Wat, zei je bij Chappelle?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef -Mo- het volgende:
Hij zit tegenwoordig in Capelle.
En Henderson, niet te vergetenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij hangt tegenwoordig met Chapelle ja....en MASON.
Ach, zelfs Gredenko heeft sex appeal, dus dat zegt mij tegenwoordig weinig. Standaard vereiste om in 24 jezelf te mogen spelen, volgens mij.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef -Mo- het volgende:
Waarquote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef -Mo- het volgende:
Da's toch Spijkenisse?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waar de jeugd altijd rotzooi schopt enzo.![]()
Chloe zorgt voor satellite coverage.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb een perimeter opgezet en ik vind hem within the hour.
Wat is je ETA?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dan gaan we maar alvast.
Toch nog iets wat leuk is.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:35 schreef Jivis het volgende:
Leuk om te zien dat dit topic veranderd in een soort 24-RPG
Ik ga dat ook eens roepen als ik een barfight binnenrenquote:
Of als je vergeet dat je OV niet geldig is op goede vrijdag hihi.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ga dat ook eens roepen als ik een barfight binnenren
Jack rijdt ook in seizoen 6 zwart.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Of als je vergeet dat je OV niet geldig is op goede vrijdag hihi.
Zelfs die terrorist koopt tenminste nog een kaartje. Zie je nou wel dat terroristen zo slecht nog niet zijn.quote:
Idd, waar zijn die electriciteits draden die die bij de ex van audrey erop deed, en vingers die gebroken worden bij het verkeerde antwoord. Nee nu gaatie de lieve jongen uithangen bij dat retarted broertje. Niet dat het niet leuk is om jack beetje sociaal te zien zijn, maar het is ver gezocht..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef cora4034 het volgende:
Jack moet eens wat meer gaan martelen en in beeld komen.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zelfs die terrorist koopt tenminste nog een kaartje. Zie je nou wel dat terroristen zo slecht nog niet zijn.
Dan krijg je meer waar voor je geld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar hij wou ze zichzelf daarna wel opblazen hè, hihihih
Iedereen is vrij om te doen en laten wat hij/zij wilt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar hij wou ze zichzelf daarna wel opblazen hè, hihihih
Waaromquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die is al een tijdje uit de business.
Van verdriet dan neem ik aan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Misschien ligtie nog wel helemaal ondersteboven van de finale van PB
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik hoopte toen zo dat Logan zelfmoord ging plegen
Niet zeuren over Jack.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:08 schreef Happel het volgende:
Hahaha, ik ben seizoen 5 van 24 aan het kijken en zit me soms echt te verbazen over de plotwendingen in een verhaal.
Gasaanval op CTU. Drie gesloten kamers, maar wacht we kunnen het gas weglaten blazen door de airco. Alleen moet Jack dan wel door wat muren en door 'gaskamers'. Maar hé, het lukt hem allemaal, Superman!
Geweldige serie dat wel.![]()
Inderdaad Jack kan tenminste tegen kryptonite.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:59 schreef Jivis het volgende:
En Jack vergelijken met Superman is zooooo'n understatement
Staat er al bij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Inderdaad Jack kan tenminste tegen kryptonite.![]()
Is toch wel een stukje algemene kennis ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ben ik nu dom, niet wetend en hopeloos![]()
Nadia all the wayquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:40 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dat regeringsblondje Lisa best lekker.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:59 schreef Jivis het volgende:
"Jack Bauer arm once wrestled Superman. The stipulations were the loser had to wear his underwear on the outside of his pants."
Jazeker, het schijnt zelfs dat ze haar baan heeft te danken door de hele tijd Wayne te stalken op Hyves.quote:
dan quoten we die maarquote:
Jij moet eens een keer wat sympathieker zijn voor je mede-forummers Jivis.quote:Op maandag 9 april 2007 00:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je moet niet zo op uiterlijk afgaan jij.
Ik ben altijd heel vriendeljkquote:Op maandag 9 april 2007 00:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij moet eens een keer wat sympathieker zijn voor je mede-forummers Jivis.
Die Bill toch.quote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel vriendeljk
Maar wie aan Karen komt, komt aan mij.
quote:Op maandag 9 april 2007 00:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel vriendeljk
Maar wie aan Karen komt, komt aan mij.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geweldige episode die laatste. Zoiezo een geweldig seizoen dit!
quote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Man, 24 is altijd nog zoveel beter dan welke serie dan ook. Ik vind seizoen 6 gewoon ook erg goed. Niet de beste maar nog steeds erg goed!
quote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Man, 24 is altijd nog zoveel beter dan welke serie dan ook. Ik vind seizoen 6 gewoon ook erg goed. Niet de beste maar nog steeds erg goed!
Jullie hebben ook geen schrijntje kritisch vermogen.quote:Op maandag 9 april 2007 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het seizoen helemaal niet zo slecht, wel vaak dingen uit het verleden maar ach... toen was het ook leuk
Meen je nietquote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Of jullie zeiken gewoon op allesquote:Op maandag 9 april 2007 12:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jullie hebben ook geen schrijntje kritisch vermogen.
Helemaal niet. Het feit dat iedereen hier seizoen 5 wel goed vond zegt genoeg. Jij vindt zeker ook Steven Seagal films en The Fast & The Furious de bom?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 13:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het feit dat iedereen hier seizoen 5 wel goed vond zegt genoeg. Jij vindt zeker ook Steven Seagal films en The Fast & The Furious de bom?
En de VP is ook nog zo plat als een dubbeltje.quote:Op maandag 9 april 2007 13:30 schreef Jivis het volgende:
En ik vind vrijwel alle nieuwe personages kut en inhoudsloos. Met uitzondering van misschien Tom Lennox en de VP.
"Hij ging er haast aan onderdoor".quote:Op maandag 9 april 2007 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In dit seizoen moesten er weer een hoop nieuwe karakters geintroduceerd worden, en het was voornamelijk gespitst op het laten zien dat het zelf jack allemaal te veel kan worden. Hij ging er haast onderdoor. Dit vond ik leuk om te zien, ik ben niet iemand die constant vligende kogels nodig heeft om een aflevering leuk te vinden.
Dat hoop ik maar, maar seizoen 6 kennende zal het wel weer bagger worden.quote:Op maandag 9 april 2007 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarna het stuk met grdenko om het verhaal een stroomversnellinkje te geven richting wat het nu is, de twee grote badguys zijn gepakt en nu is het chaos. Fayed gevangen, dus zijn handlangertjes gaan nu hun eigen weg. Dit zal onvoorspelbaarder zijn, wat dus voor meer spanning gaat zorgen.
'Dan de gemiddelde boer'. Alsjeblieft, hou je zelf-verklaarde psuedo intellectuele opmerkingen voor je, want ik kijk zeker verder dan alleen maar actie. En dan kom ik tot de conclusie dat 24 niks te bieden heeft. Alhoewel ik net als Jivis ook niet kan wachten om te zien of Morris nou wél of niet die slok neemt. Behalve slechte verhaallijnen, bizar slecht acteerwerk en ongeloofwaardige plotwendingen. Om nog maar niet te beginnen over karakters die komen en gaan. Jack's vader? Logan? Iemand? Tom is zoals ik al zei erg goed uitgewerkt, maar die plotwending van Palmer slaat natuurlijk nergens op, totaal out-of-character en zeer ongeloofwaardig. Wat mij betreft niets meer dan een teken dat de schrijvers het zelf ook niet meer weten.quote:Op maandag 9 april 2007 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hetzelfde gaat voor het palmer verhaal. Er is heel erg opgebouwd naar dit moment, ons een bepaald gevoel geven bij de mensen en nu blijkt dat toch niet te kloppen. Tom bleek al een good-guy te zijn en Palmer doet ineens iets heel onverwachts. Je moet verder kijken dan de gemiddelde boer en dan zie je misschien ook het mooie van deze serie, naast alleen maar de actie.
Kom op man, dat zag je al 3 afleveringen voordat hij Curtis neerschoot.quote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Hij ging er haast aan onderdoor".Waaruit blijkt dat?
Een beetje meer vertrouwen in de serie mag ook wel.quote:Dat hoop ik maar, maar seizoen 6 kennende zal het wel weer bagger worden.
[..]
Leuk dat je dat al weet zonder dat er ook nog maar een uitleg voor zijn actie gegeven isquote:die plotwending van Palmer slaat natuurlijk nergens op, totaal out-of-character en zeer ongeloofwaardig. Wat mij betreft niets meer dan een teken dat de schrijvers het zelf ook niet meer weten.
Nee, jij vind hem slecht en anderen met jou omdat het seizoen niet voldoet aan de verwachtingen die je er bij had. Dat is heel wat anders.quote:Nee, seizoen 6 is echt dramatisch slecht, op alle fronten.
Omdat hij zei 'I don't know how to do this anymore'? Vier afleveringen later vermoordt ie z'n broer zo wat.quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom op man, dat zag je al 3 afleveringen voordat hij Curtis neerschoot.
Op basis van wat heeft seizoen 6 dat verdiend?quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Een beetje meer vertrouwen in de serie mag ook wel.
Dat weet ik al. Die adrenaline shot. Seizoen 6 is wel zo oppervlakkig, dat laten ze niet zomaar zien. Bijzonder ongeloofwaardig.quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Leuk dat je dat al weet zonder dat er ook nog maar een uitleg voor zijn actie gegeven is![]()
Ik verwacht geen seizoen met slecht acteerwerk, slechte dialogen, een slecht verhaal, oneindige saaiheid en ongeloofwaardige plotwendingen inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Nee, jij vind hem slecht en anderen met jou omdat het seizoen niet voldoet aan de verwachtingen die je er bij had. Dat is heel wat anders.
Goh, en we hebben er verder in het seizoen ook erg veel van gemerkt he.quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Kom op man, dat zag je al 3 afleveringen voordat hij Curtis neerschoot.
Alsof het met een één of ander out of the box redenatie beter wordt.quote:Leuk dat je dat al weet zonder dat er ook nog maar een uitleg voor zijn actie gegeven is![]()
Nee, het is gewoon slecht.quote:Nee, jij vind hem slecht en anderen met jou omdat het seizoen niet voldoet aan de verwachtingen die je er bij had. Dat is heel wat anders.
pff.. had ik na enkele afleveringen al door.. ben ook na aflevering zes gestopt, dramatisch was het en ik hoor dus ook dat het echt een verschrikkelijk slecht seizoen is. Niets gemist dusquote:
Nope.quote:Op maandag 9 april 2007 13:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
pff.. had ik na enkele afleveringen al door.. ben ook na aflevering zes gestopt, dramatisch was het en ik hoor dus ook dat het echt een verschrikkelijk slecht seizoen is. Niets gemist dus
Das wel érg vroeg met conclusies trekken.quote:Op maandag 9 april 2007 13:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
pff.. had ik na enkele afleveringen al door.. ben ook na aflevering zes gestopt, dramatisch was het en ik hoor dus ook dat het echt een verschrikkelijk slecht seizoen is. Niets gemist dus
Sterker nog, 2 uur na die uitspraak had Graem al een plastic zak over z'n hoofdquote:Op maandag 9 april 2007 13:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat hij zei 'I don't know how to do this anymore'? Vier afleveringen later vermoordt ie z'n broer zo wat.![]()
Mooi staaltje continuïteit.
quote:Op maandag 9 april 2007 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sterker nog, 2 uur na die uitspraak had Graem al een plastic zak over z'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |