Jij wou zeggen van niet? 1/3e van je wedstrijden al niet kunnen winnen, smakeloze gelijke spelen tegen clubjes als excelsior... Nee, ajax kan misschien nog de kampioen van de zwakte worden, psv is verreweg het beste team van Nederland. ajax zou ook nooit ergens gekomen zijn als in deze periode davids en stam geblesseerd waren + sneijder en huntelaar niet fit. AZ is gewoon nog te jong om constant te spelen, Feyenoord zal ik het maar niet over hebben, 3x kut dit jaar, Twente speelt fantastisch, maar komt toch echt wat persoonlijke kwaliteit te kort.quote:
belachelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:55 schreef plae het volgende:
nah, toen heeft Ajax bar weinig gedaan behalve dat ze in Londen kwamen spelen. Is nou niet bepaald een sterk punt van Ajax, afscheid nemen van iconen.
Nee je hebt helemaal gelijk. PSV had ook kampioen geworden als Gomez, Alex en Kone niet fit waren geweest in de eerste seizoenshelftquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:55 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Jij wou zeggen van niet? 1/3e van je wedstrijden al niet kunnen winnen, smakeloze gelijke spelen tegen clubjes als excelsior... Nee, ajax kan misschien nog de kampioen van de zwakte worden, psv is verreweg het beste team van Nederland. ajax zou ook nooit ergens gekomen zijn als in deze periode davids en stam geblesseerd waren + sneijder en huntelaar niet fit.
Als, als, als...........quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:55 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Jij wou zeggen van niet? 1/3e van je wedstrijden al niet kunnen winnen, smakeloze gelijke spelen tegen clubjes als excelsior... Nee, ajax kan misschien nog de kampioen van de zwakte worden, psv is verreweg het beste team van Nederland. ajax zou ook nooit ergens gekomen zijn als in deze periode davids en stam geblesseerd waren + sneijder en huntelaar niet fit. AZ is gewoon nog te jong om constant te spelen, Feyenoord zal ik het maar niet over hebben, 3x kut dit jaar, Twente speelt fantastisch, maar komt toch echt wat persoonlijke kwaliteit te kort.
Je wint ook wel eens een wedstrijd op basis van het aantal gescoorde doelpunten. Wil niet zeggen dat je 'terecht' hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
je word toch kampioen op basis van het aantal punten die behaald zijn? verder ben ik het wel met je eens
Daar houdt Jari toch niet van?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
ik ben benieuwd of Ajax nog wat gaat organiseren als hij stopt met voetballen. zoals ze bijv bij Bergkamp deden
PSV speelde ook gelijk tegen Excelsior en Sparta, ook mindere clubs.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:55 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Jij wou zeggen van niet? 1/3e van je wedstrijden al niet kunnen winnen, smakeloze gelijke spelen tegen clubjes als excelsior... Nee, ajax kan misschien nog de kampioen van de zwakte worden, psv is verreweg het beste team van Nederland. ajax zou ook nooit ergens gekomen zijn als in deze periode davids en stam geblesseerd waren + sneijder en huntelaar niet fit. AZ is gewoon nog te jong om constant te spelen, Feyenoord zal ik het maar niet over hebben, 3x kut dit jaar, Twente speelt fantastisch, maar komt toch echt wat persoonlijke kwaliteit te kort.
eens ja. maar op zijn totaliteit gezien is kampioen zijn toch een feitquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:57 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Je wint ook wel eens een wedstrijd op basis van het aantal gescoorde doelpunten. Wil niet zeggen dat je 'terecht' hebt gewonnen.
Stam ook. Samen met Vermaelen en Grygera in de lappenmand. Wij krijgen het ook zwaar.quote:
omdat hij het niet kan droog houdenquote:
Koeman zei Hamstring, dusjaquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Volgens mij een lichte spierblessure, 1 of 2 weken.
Vermaelen is al bijna terug hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stam ook. Samen met Vermaelen en Grygera in de lappenmand. Wij krijgen het ook zwaar.
Vermaelen deed maandag weer mee met de trainingquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stam ook. Samen met Vermaelen en Grygera in de lappenmand. Wij krijgen het ook zwaar.
Misschien in het veld. Na zes weken ben je echt je wedstrijdritme kwijt. Daar heb je nu nog vrij weinig aan.quote:
Ga lekker ergens anders zwammenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:55 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als ik morgen naar de training van ajax ga, en met een honkbalknuppel stam, davids, huntelaar, sneijder en babel van de knieschijven beroof, is ajax dan ineens superslecht?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als, als, als...........
psv is verreweg het beste team van Nederland ook als ze geen kampioen worden?
Litmanen wat een heldquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:59 schreef Roi het volgende:
Jari, dat is nou een echte Ajacied!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:02 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als ik morgen naar de training van ajax ga, en met een honkbalknuppel stam, davids, huntelaar, sneijder en babel van de knieschijven beroof, is ajax dan ineens superslecht?
beetje simpel natuurlijk. de enige reden dat psv geen kampioen wordt is dat alex geblesseerd is en dat ze zich uitputten in de cl, waar ajax niet eens in kwam.
maargoed, ik ga niet langer betogen dat ajax slechter is dan psv, zoveel boeien die clubs me niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |