quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:55 schreef Stienn het volgende:
Nee, echte mannen werken door in de vakantie!
![]()
![]()
ik had afgelopen zaterdag ook echt teveel door elkaar gedronken, dat was ook goed te voelenquote:
ik had het zaterdagavond/nacht niet van de koffiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:02 schreef Stienn het volgende:
ja, ik heb het altijd van de koffie of cappoccino..ga zo dus maar lekker aan de Thee of water
ik heb geen flauw idee wat goed verdiendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:12 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand nog een goed verdiend vakantie baantje in Twente? Zelf dacht ik aan vuilnisman.. iedereen zegt dat dat gruwelijk veel verdient.. maar weet niet waar ik naar toe moet om te solliciteren..
Bel gewoon alle uitzendbureau's af, of anders Twente milieu.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:12 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand nog een goed verdiend vakantie baantje in Twente? Zelf dacht ik aan vuilnisman.. iedereen zegt dat dat gruwelijk veel verdient.. maar weet niet waar ik naar toe moet om te solliciteren..
Keurig op tijd man. De meeste bedrijven gaan nu inventarisseren wanneer en hoelang iedereen vakantie heeft..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef Stienn het volgende:
Laat? normaal begon ik pas als ik vakantie had werk te zoeken... loop nu stage en misschien kunnen ze me hier ook wel gebruiken.. als ze dan werk hebben..
Zelf vindt ik me nog redelijk optijd hoor..
hmmm mijn vakantie werk is altijd al begin april geregeld...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Keurig op tijd man. De meeste bedrijven gaan nu inventarisseren wanneer en hoelang iedereen vakantie heeft..
Gisteren naar A'dam geweest, was leip![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:15 schreef Merson het volgende:
Dat is toch ook zondag.
Ik maandagmorgen de weg terug naar huis vinden vanaf de stad door naar witte vlekken op de weg te kijken.
ofneet dan!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:43 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Mangs wa, aait nie!
Dat doak altiedquote:
vrijdagavond niks gedaan, zaterdagavond naar de bioscoop geweest met kameraad, gistermiddag shoppen in Enschede met de vriendin en gisteravond nog even naar Bruins geweestquote:Op zondag 6 mei 2007 13:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
al 2 dagen niet gepost..... foei tukkers..
Weekend en gelijk is iedereen de hort op!
Vrijdag gebroken, zaterdag fitness+nieuwe patta's gehaald. Smiddags in de zon gelegen en savonds een film gekeken met moaties.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vrijdagavond niks gedaan, zaterdagavond naar de bioscoop geweest met kameraad, gistermiddag shoppen in Enschede met de vriendin en gisteravond nog even naar Bruins geweest![]()
Laten we t hopen, komen we elkaar tegen in de plee-offsquote:
ik denk dat Alves de AFC in de pan gaat hakkenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Laten we t hopen, komen we elkaar tegen in de plee-offs! Eerst ff Fc Alves in de pan hakken
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat Alves de AFC in de pan gaat hakken
Schei uitquote:
mooie signaturequote:Op maandag 7 mei 2007 15:23 schreef hollander1985 het volgende:
![]()
ik kom uut ut mooie vjenne. gemeente twenterand. dus een echte twentenaar.
![]()
![]()
zijn d'r hier nog mee leu oet vjenne????
donderdag word ik idd 21 jaren jongquote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
agressief manneke....
*kijkt bedenkelijk*
*roept toch maar WELKOM*
Hmm bijna jarig Remcore he?! Nog een leuk verjaardagsfeestje gepland staan??
beter laat dan nooit zullen we maar denkenquote:
glad to be back??quote:Op maandag 7 mei 2007 17:23 schreef muts88 het volgende:
[..]
Ik was even een paar daagjes weg uit Twente
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:59 schreef muts88 het volgende:
[..]
Uiteraard. Gaat niks boven het mooie Twente
Gok over die post van Hollander.. Tief toch op etc.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
donderdag word ik idd 21 jaren jong![]()
niet echt een feestje gepland, familie en vriendin komen 's avonds langs
waar gaat trouwens die 3 eerste zinnen in je post over??
[..]
beter laat dan nooit zullen we maar denken![]()
whehe over de signature van Hollander1985... niet echt duidelijk sorry....quote:Op maandag 7 mei 2007 17:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
donderdag word ik idd 21 jaren jong![]()
niet echt een feestje gepland, familie en vriendin komen 's avonds langs
waar gaat trouwens die 3 eerste zinnen in je post over??
[..]
beter laat dan nooit zullen we maar denken![]()
quote:tief toch op anders tief ik je door een bushokje.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
whehe over de signature van Hollander1985... niet echt duidelijk sorry....
[..]
doe je ook aan zomerfeesten?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nawerking van al dat stappen de afgelopen week...
ben nog helemaal suf
Waar ben je geweest dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nawerking van al dat stappen de afgelopen week...
ben nog helemaal suf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |