Goed plan, succesquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:28 schreef Sethje het volgende:
Misschien vind iemand het leuk om op chronologische volgorde de afgelopen 1,5 uur te beschrijven. Met daarbij de leukste quotes of iets dergelijks?
Waar is de striptekenaar? Of filmscript/docu schrijvers?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:28 schreef Sethje het volgende:
Misschien vind iemand het leuk om op chronologische volgorde de afgelopen 1,5 uur te beschrijven. Met daarbij de leukste quotes of iets dergelijks?
Jorien= Marcel? Marcel zit vast? hehe nu wordt ik wel heel erg ongeduldigquote:
Ja, die van mij mag je ook wel wetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
die van jou ook jah, ik snap die zelfbenoemde hooligans echt niet![]()
![]()
Je kan toch gewoon lezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jorien= Marcel? Marcel zit vast? hehe nu wordt ik wel heel erg ongeduldigvertel the story
.
Jorien is Marcel ja..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jorien= Marcel? Marcel zit vast? hehe nu wordt ik wel heel erg ongeduldigvertel the story
.
HAhahaha lol wat een oenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Marcel zit vast ja. Kan zn huis niet meer uit. Schijnen een paar pizzadozen voor zn deur te staan.
Nee, eerder gewoon heel triest..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo grappig is het allemaal toch ook weer niet
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
So die gasten van limotaxihuren.nl komen ook overal. [afbeelding]
Agh, je gaat me niet zeggen dat jij niet stukgingquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo grappig is het allemaal toch ook weer niet
het word steeds grappiger..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
So die gasten van limotaxihuren.nl komen ook overal. [afbeelding]
Yoshi ga nou maar weg hier, vraag maar op msn ofzo als je zo graag wil wetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:36 schreef YoshiBignose het volgende:
maar wat heeft jorien dan precies gezegd? kan het nergens vinden
Ik vond dat verhaal dat hij iedere neger voor aap uit stond te schelden grappigerquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh, je gaat me niet zeggen dat jij niet stukging![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |