abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47967540
Fokkers hier die een oogbedeking gebruiken tijdens het slapen? Ik heb zelf s' ochtends last van de opkomende zon en zit dus aan oogbedeking te denken. Vroeger had ik wel wat maar dat was van synthetisch materiaal en daardoor werd het zweet (ja rond je ogen kan je ook zweten) niet goed opgenomen. Heel vervelend.
pi_47967592
gordijnen/lamellen dicht .
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:13:21 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47967597
lang leve mn rolluiken. En als ik last heb van het licht op de overloop, dan ga ik met mn kop onder de dekens liggen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_47967673
Ik heb al goeie gordijnen maar het zonlicht komt er door de kieren aan de zijkant en onderkant door. Best vervelend dus ik zit nu aan zo'n oogdoekje te denken.
pi_47967771

Het betere slaapmasker: vederlicht, beter gevoerd – en eindelijk 100 % duisternis.

Compleet met Soft-oordopjes.

Thuis, op reis of tijdens vermoeiende intercontinentale vluchten: met dit masker valt u direct in een diepe en verkwikkende slaap.
U kunt zich volledig ongestoord ontspannen.
De 2,5 cm dikke bekleding vleit zich comfortabel over uw ogen: zijdezacht, vederlicht en absoluut zonder knellen. Geen licht kan door het zwarte velours van buitenaf doordringen. Met een klittenbandsluiting stelt u de maat op uw hoofd in. Het zakje op het voorhoofd houdt de oordopjes, indien nodig, bij de hand: geen beweging of geluid kan u nog storen; u rust als in een kalme, diepdonkere nacht.
100 % polyester. Afm. 27 x 10 cm (l x h); gewicht slechts 50 g. Exclusief bij Pro-Idee.

bron
pi_47967948
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:16 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Het betere slaapmasker: vederlicht, beter gevoerd – en eindelijk 100 % duisternis.
en als je gaat rollen?
pi_47969388
Ja inderdaad, Zo'n dik ding op je hoofd lijkt me dus echt niet prettig liggen op je zij.

Je hebt ze ook dunner. Die gebruik ik vaak. Eerkt opzich wel al komt er wel wat ligt aan de zijkanten van je neus doorheen. Maar als je dan gewoon van het licht af draait is het wel ok
pi_47969406
Ik heb gewoon zo´n ding wat je in het vliegtuig krijgt,werkt prima! Bij de mediamarkt hebben ze ook leuken met een dierenprintje en die zijn gevoerd (liggen bij de vibrators enzo dus het is eigenlijk een sexartikel maar boeiend) die heeft m´n nichtje laats gekocht voor een paar euro en is ook prima.
01-08-2008
pi_47969441
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik heb al goeie gordijnen maar het zonlicht komt er door de kieren aan de zijkant en onderkant door. Best vervelend dus ik zit nu aan zo'n oogdoekje te denken.
Het lijkt mij heel vervelend slapen met zo'n doekje en ook een behoorlijk grappig gezicht voor een eventuele bedgenoot. Maar goed, dat moet jou er natuurlijk niet van weerhouden, het is best lastig als je wakker wordt van het licht.
It's not going to stop 'till you wise up
pi_47969529
ik heb een slaapmasker (ben altijd met het minste of geringste wakker dus duisternis is wel zo lekker)

Hij bevalt me goed, als ik hem gebruik (niet elke dag meestal in de zomer), Het even wennen zo'n ding op je hoofd maar je hebt er echt geen last van met slapen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47970258
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik heb gewoon zo´n ding wat je in het vliegtuig krijgt,werkt prima! Bij de mediamarkt hebben ze ook leuken met een dierenprintje en die zijn gevoerd (liggen bij de vibrators enzo dus het is eigenlijk een sexartikel maar boeiend) die heeft m´n nichtje laats gekocht voor een paar euro en is ook prima.
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:18:55 #12
16715 Mylene
*schatje*
pi_47970349

Hello Kiity, 1.90 euro bij H&M.
pi_47976387
Ik zou eerder gaan voor licht-isolerende gordijnen.
pi_47979646
je kan ook je ogen dichtdoen, schijnt te werken
pi_47979947
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:12 schreef Dirkmaat het volgende:
je kan ook je ogen dichtdoen, schijnt te werken
dit soort opmerkingen hebben we niets aan.

sommige mensen slapen gewoon licht, en dan helpt dit wel hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47980936
Precies. Ik gebruik het eigenlijk meer voor als ik sochtends voor mn gevoel te vroeg wakker wordt en nog even verder wil slapen. Met een lichte kamer lukt me dat gewoon echt niet.
pi_47981033
Gewoon een aantal verschillende slaapmaskers proberen, kijken welke goed voor jou werkt. Die van Hello Kitty van hierboven is inderdaad heel lief! (behalve als je een jongen bent, misschien.. nee, zelfs dán is het nog lief!)

Gelukkig kan ik zelfs slapen in tl-licht.
pi_47981099
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:37 schreef Ska-te het volgende:
Precies. Ik gebruik het eigenlijk meer voor als ik sochtends voor mn gevoel te vroeg wakker wordt en nog even verder wil slapen. Met een lichte kamer lukt me dat gewoon echt niet.
zo gebruik ik hem ook, dus vooral in de zomer eigenlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48006128
bedankt voor julile replies maar zijn jullie maskers en bedekkingen van synthetisch materiaal. Ik heb er nu dus ook een alleen die is van polyester en dan ga je zweten en dat voelt niet fijn aan. Katoen zou ideaal zijn
pi_48009600
mijne is niet van polyester (buitenkant wel, binnenkant niet) (ik heb de mijne via ebay gekocht trouwens) en hij zit heel comfortabel eigenlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48011933
dan is hij van katoen neem ik aan?
pi_48012850
de binnenkant, ja neem ik aan van wel aan de manier hoe het voelt (zit geen labeltje meer aan en ik heb dat ding al een paar jaar)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48023372
Ik las laatst wel dat een slaapmasker ervoor kan zorgen dat je te weinig (of te laat) cortisol aanmaakt, het hormoon dat er o.a. voor zorgt dat je "wakker wordt" en een hongergevoel krijgt. Nou gaat het dan met name om het eerste: omdat het heel erg donker is, maakt je lichaam niet (of niet zo goed) cortisol aan, en dat doet het wel als je langzaam door het opkomen van de zon wakker wordt. Daarom is het in de winter ook veel moeilijker om op te staan.

Enne.. ik herken het wel: ik ben altijd een stuk vermoeider als ik wakker schrik van de wekker omdat ik zo'n slaapmasker op mijn ogen heb, dan als ik langzamerhand een beetje wakker wordt...

Maar goed, daar heeft niet iedereen last van..!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_48023561
Ik heb er 1 bij de tuinen vandaan maar dat is een onding, die brede elastieken zitten half over mijn oren heen en ik vind hem te dik
pi_48036082
Afgezien van de tuinen, nog suggesties voor winkels waar ik ze kan kopen?
pi_50045356
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:20 schreef Sorella het volgende:
Ik heb er 1 bij de tuinen vandaan maar dat is een onding, die brede elastieken zitten half over mijn oren heen en ik vind hem te dik
Volgens mij heb ik dezelfde gekocht, die met een verdikte onderrand. Ik heb m een paar dagen en ik vind het geweldig, ik slaap er echt lekkerder van en hij is van katoen dus niet te plakkerig enzo. Ja, 'k heb echt het idee dat ik er nog veel plezier van ga hebben!
pi_50055054
Bij de ANWB heb ik er vorige week een gehaald omdat we verhuisd zijn en de gordijnen nog niet klaar zijn.Daar zijn ze wel 5.99 vond het nogal prijzig!
01-08-2008
pi_50056384
Sja. Die van mij was geloof ik 7,99. Ik vind het het wel waard, hij is lekker dik en zacht en van katoen. Zo'n polyester-satijnen ding heb je al voor 2 of 3 euro, maar ik denk dat het minder licht tegenhoudt en minder fijn zit. Moet zeggen dat ik die goedkope, vanwege het mutsigheidsgehalte, wel heel leuk vind (denk aan glimmend roze met zwart kant ).

Ik was trouwens nooit op het idee gekomen om bij de ANWB te gaan kijken! Goeie!
  zondag 3 juni 2007 @ 12:36:37 #29
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50056447
ooit eens 1 bij de etos vandaan gehaald, geweldig ding

heb er ook 1 van de xenos, dat is een takkeding, je gaat er heel erg van zweten, en dat ding geeft af, sta je mooi op met een set panda ogen waar je u tegen zegt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50069484
Ik moet ook maar eens naar zo'n ding op zoek gaan denk ik. Niet zozeer omdat ik erg licht slaap, maar meer omdat ik kennelijk met m'n ogen halfopen slaap (niet echt bewust natuurlijk) en elke ochtend met enorm pijnlijke en droge ogen wakker word. Denk dat zo'n maskertje daar best aardig tegen helpt.

* Sabryas gaat op zoek
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_50069591
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:07 schreef Sabryas het volgende:
Ik moet ook maar eens naar zo'n ding op zoek gaan denk ik. Niet zozeer omdat ik erg licht slaap, maar meer omdat ik kennelijk met m'n ogen halfopen slaap (niet echt bewust natuurlijk) en elke ochtend met enorm pijnlijke en droge ogen wakker word. Denk dat zo'n maskertje daar best aardig tegen helpt.

* Sabryas gaat op zoek
Denk het niet, aangezien dat met traanvocht te maken heeft...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_50119896
TeeVeePee
pi_50123227
Ik liep net in de AH en daar zag ik van die reispakketjes staan,nekkussentje,oordoppen en oogmasker voor 2.99 !
01-08-2008
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:14:24 #34
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50124861
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik liep net in de AH en daar zag ik van die reispakketjes staan,nekkussentje,oordoppen en oogmasker voor 2.99 !
ik had zo'n pakketje van de xenos, en dat is echt prutzooi...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')