Gymnasiumquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef Syheriat het volgende:
Moi: "Omdat het vervelend is om tijdens het behandelen van sommen twee vuistneukende emo's te zien."
Staat dat er?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef Tsurany het volgende:
Hoe sneu, je hebt wel een grote mond maar zodra meneer de coordinator je wat opdraagt is het meteen braaf 'ja meneer' en 'sorry meneer'...
Ik wilde t maar ff zeker stellen, want bij ons op school (havo/vwo) heb je ook heel veel van die pauperemo's en bij het stedelijk gymnasium hier in de buurt heb je er ook een hele zooi.quote:
Beetje ordinair en hoerigquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef Blokhut het volgende:
Vuistneukende emo's![]()
Hoe klinkt dat trouwens als iemand in breezah praat?
Raar he? Ik verbaas me er ook over dat er nagenoeg geen enkele emo/gothic/alto/LARP-er bij mijn school op vmbo zit maar de meesten inderdaad havo of hoger.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik wilde t maar ff zeker stellen, want bij ons op school (havo/vwo) heb je ook heel veel van die pauperemo's en bij het stedelijk gymnasium hier in de buurt heb je er ook een hele zooi.
Wat doen die kneuzen op zulke opleidingen
Ze zitten er niet veel maar geloof me ze zitten erquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Cinch het volgende:
Btw wat doet een breezah op t gymnasium :/
Heeft ermee te maken dat ze op het VMBO kapot gepest worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Raar he? Ik verbaas me er ook over dat er nagenoeg geen enkele emo/gothic/alto/LARP-er bij mijn school op vmbo zit maar de meesten inderdaad havo of hoger.
Ze stemmen ook allemaal op de VVDquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Raar he? Ik verbaas me er ook over dat er nagenoeg geen enkele emo/gothic/alto/LARP-er bij mijn school op vmbo zit maar de meesten inderdaad havo of hoger.
Ook dat verbaast me. Dat wijf weet niet wat inhaleren is, en ze zei een maand geleden ook nog tegen mequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Cinch het volgende:
Btw wat doet een breezah op t gymnasium :/
Wat heb jij gestemd btw?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze stemmen ook allemaal op de VVD![]()
Vuistneukende homo's![]()
Het waren (zover ik kon opmaken uit de OP) een jongen en een meisjequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze stemmen ook allemaal op de VVD![]()
Vuistneukende homo's![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Staat dat er?![]()
Denk je nou echt dat ik braaf incasseer wat hij als straf eist? Ik heb inmiddels zo veel gesprekken met m'n coordinator gehad dat ik hem beter ken dan m'n vriendin. Op zich ben ik niet zo'n stoere rebelse leerling, en ik accepteer m'n straf nagenoeg altijd als ik zelf wat fout deed. In deze situatie, daarentegen, was dat niet zo![]()
Nou je ging toch 4 uur zitten voor iets waarvan je zelf vind dat je het niet verdiende.quote:Let wel, ik was dus om kwart over 1 uit, maar dat werd helaas 5 uur (later kan/mag niet).
Ja wij hebben ook van die mensen hier op school (geen emo's dan, maar toevallig wel een tweeling en allebei even lomp). Ze snappen de simpelste alledaagse dingen niet, maar ze leren altijd voor elk vak het boek uit hun hoofd en pwnen iedereen met hun cijfers.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ook dat verbaast me. Dat wijf weet niet wat inhaleren is, en ze zei een maand geleden ook nog tegen me
"Wat is penetreren?"
"Ik doe het wel even voor."
En toch haalt ze hogere cijfers voor vakken dan ik
Emo's homo's hetero'squote:Op dinsdag 3 april 2007 20:48 schreef Cinch het volgende:
[..]
Het waren (zover ik kon opmaken uit de OP) een jongen en een meisje
alhoewel ze allemaal wel erg op elkaar lijken in die cultuur
Sorry, ik ben niet zo'n stoere gast met een relatie die "enkel en alleen op seks is gebasseerd"quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:49 schreef Tsurany het volgende:
[..]
[..]
Nou je ging toch 4 uur zitten voor iets waarvan je zelf vind dat je het niet verdiende.
PVDAquote:
Hmm, hij zegt wat ik ook dacht 10 jaar geleden, alleen nu begin ik te twijfelen of de jeugd toen rebelser was (ik was pleite)... Gaat tegen mn tegenwoordigheidsgeest in dit topic...quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:49 schreef Tsurany het volgende:
[..]
[..]
Nou je ging toch 4 uur zitten voor iets waarvan je zelf vind dat je het niet verdiende.
Ga dan naar huis zonder schelden, werkt misschien iets beterquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n stoere gast met een relatie die "enkel en alleen op seks is gebasseerd"
Neen, ik zit m'n straf uit als hij dat eist. Meer zeiken krijg je meer problemen van. Toen ik vorig jaar nadat 'n docent volledig onterecht zei dat ik eruit moest en die dag moest terugkomen hem uitschold voor vanalles en nog wat en daarna gewoon naar huis ging was ik goed de lul
ow god, get some balls (en dat heb je niet om zoiets als een relatie om seks te zeggen). Een beetje gerechtigheidsgevoel: Zal jij ook ten onrechte in het echte leven 2 jaar tbs en detentie uitzitten "omdat ze het zeggen"? en de echte dader laten lopen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n stoere gast met een relatie die "enkel en alleen op seks is gebasseerd"
Neen, ik zit m'n straf uit als hij dat eist. Meer zeiken krijg je meer problemen van. Toen ik vorig jaar nadat 'n docent volledig onterecht zei dat ik eruit moest en die dag moest terugkomen hem uitschold voor vanalles en nog wat en daarna gewoon naar huis ging was ik goed de lul
Goh, wat vreemd als je hem flink uitscheldt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:53 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij uberhaupt ooit een middelbare school hebt genoten. Ik zal de ernst even toelichten: omdat ik me echt buitensporig vaak moet melden, spijbel of zonder tas naar school kom, ben ik steeds harder de lul als ik iets doe. Het begon in de 2e, en nu nog krijg ik zoveel schijt over me heen die m'n ouders dan ook weer bereiktquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:55 schreef tvdleur het volgende:
[..]
ow god, get some balls (en dat heb je niet om zoiets als een relatie om seks te zeggen). Een beetje gerechtigheidsgevoel: Zal jij ook ten onrechte in het echte leven 2 jaar tbs en detentie uitzitten "omdat ze het zeggen"? en de echte dader laten lopen?
welcome in the real world dude
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef m-ice het volgende:
trieste figuren dat emo
De gemiddelde docent krijgt vandaag de dag meerdere malen "Kankerleijer", "Kuthond" of gewoon "Domme lul" te horen. In tegenstelling tot vroeger is het aanzien van docenten, evenals agenten, flink omlaag gegaan. Op ze schelden heeft overigens hetzelfde effect als een discussie proberen aan te gaan: ze luisteren niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:57 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Goh, wat vreemd als je hem flink uitscheldt.
sow, je klinkt als mij, 10 jaar geleden. En nee ik was niet stoer, wilde het ook niet zijn, doe maar normaal ben je gek genoeg, maar ik liet niet zo over me heenlopen. Toen had je de groepjes stoere jongens (gabbertjes) en altos en met beide kon ik prima zolang ze mij niet naaiden. Dan naaide ik hard terug. En leraren nog harder.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:01 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij uberhaupt ooit een middelbare school hebt genoten. Ik zal de ernst even toelichten: omdat ik me echt buitensporig vaak moet melden, spijbel of zonder tas naar school kom, ben ik steeds harder de lul als ik iets doe. Het begon in de 2e, en nu nog krijg ik zoveel schijt over me heen die m'n ouders dan ook weer bereikt
Kijk, met zo'n "Fuck it" houding kom je gewoon nergens op het Gym. Vergeleken met de gemiddelde sociaal labiele/authistische persoon in mijn klas ben ik toch wel net zo stoer als jij dat waarschijnlijk was hoor
Sowieso is je associatie met 2 jaar tbs en detentie redelijk extreem te noemen, maar ik had niet veel anders van een persoon met een IQ van rond kamertemperatuur als jou verwacht.
Sneue leraren heb je dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef Syheriat het volgende:
[..]
De gemiddelde docent krijgt vandaag de dag meerdere malen "Kankerleijer", "Kuthond" of gewoon "Domme lul" te horen. In tegenstelling tot vroeger is het aanzien van docenten, evenals agenten, flink omlaag gegaan. Op ze schelden heeft overigens hetzelfde effect als een discussie proberen aan te gaan: ze luisteren niet.
Maar goed dat ben JIJquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:09 schreef Camplo het volgende:
Wed maar.
Ik zei tegen een Duitsleraar ooit hou je bek kale kankermof en dat was 3 dagen schorsing![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:01 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij überhaupt ooit een middelbare school hebt genoten. Ik zal de ernst even toelichten: omdat ik me echt buitensporig vaak moet melden, spijbel of zonder tas naar school kom, ben ik steeds harder de lul als ik iets doe. Het begon in de 2e, en nu nog krijg ik zoveel schijt over me heen die dat m'n ouders dan ook weer bereikt
Kijk, met zo'n "Fuck it" houding kom je gewoon nergens op het Gym. Vergeleken met de gemiddelde sociaal labiele/authistische persoon in mijn klas ben ik toch wel net zo stoer als jij dat waarschijnlijk was hoor
Sowieso is je associatie met 2 jaar tbs en detentie redelijk extreem te noemen, maar ik had niet veel anders van een persoon met een IQ van rond kamertemperatuur als jou jij verwacht.
Jawelquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:30 schreef --Tommy-- het volgende:
Een beetje respect voor emos zou ook op zijn plaats zijn natuurlijk. Dat ze anders zijn dan de meeste mensen betekent niet dat ze minder zijn.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:30 schreef --Tommy-- het volgende:
Een beetje respect voor emos zou ook op zijn plaats zijn natuurlijk. Dat ze anders zijn dan de meeste mensen betekent niet dat ze minder zijn.
Whahahaha!quote:
Ja okay, ik heb geen vrienden. Kunnen we het nu weer hebben over de dagelijkse beslommeringen van TS?quote:
Kanker Emoquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:36 schreef --Tommy-- het volgende:
IK BEN NIET EMO SLET
Ik had het toch niet over jouquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja okay, ik heb geen vrienden. Kunnen we het nu weer hebben over de dagelijkse beslommeringen van TS?
Toch vet ik vind je gelijkenissen hebben en veel ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Whahahaha!heey, toen ik ff een leenpak had (helemaal zwart) voelde ik me toch ongemakkelijker met die internetfilmpjes. Daarnaast zijn de fotos gemaakt zonder mn kneesliders (bij de knieen, het klittebandgedeelte daar). Dus niet helemaal correct
We dwalen af... maar toch thanx.. denk ik..
Rust tijdens PSV- Liverpoolquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef --Tommy-- het volgende:
Stefmans krijg alsjeblieft een leven.
hmm , mn zinnen stonden toch al op een 2006 gsx-r 750 matzwartquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Toch vet ik vind je gelijkenissen hebben en veel ook.Nu nog een 100% zwart pak.
Verstoren van de openbare lesordequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar kreeg je nou precies straf voor, bij ons mag je zoiets gewoon zeggen?.
Je kunt wel biggie gaan doen op internet, maar we weten allebei dat dit niet is gebeurdquote:
quote:Moi: "Omdat het vervelend is om tijdens het behandelen van sommen twee vuistneukende emo's te zien."
Emogirl: "Laat ons lekker, klootzak. Rot lekker op."
Moi: "Je boft dat ik m'n jachtgeweer thuis heb gelaten, trut. Je had mooi op m'n kamer kunnen hangen."
En die 2 zelfmoord commando's deden dat volgens de docent niet?quote:
"Dan naaide ik hard terug. En leraren nog harder"quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:09 schreef tvdleur het volgende:
[..]
sow, je klinkt als mij, 10 jaar geleden. En nee ik was niet stoer, wilde het ook niet zijn, doe maar normaal ben je gek genoeg, maar ik liet niet zo over me heenlopen. Toen had je de groepjes stoere jongens (gabbertjes) en altos en met beide kon ik prima zolang ze mij niet naaiden. Dan naaide ik hard terug. En leraren nog harder.
Was dat je reactie? nogal slap moet ik zeggen... voor iemand op gymnasium niveau. De standaard mavo moddergooi opmerkingen. Ff wat origineler met je hoogstaande herseninhoud graag. Ook niet meer wat het geweest is he, dat gymnasium...
Word bijna weemoedig naar die tijd van je verhaal![]()
Dat was humoristisch bedoelt, niet als een doodsbedreiging gekquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt wel biggie gaan doen op internet, maar we weten allebei dat dit niet is gebeurd:
[..]
Ik bedoelde dat je dat niet hebt gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:55 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat was humoristisch bedoelt, niet als een doodsbedreiging gek![]()
Snap ik, maar wel dus... hoezo is dat zo raar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je dat niet hebt gezegd.
Dat het nogal onrealistisch overkomt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:01 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Snap ik, maar wel dus... hoezo is dat zo raar?
Maak jij er van: tough guy praat. Ik vond het gerechtigheid. Als ik dondersgoed wist dat ik fout zat dan kon ik het achteraf eigenlijk best waarderen: een straf. Anders niet, en dan konden ze bij wijze van spreken naakt de vogeltjesdans doen, dan nog niet. En eventuele (thuis)consequenties loste ik dan ook wel met feiten op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:54 schreef Syheriat het volgende:
[..]
"Dan naaide ik hard terug. En leraren nog harder"
Dat is geen tough guy praat?
Kijk, ik wil niet zo zeer vijandig op je overkomen. Het is meer dat je opmerking van "Get some balls" me irriteerde. Ik geef er geen reet om dat ik moet nablijven, als ik uit school was gekomen had ik toch niet veel te doen en het is meestal best gezelligIk haat het om vanwege mijn gymnasium-niveau voor watje uitgemaakt te worden.
Maar zoals ik al zei, de straffen zijn al met al wat extremer geworden hierzo.
...ik durf wel tegen ze te zeggen dat ze aan het vuistneuken zijn maar niet iets over een jachtgeweer?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat het nogal onrealistisch overkomt.
Wtf gastquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:05 schreef Syheriat het volgende:
[..]
...ik durf wel tegen ze te zeggen dat ze aan het vuistneuken zijn maar niet iets over een jachtgeweer?
Jup, dat heb ik ook hoor. Als ik iets echt volledig onredelijk vind heb ik geen bezwaar tegen de straf. Maar ik zat hier ook wel te stoken, en ik zou het zo nog een keer doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:03 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Maak jij er van: tough guy praat. Ik vond het gerechtigheid. Als ik dondersgoed wist dat ik fout zat dan kon ik het achteraf eigenlijk best waarderen: een straf. Anders niet, en dan konden ze bij wijze van spreken naakt de vogeltjesdans doen, dan nog niet. En eventuele (thuis)consequenties loste ik dan ook wel met feiten op.
Je moet gewoon de OP lezen maatquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wtf gast.
Laat maar zitten, ik kan jouw Gymnasiumredenaties niet bevatten.
Dat was ook de bedoeling, dankje. Waarom nemen mensen dit toch allemaal zo serieus en persoonlijk en word ik hier geflamed?quote:
Da's typisch Fok!quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:19 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, dankje. Waarom nemen mensen dit toch allemaal zo serieus en persoonlijk en word ik hier geflamed?![]()
Hehe, ik lach ook redelijk snel en veel, maar het hoeft niet per sé leuk gevonden te worden van mij. Alleen al die inhoudelijke reacties, om te janken zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Da's typisch Fok!![]()
Ik ken zo ongelovelijk veel humorsoorten vor mijn leeftijd, inwijs veel leraren en mensen verbazen zich erover dat ik 't snap etc.![]()
Ik vin 't wel leuk, kan dus overal veel om lachen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:54 schreef Maikuuul het volgende:Goed topic.
Emo's :/
Zouden ze ook hun haren op hun kut / lul extra lang aan een kant laten groeien om het er zo voor te hangen ?
Totally sad
Dat is zo'n beetje de enige plek die ze tot bloedens toe kunnen scheren zonder dat ook maar iemand het ziet, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:54 schreef Maikuuul het volgende:Goed topic.
Emo's :/
Zouden ze ook hun haren op hun kut / lul extra lang aan een kant laten groeien om het er zo voor te hangen ?
Totally sad
Kut wel, aarskanaal niet. En ja, ik heb 'n vriendin waar ik al wat mee gedaan heb. Maar geen "arseraping"quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
TS ?
Ben je niet een beetje maar niet eens zo heul veul jaloers dat die emo boy al aan het kutje van een meisje heeft gezeten en jij (nog) niet.
Ik weet niet of jij daar wel eens aan hebt gezeten daarvan niet weg, maar lijkt het je niet spannend ?
Hij was haar toch aant vingeren ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:03 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Kut wel, aarskanaal niet. En ja, ik heb 'n vriendin waar ik al wat mee gedaan heb. Maar geen "arseraping"
Lees de OP maatquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij was haar toch aant vingeren ?
Of wastie aant bruinwerken wie unne n00b ?
En dan bedoel ik de achterkant. Ja, bruinwerken, reetraggan, dampende anusgrot uitwonen. Dergelijke zaken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:06 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Lees de OP maatDie hele emo-poot (inclusief satansring) verdween in haar broek.
Misschien pakte hij haar op een rare manier doggy ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:13 schreef Syheriat het volgende:
[..]
En dan bedoel ik de achterkant. Ja, bruinwerken, reetraggan, dampende anusgrot uitwonen. Dergelijke zaken.
Maikuuul!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
TS ?
Ben je niet een beetje maar niet eens zo heul veul jaloers dat die emo boy al aan het kutje van een meisje heeft gezeten en jij (nog) niet.
Ik weet niet of jij daar wel eens aan hebt gezeten daarvan niet weg, maar lijkt het je niet spannend ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |