en als je gaat rollen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Het betere slaapmasker: vederlicht, beter gevoerd – en eindelijk 100 % duisternis.
Het lijkt mij heel vervelend slapen met zo'n doekje en ook een behoorlijk grappig gezicht voor een eventuele bedgenoot.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik heb al goeie gordijnen maar het zonlicht komt er door de kieren aan de zijkant en onderkant door. Best vervelend dus ik zit nu aan zo'n oogdoekje te denken.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb gewoon zo´n ding wat je in het vliegtuig krijgt,werkt prima! Bij de mediamarkt hebben ze ook leuken met een dierenprintje en die zijn gevoerd (liggen bij de vibrators enzo dus het is eigenlijk een sexartikel maar boeiend) die heeft m´n nichtje laats gekocht voor een paar euro en is ook prima.
dit soort opmerkingen hebben we niets aan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Dirkmaat het volgende:
je kan ook je ogen dichtdoen, schijnt te werken
zo gebruik ik hem ook, dus vooral in de zomer eigenlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef Ska-te het volgende:
Precies. Ik gebruik het eigenlijk meer voor als ik sochtends voor mn gevoel te vroeg wakker wordt en nog even verder wil slapen. Met een lichte kamer lukt me dat gewoon echt niet.
Volgens mij heb ik dezelfde gekocht, die met een verdikte onderrand. Ik heb m een paar dagen en ik vind het geweldig, ik slaap er echt lekkerder van en hij is van katoen dus niet te plakkerig enzo. Ja, 'k heb echt het idee dat ik er nog veel plezier van ga hebben!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:20 schreef Sorella het volgende:
Ik heb er 1 bij de tuinen vandaan maar dat is een onding, die brede elastieken zitten half over mijn oren heen en ik vind hem te dik
Denk het niet, aangezien dat met traanvocht te maken heeft...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:07 schreef Sabryas het volgende:
Ik moet ook maar eens naar zo'n ding op zoek gaan denk ik. Niet zozeer omdat ik erg licht slaap, maar meer omdat ik kennelijk met m'n ogen halfopen slaap (niet echt bewust natuurlijk) en elke ochtend met enorm pijnlijke en droge ogen wakker word. Denk dat zo'n maskertje daar best aardig tegen helpt.
* Sabryas gaat op zoek
ik had zo'n pakketje van de xenos, en dat is echt prutzooi...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik liep net in de AH en daar zag ik van die reispakketjes staan,nekkussentje,oordoppen en oogmasker voor 2.99 !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |