Dat dus. Mijn vreemdste klasgenoot. Ach opzich zijn ze allemaal wel vreemd. Of begrijpen ze mij gewoon niet? Ach.boeiend.quote:
Toen al een baasquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:55 schreef Blaxje het volgende:
Op de peuterschool. Zo'n gastje 'Jordy'. Fucking grote kuif, schold constant met kanker en liet zijn testikels zien aan leraressen.
die gast is fucking loosquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n jochie met wie ik op de basisschool en eerste jaren van de middelbare zat was vrij kansloosHij had geen vrienden, speelde altijd alleen, en had altijd een kankergrote bek als je iets tegen hem zei. Terwijl hij helemaal niks voorstelde
In de 2e klas hebben we hem een tijdje gepest, "omdat hij moet inzien dat het zo niet langer kan".
Hij kwam namelijk altijd naar school met zijn haar in de war, pauperkleren met gaten erin, terwijl zijn ouders knijterrijk waren.
Vorig jaar zat hij nog bij me, toen ie bij CKV moest vertellen wat voor muziek hij luisterde was zijn antwoord: "Top 40 enzo...". Iemand vroeg: "Wat voor Top 40 dan?". Zij antwoord: "Ja, Chips enzo"
Een gast van 16/17 die naar Chips luisterd
Nu zit ie op een andere school, ik zie hem nog wel eens, het is nog steeds een onwetende
Nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heren, gaan jullie nou je eigen topic verneuken?
Geef dat dan aan, maak een nette op. Garant op een succesvol topic.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee.
Het is de bedoeling dat er flinke verhalen komenNiet alleen de naam en haarkleur
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef dat dan aan, maak een nette op. Garant op een succesvol topic.
er is al zo'n topic met meerdere delenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geef dat dan aan, maak een nette op. Garant op een succesvol topic.
Zoals Prowl al aangeeftquote:
EN waarom?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoals Prowl al aangeeft
Ik vind het wel de moeite waard om even in PUB te laten draaien
Ga lekker huilen in PUB FB. We gaan hier verder met de klasgenoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |