ie mot ja wa Twents kuier'nquote:Op donderdag 12 april 2007 14:17 schreef Mastertje het volgende:
lekker weeeer!
Mooi op terras zitten op oude markt
tot noe toe doojt wa aardig heurquote:Op donderdag 12 april 2007 22:09 schreef Mastertje het volgende:
moar da kenk ja heul niekwoon dr pas 'nhoalf joare
en dat duttequote:
ik woon hier al bijna 22 jaar en ik kan ook geen twents typenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:09 schreef Mastertje het volgende:
moar da kenk ja heul niekwoon dr pas 'nhoalf joare
ik kuier ook wa Twents, moar de meste leu begriept mie waquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik woon hier al bijna 22 jaar en ik kan ook geen twents typen![]()
twents praten doe (helaas) ik helaas wel
welkom!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:03 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik woon ook in Twente, moar ik ba import.
Moj ler'nquote:Op zondag 15 april 2007 22:57 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Dank, ik kan dan ook helaas niet heel goed Twents ofzo....
Joah, mot toch wat doan oneat dan!quote:Op maandag 16 april 2007 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
buj d'r wa weer? woar hej di'n Damzkieee loat'n dan?
ik goa ook ant wark, anders hek ook niks an 'n dagquote:Op maandag 16 april 2007 11:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Joah, mot toch wat doan oneat dan!
Zit dr wa, dut niks zoals altied![]()
Wie bint altied drökquote:
Vertelquote:Op maandag 16 april 2007 12:58 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Het is zelfs de primaire reden waarom ik hier woon![]()
komp wa goodquote:Op maandag 16 april 2007 15:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Studentje aan de UT, dus ik moet veel leren
pfff... "leren".. bierzuip'n zeker...quote:Op maandag 16 april 2007 15:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Studentje aan de UT, dus ik moet veel leren
Mooi warkquote:
keal, waj d'r wa?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:27 schreef Damzkieee het volgende:
Zoo ie bint ja vroeg
dur bunt de wa völle, moar neet iederene hef dit topic voon'n en iedereen da ja ooit gepost hef, is nou wa akelig stillequote:Op woensdag 18 april 2007 20:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
iedereen is er wa.....
gezellig toch... maar zijn er nou echt zo weinig tukkers op fok??
okeej, daarom vanaf nu:quote:Op woensdag 18 april 2007 20:10 schreef Merson het volgende:
Komt omdat we niet allemaal Twents kunnen typen en daarom niet durven...
heb je opzich een punt in.... wordt er zelf ook bijna bang van soms...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:10 schreef Merson het volgende:
Komt omdat we niet allemaal Twents kunnen typen en daarom niet durven...
zie de post boven die van jouquote:Op woensdag 18 april 2007 20:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heb je opzich een punt in.... wordt er zelf ook bijna bang van soms...
Tukkers op Fok! ABN Topic
Ja, maar..!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
okeej, daarom vanaf nu:
*** Tukkers van NL, verenigt U allen in dit topic! En wees niet bang, ABN is toelaatbaar, aj tenminst'n 'n echt'n Tukker bunt!![]()
Inderdaad, jij woont nu in leeuwarden!! en daarvoor heb je in reenen gewoond ofzo...!Bitch!quote:
Liegebeest!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:54 schreef Stienn het volgende:
[..]
Inderdaad, jij woont nu in leeuwarden!! en daarvoor heb je in reenen gewoond ofzo...!Bitch!
Ik ben geboren en getogen in delden.. kan alleen geen twents typen..![]()
Mooi gekquote:Op donderdag 19 april 2007 07:39 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiemorgen allemaal, Twente is zowaar weer te bereiken per trein![]()
Idd, werd tijd ja. Nu nog ff met de autoquote:Op donderdag 19 april 2007 07:39 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiemorgen allemaal, Twente is zowaar weer te bereiken per trein![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |