Vooral dat bewijzen... Met het antwoord erbij zie ik het meestal wel, maar als ik het zelf moet doen zie ik het nooitquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:04 schreef Crazykill het volgende:
Goniometrie, rijen en bewijzen (in de vlakke meetkunde) (Hoofdstuk 22 B2 Getal en Ruimte boek 6), daar moet ik nog ff mee oefenen.
Precies, klote gedoe. En als je het een keertje vind, heb je zo'n klein kut antwoord en dan staat er een tekst in het antwoordenboek van een halve pagina.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:27 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Vooral dat bewijzen... Met het antwoord erbij zie ik het meestal wel, maar als ik het zelf moet doen zie ik het nooit![]()
mee eens isquote:Op woensdag 4 april 2007 17:55 schreef K-mail het volgende:
dit vak mag echt sterven...
dit ook voor mij, maar het is wel lekker dat 't meteen in het begin is want dan kan je daarna het wat rustiger aan doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:11 schreef Market_Garden het volgende:
Balen dat ze Nederlands en WB12 op dezelfde dag plannen. Dat is de enige dag dat ik twee examens heb en gelijk de twee lastigste (Voor mij dan)
Waarom ga je dan wiskunde studeren?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:11 schreef Market_Garden het volgende:
Balen dat ze Nederlands en WB12 op dezelfde dag plannen. Dat is de enige dag dat ik twee examens heb en gelijk de twee lastigste (Voor mij dan)
sos cas toaquote:Op maandag 9 april 2007 14:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Er was toch iets met eh
je weet 1 zijde
en 1 hoek
en dan weet je alles
van een driehoek dus
ja die regel ken ik wel maar ik weet niet wat ik er mee moetquote:
leg eens uitquote:Op maandag 9 april 2007 14:57 schreef dubidub het volgende:
Wel tof dat we die dag ook nog 3 uur Nederlands hebben!
dat begrijp ik nog wel, maar waarom vind je ' ttof?quote:Op maandag 9 april 2007 14:59 schreef dubidub het volgende:
Woensdag 16 mei:
VWO:
Nederlands
Wiskunde B1,2
14.gif!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |