegaan. De medicatie begint gelukkig enigszins aan te slaan. En ik heb er inmiddels vrede mee dat Thies geen BV meer krijgt. Het grootste 'bewijs' dat het goed is, is Thies zelf! Als hij de fles ziet gaat zijn mondje open en strekt hij zijn armpjes uit...

Dames, bedankt voor alle support en adviezen die ik hier het afgelopen halfjaar heb gekregen. Ik heb er veel aan gehad!
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:12:48 #171
94046 PM-girl
pi_48415081
Wat mooi Moonah, dat Thies de fles zo ontvangt! Dat moet het makkelijker hebben gemaakt! Dus Thies blij, mama steeds meer blij, dan is het toch prima zo!
En die goede gezonde bv-basis heeft hij meer dan ruim van je gehad en dat neemt niemand jullie meer af.
Ook bedankt voor jouw support en ervaringsdeskundigheid hier!

Poemojn, mmm, mijn pillen heten amoxicillinetrihydraat, dus een van die minder werkzame medicijnen. Het lijkt wel wat te werken, de hoge koort is weg in ieder geval. De rode vlekken zitten er nog volop. Maar bedankt voor je informatie, mocht het overmorgen nog niet beter zijn, dan ga ik aan het bellen. Ik meende ook de vorige keer een ander middel te hebben gehad, dat was (toevallig?) van een vrouwelijke arts die zelf ook net kindjes heeft en bv gaf. Eens kijken of ik dat nog kan vinden hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door PM-girl op 17-04-2007 13:57:27 ]
*
pi_48415267
Moonah, ook
Fijn dat je het toch nog zo lang hebt kunnen doen allemaal!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:26:14 #173
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48426527
Fijn dat de overstap zo soepeltjes is gegaan!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Milf dinsdag 17 april 2007 @ 17:35:02 #174
16000 nikky
pi_48426847
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Moonah het volgende:
Beetje late reactie, maar alsnog: Snoopy! Well done dame!

Ik kom ook afscheid nemen.
Het afbouwen van mijn BV is wonderbaarlijk snel gegaan. De medicatie begint gelukkig enigszins aan te slaan. En ik heb er inmiddels vrede mee dat Thies geen BV meer krijgt. Het grootste 'bewijs' dat het goed is, is Thies zelf! Als hij de fles ziet gaat zijn mondje open en strekt hij zijn armpjes uit...

[afbeelding]
Hij ziet er geweldig uit zo!

voor jou Moonah! Je hebt het geweldig gedaan en je kunt zeker trots zijn op wat je hebt bereikt en dat je je kindje zo'n mooie start van zijn leven hebt kunnen geven!
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:24:38 #175
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48436045
Dag dag Moonah!
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:52:33 #176
94046 PM-girl
pi_48437413
Vraagje, kou is toch slecht voor je borst met een bo, wat heeft kwark dan dat het toch goed is?
En nu ben ik ook nog ongesteld, dus de productie zakt nu echt tot nul...
*
pi_48443474
PM-girl... gelukkig heb ik nog nooit een bo gehad, maar helpt het niet om na een warme douche (of warmtecompres) de harde plekken eerst weg te masseren voor je gaat kolven? Dat doe ik altijd als ik een harde plek voel... maar misschien is dat alleen goed ter voorkoming van een bo. Zal ook wel pijnlijk zijn als je het al hebt.

Dag Moonah... see you in andere topics! En geweldig dat je Thies zo'n goed fundament mee hebt gegeven!

Ik ben BERETROTS op mezelf... want ondanks alle problemen met Tinka en haar bv, wordt ze morgen 1 jaar en geef ik nog steeds bv! Heb heel wat afgeklaagd hier dus wilde dit positieve bericht ook wel even kwijt!
pi_48448160
Mammietje gefeliciteerd met je dreumes en het geven van een heel jaar borstvoeding!

Moonah wat fijn dat het allemaal zo goed verlopen is en Thies tevreden is. Bedankt voor het posten hier, ik heb er veel aan gehad

PM-girl, ik weet niet waarom kwark zo goed is, misschien de goede bacteriën die erin zitten?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48452001
Snoopy Geweldig en je krijgt nog een pm straks

Moonah, goed gedaan Ik hoop dat je gauw weer goed in je vel komt

Mammietje van harte met Tinka's 1e verjaardag én een jaar borstvoeding

PM-Girl, hoe is het nou? Meid, wat een gedoe. De warmte trekt in de kwark, daar is het voor.
Variety is the spice of life
  woensdag 18 april 2007 @ 13:21:45 #180
94046 PM-girl
pi_48458664
Mammietje, mooi zeg, een heel jaar borstvoeding! Geniet van het feest!

Hier gaat het ietsje beter, de koorts is inmiddels weg. Ik heb mijn lactatiekundige vanmorgen nog even gebeld om te informeren naar haar advies, omdat Simon niet genoeg binnenkreeg via de borstvoeding. Hij plaste gisteren amper en huilde ook van de honger 's avonds, hij dronk de gekolfde melk zo rap weg dat het duidelijk was.
Ook heb ik even gevraagd naar de medicatie, ze gaf inderdaad aan dat amoxicilline een breed medicijn is maar dat het vaak toch wel werkt. Heb je een gemene borstontsteking, dan is er specifiekere medicatie nodig. Omdat de koorts nu weg is, lijkt het gewoon goed te werken.

Het drinken rechts verloopt zeer moeizaam, maar het is wel weer drinken. Het kost 4-5 zuigen voor een klein slikje, maar goed, het is een slikje!
*
  woensdag 18 april 2007 @ 14:13:42 #181
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_48460983
Mammietje, gefeliciteerd!!!

Moonah, wat een mooie foto zeg!

PM-girl, ik ben blij dat het weer beter gaat. EN dat drinken komt ook wel goed! Succes!!

Vraagje van mij, mijn beste vriendinnetje gaat over 3 weekjes trouwen en ik ben getuige. Nu wil ik graag een keer of 6 naar de zonnebank gaan omdat ik nu nog licht geef. Kan dat kwaad met BV?
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  Milf woensdag 18 april 2007 @ 14:38:42 #182
16000 nikky
pi_48462166
Het gaat de goede kant op PM girl!

Ik heb geen idee bibikuif.

Hebben de dames hier trouwens ook last van pijnlijke borsten als je bijvoorbeeld gaat rennen? Of een sprongetje maakt? Ze zijn hier heel erg gevoelig.
pi_48462237
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef nikky het volgende:

Hebben de dames hier trouwens ook last van pijnlijke borsten als je bijvoorbeeld gaat rennen? Of een sprongetje maakt? Ze zijn hier heel erg gevoelig.
Pijnlijk niet, maar ze voelen wel veel te zwaar om te rennen.
  Milf woensdag 18 april 2007 @ 14:52:46 #184
16000 nikky
pi_48462821
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Pijnlijk niet, maar ze voelen wel veel te zwaar om te rennen.
Ik moet namelijk nodig gaan trainen en zo kan ik niet rennen. Ik denk dat ik ze maar moet gaan vastsnoeren ofzo .
pi_48462973
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik moet namelijk nodig gaan trainen en zo kan ik niet rennen. Ik denk dat ik ze maar moet gaan vastsnoeren ofzo .
Zelfde probleem hier.
Maar ik heb wel de indruk dat het nu al een pak minder 'schokt' dan twee maanden geleden.
pi_48469230
Even een vraagje.
De prenatal heeft morgen een borstvoedingsstarterset flink in de aanbieding.
Geen idee van de precieze inhoud, en google en de avent website is me daarin ook niet behulpzaam.
Maar is zoiets slim om alvast in huis te hebben?
Het is hier namelijk toch wel heeeeeeeeeeeel erg de bedoeling dat mini borstvoeding gaat krijgen.
  woensdag 18 april 2007 @ 17:33:02 #187
108648 cattie
lieve moeder
pi_48469451
Piglet, als jij je er goed bij voelt gewoon doen! (Eerst wel even kijken wat er precies inzit en bedenken wat je graag wilt. Ik denk dat het een hand kolf is, dat is op zich prima, maar voor het betere kolfwerk op het werk is een elektrische wel sneller.)
Mocht de bv toch helaas echt niet lukken, kun je het nog altijd ongebruikt op marktplaats of hier te koop zetten.
  woensdag 18 april 2007 @ 17:33:47 #188
108648 cattie
lieve moeder
pi_48469481
En kolven kun je toch niet uitproberen, dus ook als je weet dat de bv goed gaat, weet je pas of een kolf bij je past als je hem gekocht hebt.
  woensdag 18 april 2007 @ 17:38:45 #189
108648 cattie
lieve moeder
pi_48469667
Misschien is het deze startersset. Lijkt me een prima set. En ook als je flesvoeding moet gaan geven heb je er wat aan. (De flessen, spenen en de sterilisator sowieso.)
pi_48469791
Ja dat pakket met inhoud had ik ondertussen gevonden, dat is degene die ik op meer plekken tegen kom, dus die zal het wel zijn.
Het lijkt me in ieder geval erg handig. Dus morgen maar ff langs de prenatal.

Bedankt voor het zoeken!
  woensdag 18 april 2007 @ 17:52:03 #191
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48470189
Ik was vanmiddag bij Prenatal en van dat pakket zag ik hele torens staan.. Die zal 't dus idd wel zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 18 april 2007 @ 20:20:37 #192
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48476409
Wat lang mammietje. Mooi jubileum.

Het doet nu een stuk minder pijn dan een paar maanden terug nikky. Veel makkelijker hardlopen zo. Ik heb wel een erg strakke beha, dat scheelt ook een hoop.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 18 april 2007 @ 20:54:29 #193
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48478019
Mammietje bikkel! Gefeliciteerd!

Hier gaat 3x per dag voeden nog steeds hartstikke goed. Ik voel me zelf stukken relaxter en Brent heeft nergens een probleem mee. Ik kolf vrijwel niet en dat is gewoon hartstikke fijn!
Brent krijgt dus 2x de fles en 1x een half potje groente. Ideaal! Zo kan ik het nog wel een tijdje volhouden maar mocht het morgen stoppen dan is het ook goed.
Iedere golf van de zee,
  woensdag 18 april 2007 @ 21:00:14 #194
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48478297
Fijn dat je zo'n goede oplossing hebt Neuk.

Morgen zit Anna acht maanden aan de bv, had nooit gedacht het zo lang vol te houden. Mijn omgeving ook niet. Steeds weer de vraag hoe lang ik nog doorga en wat als ik andere medicijnen moet of veel meer medicijnen of als de psychiater vindt dat ik moet stoppen. Daar wil ik niet eens aan denken, laat staan dat ik nu al ga beslissen of ik dan stop. Steeds maar dat als, als, als.
*OUD heilige*
  donderdag 19 april 2007 @ 15:21:09 #195
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48502100
Yppy. per dag kijken wat kan en niet kan en je geen zorgen maken over volgende week. Het gaat nu goed en dat is nu belangrijker dan hoe het straks gaat. En laat 'ze' maar kletsen.
pi_48502562
Dat doe ik inderdaad Jelief. We zitten nu op 8 maanden, dus als het straks niet meer 'gaat' is dat niet erg, maar zo lang het goed gaat (en het gaat behoorlijk goed op het moment) zien we wel hoe lang het duurt. Alleen jammer dat ik voortdurend het gevoel krijg mezelf te moeten verantwoorden.

Met Koninginnedag moet ik een lange dag werken en dus kolven. Normaal gesproken kan ik een kolfruimte gebruiken, maar die is dan bezet. Dat gaat nog lastig worden, waarschijnlijk kan ik het beste een vriendin vragen of ik daar kan komen kolven. Scheelt weer werktijd.
*OUD heilige*
  donderdag 19 april 2007 @ 15:42:51 #197
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48503017
Dat verantwoorden blijft, ik moet mij na bijna anderhalf jaar nog steeds verantwoorden af en toe. Ik doe het lekker niet meer. We vinden het allebei prettig en daarmee basta.
al bijna naderhalf jaar!
pi_48503597
Dat is echt al zo lang, anderhalf jaar.
Ik moet wel zeggen dat ik wat dat betreft 'geluk' heb dat Anna zo klein is. Daardoor krijg ik van vreemden minder snel opmerkingen.
*OUD heilige*
pi_48503615
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:42 schreef Jelief het volgende:
al bijna naderhalf jaar!
ja, leg eens uit!?
  donderdag 19 april 2007 @ 15:59:28 #200
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48503792
Zolang Emma en ik het beide leuk vinden gaan we gewoon door jah!
  donderdag 19 april 2007 @ 23:19:03 #201
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48522694
* Neuk geeft Jelief de stempel 'OK'!
Iedere golf van de zee,
pi_48523489
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef Neuk het volgende:
* Neuk geeft Jelief de stempel 'OK'!
Als ze daar dan maar niet minder smakelijk van wordt!
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:12:21 #203
94046 PM-girl
pi_48535370
Alle slechte dingen komen in drieën ofzo? Nu heeft Simon ook nog bedacht in mijn pijnlijke kapotte tepel te bijten, immers komt de melk daar niet zo hard nu! Au au au, ik kan hem aanspreken wat ik wil, het punt is dat hij zelf al los laat dan, dus hij ervaart het niet als correctie!
Langzaam aan lijkt de productie wel weer beter te worden, de koorts is weg, nu de pijn nog!

Jelief, heerlijk, anderhalf jaar!
*
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:41:51 #204
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48536304
PM, lekker dan... dat gebijt. Wel mooi dat je opgeknapt bent. Tot hoe lang wil je eigenlijk blijven voeden?

Ik had vanochtend stuwing Ik kan Brent nog steeds ft voeden als ik wil...
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:22:35 #205
94046 PM-girl
pi_48537780
Neuk, ik wilde in ieder geval het half jaar halen zei ik in het begin. Nu hoop ik het jaar in ieder geval te halen, wellicht langer. Mocht Simon eerder besluiten niet meer te willen, dan is dat zo. Daarmee zou ik me kunnen verenigen, niet met zoiets stoms als een bo waardoor het even niet meer loopt.
Ikzelf hoop in ieder geval op heel lang!

Jouw lijf is het kennelijk niet met je geest eens Neuk, voeden zul je
*
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:26:16 #206
108648 cattie
lieve moeder
pi_48549827
PM-girl, wat fijn dat de koorts gezakt is. Ik hoop voor je dat de pijn ook snel weg is!
  zondag 22 april 2007 @ 21:25:35 #207
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48613476
Hoe gaat het PM?

En Neuk, nog steeds stuwing?

Gisteren had ik een vrijgezellenfeestje in het verkeerspark in Assen. Vrijdag had ik al gebeld en ik zou daar kunnen kolven en er zou een koelkast zijn.

Situatie: restaurant op het park, er staat een jongen (jaar of 17) achter de corner.
- Gisteren heb ik gebeld. Ik geef borstvoeding en zou hier ergens kunnen kolven?
- Wat bedoelt u?
- Gisteren heb ik een receptioniste gesproken om te vragen of er een kolfruimte is ivm de borstvoeding. Weet jij waar die is? (ik verwachtte naar de ehbo gestuurd te worden).
- Ik snap u niet, wat is golven?
- Ik heb een baby gehad, maar die heb ik niet meegenomen vandaag. Zij drinkt melk. Die komt uit mijn borsten. Omdat ze thuis is, moet ik die zelf uit mijn borsten halen. Daar zou een ruimte voor zijn.
- (x 100) (lange pauze), ik ga het even vragen
-
- (komt terug) heeft u daar spullen voor bij?
- uhm... ja?
- dan kunt u de kantine wel gebruiken (loopt zenuwachtig voor me uit en geeft een sleutel)

*OUD heilige*
pi_48613606
YPPY Arme jongen
pi_48613737
hahaha YPPY, vooral jouw uitleg in Jip-en-Janneke taal
  zondag 22 april 2007 @ 22:08:49 #210
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48615119
Yppy

En nee, geen stuwing, maar wel weer 3x per dag voeden... (ik probeer 2x!)
Ons kindje is ook al weer bijna een half jaar! gaat te snel
Iedere golf van de zee,
pi_48616284
Yppy!
Hier een meisje dat maar geen rust in d'r kont(je) heeft om gewoon een minuut of tien lekker te drinken maar dat vast wel weer vannacht in zal gaan halen
pi_48618976
YPPY
mama van 3 kids!
  maandag 23 april 2007 @ 13:41:37 #213
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48630745
Yppy!
Toch gek he, dat mensen zich soms zo in verlegenheid voelen gebracht door zoiets als BV....
Moet weer aan die oom van PM denken met zijn melkflessen...

Zo goed als het afbouwen in eerste instantie leek te verlopen, zo'n pech blijk ik nu weer te hebben.
Sinds donderdag een pijnlijke harde plek die maar niet weggaat. Ik kan er ook niets meer uitkolven. Masseren onder de warme douche helpt niet (meer). Bovendien smaakten de paar druppels die er in het weekend nog uitkwamen zoutig en uit mijn andere borst smaakte het gewoon zoet.
De mevrouw van VBN had het over een mogelijk abces...
Als het van de week niet beter wordt ga ik maar eens naar de HA...
Pfff, ik zou er wel vreselijk van balen als het op de valreep nog mis zou gaan.
pi_48631696
He get Moonah, wat een pech...
Zoutig smaken op zich hoeft niets raars te betekenen. Melk die wat geconcentreerder is doordat het langer blijft zitten smaakt vaak sowieso zouter. Maar een harde plek en pijn is gewoon niet goed, nooit!
Hopelijk trekt het vanzelf weg. heb je al geprobeerd te kolven onder de douche en/of met de hand? Ik krijg er met de hand meestal wel wat meer uit dan met de kolf en het gaat wat gerichter dan alleen masseren.
  maandag 23 april 2007 @ 21:57:53 #215
94046 PM-girl
pi_48649676
Moonah, shit.... Wellicht dat een hotpack werkt? Hier heeft het wel verlichting gebracht! Vandaag ging het kolven weer redelijk, dus denk dat ik er wel grotendeels overheen ben!
*
pi_48658151
Moonah wat naar Veel succes ermee.
pi_48662921
Ouch pijnlijk Moonah.

Ik ben nu echt bezig met afbouwen. Als Chantel 2 is krijgt ze haar laatste bv en dan houden we ermee op. Ik weet het, ik heb het al eerder gezegd. Maar nu houd ik me eraan. De melk loopt al behoorlijk terug, dus het zullen hooguit nog een paar slokken zijn tegen die tijd.
pi_48663431
Vind je het jammer Lewis, dat je gaat stoppen? Veel succes in ieder geval
pi_48663475
2 jaar Goed hoor!
Ik vroeg me ook al af of je het jammer vond. Of vind je het wel mooi geweest?
pi_48666215
Wow, 2 jaar! Echt goed!
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:18:04 #221
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48669515
Gheghe! De wet van Fok! treedt weer in werking!
Harde plek is sinds vanochtend zo goed als weg...

En Lewis, twee jaar! Da's heul lang zeg!
Hoe vaak voedde je je kind nog?
En was het alleen voor de lekker, voor troost, of ook nog echt als sustantieel onderdeel van de voeding?

Oh en PM, wat fijn dat je BO zo goed als over is!

[ Bericht 12% gewijzigd door Moonah op 24-04-2007 15:36:23 ]
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:30:03 #222
94046 PM-girl
pi_48672608
Gelukkig maar Moonah! Spontaan of heb je er nog veel voor moeten doen?

Lewis, jee, 2 jaar, leuk hoor! Voor zover nodig: succes met afbouwen!
*
pi_48674403
Het is een afsluiting van een mooie tijd, maar het is genoeg geweest. Ik had nooit gedacht dat ik het zolang zou volhouden. Nee ik vind het niet jammer eigenlijk.
Ik voed nog 3 keer per dag (de melk die ze dan nog binnen krijgt is echt niet veel meer) en het is echt als een slok drinken voor haar. Nu ze last heeft van 5 doorkomende tanden is het makkelijk om te troosten. Maar goed ik wil gewoon weer mijn eigen lichaam terug en de vrijheid om eens weg te kunnen voor een paar dagen als ik dat wil.
pi_48674904
Hee dat is goed nieuws Moonah

Ik kan me voorstellen dat je het genoeg vindt zo Lewis. 2 jaar is echt een hele tijd, daar mag je trots op zijn
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:00:07 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48677651
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:16 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Maar goed ik wil gewoon weer mijn eigen lichaam terug en de vrijheid om eens weg te kunnen voor een paar dagen als ik dat wil.
Toen ik nog voedde vond ik het totaal geen belasting om gebonden te zijn. Ik wist eigenlijk ook niet beter. Maar nu ik mijn BV heb afgebouwd, kan ik je zeggen dat dat idd toch wel erg prettig is.
Ik heb vandaag voor het eerst weer eens een gewone BH aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')