mag e van mie wa krieg'nquote:Op donderdag 5 april 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig hew hier gene lienelienanders krigge nog een beroertje van dit gekuier
Doa dat moar neat neequote:Op donderdag 5 april 2007 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit zalk moar niet in Stage SC quot'n
vol'nd jaar, van de 1e divisiequote:Op donderdag 5 april 2007 13:56 schreef 3lmo het volgende:
Wierden FTW!![]()
Heracles wordt dus echt geen kampioen
Nog een Wierdenaar, te gekquote:Op donderdag 5 april 2007 13:56 schreef 3lmo het volgende:
Wierden FTW!![]()
Heracles wordt dus echt geen kampioen
Hoi konijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:59 schreef Stienn het volgende:
Je bent een vraag vergeten!
Word er in twente ook bier gemaakt?
Overigens mag je me wel toevoegen bij fokker uit twente!
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:09 schreef AchNee het volgende:
Tubbig is ook weer wakker
allemoal zuip'n bie Mastertje!!!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:30 schreef Mastertje het volgende:
enschede centrum, vlakbij het station![]()
kom overigens uit drenthe, maar zit op kamers vlakbij saxion, kom langs als je zin hebt![]()
kuw wa doon, vlakbi-j Centraal is makkelijk veur iedereenquote:Op zondag 8 april 2007 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
allemoal zuip'n bie Mastertje!!!!!![]()
![]()
![]()
ik wa, poas'n was henig, heb ook moar 3 dag'n stage disse wekkequote:Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef Dr.Aart het volgende:
Allemoal wier good te passe?
Dat pasen is leuk hoor, maar mèn wat een kater na zo'n vier-dagen-weekend .... pfoei...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef Dr.Aart het volgende:
Allemoal wier good te passe?
ik bun nig ant ler'n, ik goa bi-jna op huus anquote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
vertel es wat leuks dan remore
of is iedereen hier ook tentamens aan het leren?
Ambtenaar!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bun nig ant ler'n, ik goa bi-jna op huus anmor'n weer en dan is de wekke alweer veurbi-j
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |