bij 10 is niets wat het lijkt...quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dan zouden ze dat toch al wel door hebben gegeven ?
Dank je ! Het kwaad is al geschiedquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft eigenlij de hele dag jeuk, ook op vervelende plekken, daarom gaat ie op tijd naar bed, kan hij lekker krabben.
Ik wil dit niet visualiseren.
True ....quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
bij 10 is niets wat het lijkt...
Die vent gaat altijd op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft eigenlij de hele dag jeuk, ook op vervelende plekken, daarom gaat ie op tijd naar bed, kan hij lekker krabben.
Ik wil dit niet visualiseren.
JJ mag van mij wegblijven!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juf Judith is TOP. Zet iedereen op zijn plaats, op een beschaafde manier. Juf Judith moet blijven.![]()
![]()
![]()
eensquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die vent gaat altijd op tijd naar bed.
Hij kwam binnen met ik ben een echt nachtmens.
saaie vent.
Huub voert haar steedsquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt dat hij liegt.
Huh...waar komt dit opeens vandaan? Al dagenlang gelooft ze hem en nu dit weer.
Brian weeeet het niet meer. Hij wordt er moe van.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat nu toch weer beginnen over die zoen.
Ze was er toch klaar mee. Ze geloofde Netty toch!
Van die visagiste (weet ik veel een boel smeer op je gezicht mevrouw) Die heeft een klein bommetje laten ploffenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt dat hij liegt.
Huh...waar komt dit opeens vandaan? Al dagenlang gelooft ze hem en nu dit weer.
Hij doet nooit iets anders.........dat heet liegenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef getl0st het volgende:
brian dekt zich nu al in..
nu het gif nog toedienen en hem laten verdwijnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef solara4 het volgende:
we zijn weer aardig parra, het web sluit zich voor brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |