Tony SS zonder twijfel... (Dom, zag er niet uit en verder 100% kansloos)
een gelovige jongen met altijd,bruine broek, hoog water/van die celtics schoenen, met een bordeaxrood blousje dr boven... zn hobby zijn modeltreinen en hij heeft zo'n yamaha aerox met spiegels en al (45km/u)
![]()
Zeg maar Steve Urkel, maar dan met het hoofd van Hitler's rechterhand Goebbels(of een van die anderen, iig een nazi officier)
Hij heeft een kenker dikke neus waarmee hij altijd tegen het beeldscherm aandrukt zo dicht zit hij erop, hij is scheel als iemand met 2 glazen ogen...
nog 2 extra verhalen:
De DHCP op school was op hol, omdat er een server in het netwerk draaide, niemand had die serverd dus gingen we iedereen bijlangs.... kwamen we bij Tony SS, had hij een SCHAAKserver draaien
![]()
Bij een lan-party op school zat iedereen lekker te sharen en te leechen van elkaar... toen ik gwoon in de werkgroep wat rond zat te neuzen zag ik zijn naam staan, ik dus kijken, och gut, 4 gesharede mappen...(beschrijfbaar)
waarvan 2 fatsoenlijk, 1 met modeltreinfoto's, en 1 met de vakantiefoto's van hem en zijn ouders, (lekker sightseeën in madurodam ofzo)
aangezien deze map beschrijfbaar was hebben we hem er maar een GB of 80 aan Purno erbij op gegooid... HIj moest best wel blozen toen hij de map weer bekeek
![]()
Tevens was zijn Harde schijf toen vol en moesten we hem uitleggen hoe hij die weer wat leger kon krijgen
![]()
Mocht er ooit 1 vrouw op zijn persoon vallen, dan verklaar ik die bij deze voor gek...
En niet aankomen met: hij kan wel hardstikke lief zijn... HET OOG WIL OOK WAT
![]()
Mochten er meer schoolgenoten hier zitten, verzamel de verhalen over hem voor me, heb ik ook weer wat te lachen