Beter was ik blind.... ^_^quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef Dark het volgende:
Als ik in coma raak, ja, als ik in coma raak.........
Doet me denken aan z'n eigen gedicht, op muziek gezet door Juf Judith: "Zelfs in coma ben ik me bewust............"
En jij kan het wetenquote:
Hij had LL moeten 'uitvoeren' en er een flinke lik over moeten gevenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:42 schreef tutjehola het volgende:
LL heeft aan haar tieten gezeten, vergeet ze dat even?
Dat zal idd wel weer , maar voorlopig wordt Breenless steeds meer para.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan ze lang hoor, alleen het resultaat is hetzelfde, vannacht konijnen.
En op dat moment wacht ik met smartquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat zal idd wel weer , maar voorlopig wordt Breenless steeds meer para.
Hij gaat een keertje echt breken en dat moment komt steeds dichterbij.
Roep hem evenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:44 schreef solara4 het volgende:
jammer dat huub dit niet weet
correct!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:38 schreef tutjehola het volgende:
Die Brian is wel een lekkertje, ga ik hier ook proberen: als ik het niet meer weet is het niet gebeurt, dus als ik dronken als een tor met een ander mee ga, is er niets aan de hand???
Het is al lang 4~0quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
Amanda; we hebben het over een ander feest en dan komt naaien opeens in mijn hoofd op.
1-0
Brian heeft het inmiddels weer over het Soa feest..quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:42 schreef tutjehola het volgende:
LL heeft aan haar tieten gezeten, vergeet ze dat even?
Zal dat ook zo zijn met PSV - Liverpool? ik denk eerder andersomquote:
Zo scherp vind ik haar niet. Ze blijft maar hetzelfde zeggen dan daar komen de woorden,"ik hoor 3 verhalen" in voor.quote:
Dat was idd sterk van Eems.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
Amanda; we hebben het over een ander feest en dan komt naaien opeens in mijn hoofd op.
1-0
Geholpen heeft het niet, maar wàt was het een fijne opmerking van juf Judith, recht in de bek van die griezel, een tijdje geleden: "Waarom praat jij eigenlijk de hele tijd alsof je probeert een vrouw te versieren?"quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:46 schreef Sporti het volgende:
agressie onder controle en zalvende stemmetje is er weer .....bbbbbbbrrrrrrrrr
Ik hoop op herhaling vanavondquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Geholpen heeft het niet, maar wàt was het een fijne opmerking van juf Judith, recht in de bek van die griezel, een tijdje geleden: "Waarom praat jij eigenlijk de hele tijd alsof je probeert een vrouw te versieren?"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |