Ja die van 2005 en 2006 zijn te doen maar die van 2004 zijn echt kut.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:12 schreef honderd het volgende:
Overigens, de examens zijn best goed te doenMaargoed, dat vond ik van AK ook, totdat ik hem gisteren voor de kiezen kreeg.
Je mag toch je wisforta meenemen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:21 schreef robski18 het volgende:
Op examenblad.nl staat een enorme formulekaart met 8 kantjes, maar wij krijgen er volgens maar één met 2 kantjes :/
wtfquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef honderd het volgende:
hoe zit dat nu met directe formule en niet?
recursief is: tn=tn-1+v (bijvoorbeeld?) t1=a
dan is direct: a+(n-1)*v?
Ik heb hem met Ti-connect op mijn GR gezet maar nu staat die bij programs en ik kan hem niet openen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:20 schreef honderd het volgende:
[..]
Als je kabeltje voor je PC hebt, met TI-connect.
Ik zal even een voorbeeldje uit mn boek geven:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef honderd het volgende:
Bijvoorbeeld 2^x = 16:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:35 schreef honderd het volgende:
ohja![]()
hoe bereken je ook alweer log op je rekenmachine?
Je moet als je hem verstuurd niet op archive zetten, (kan bij dat ti connect) maar op ram.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik heb hem met Ti-connect op mijn GR gezet maar nu staat die bij programs en ik kan hem niet openen?
Dankjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:37 schreef honderd het volgende:
[..]
Je moet als je hem verstuurd niet op archive zetten, (kan bij dat ti connect) maar op ram.
Volgens mij is wat je hebt gegeven een rekenkundige rij (alleen v er telkens bij), dus dan is de directe formule: t0 + v*n.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef honderd het volgende:
Kan niet zo slecht als mij zijnquote:
Je Nederlands ging wel goed?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef Timooon het volgende:
[..]
Kan niet zo slecht als mij zijnIk weet niet wat ik moet gaan doen
![]()
Schrijf wel een excuus op ofzo, voor de correctors, wegens het verdoen van hun tijd![]()
Je hebt zometeen misschien wel het meest slopende examen in je leven, en jij maakt je druk om een foutje in een zin?quote:
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:53 schreef Timooon het volgende:
[..]
Kan niet zo slecht als mij zijnIk weet niet wat ik moet gaan doen
![]()
Schrijf wel een excuus op ofzo, voor de correctors, wegens het verdoen van hun tijd![]()
dus bijvoorbeeld je hebt 90 witten en 40 rodequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:26 schreef C21H23NO5 het volgende:
om het iets moeilijker te maken:
weer bovenstaande configuratie met 2 rode, 2 witte en 1 blauwe: 5 ballen totaal
1) hoe groot is de kans dat iemand een WITTE en een BLAUWE pakt ZONDER teruglegging?
de kans om een witte te pakken is 2/5
je legt deze niet terug dus er zitten maar 4 ballen in de vaas; 1 hiervan is nog de blauwe.
de kans om deze blauwe te pakken is dan 1/4
totale kans om een witte EN een blauwe te pakken is 2/5 maal 1/4 = 10%
2) met teruglegging: kans om witte te pakken is weer 2/5, maar nu leg je terug dus weer 5 ballen in de vaas. Maar 1 blauwe dus de kans om een blauwe bal te pakken is 1/5.
totale kans is 2/5 maal 1/5 = 8%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |