Helaas, dat bestaat niet! Next!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik maak hier geen grap over hoor, hij is schuldig aan indirecte bedreiging.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:38 schreef markthemen het volgende:
[..]
wat lul je nou ik heb je helemaal niet gebeldik ga nu ff die mail zoeken
![]()
Haha, dat is inderdaad zo vaag dat het nergens staatquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welk artikel van het wetboek van strafrechten is dat precies? Indirecte bedreiging?![]()
Ik ga je hier niet openbaar plaatsen wat je hebt gedaan. dat weet je zelf nog welquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:38 schreef markthemen het volgende:
[..]
wat lul je nou ik heb je helemaal niet gebeldik ga nu ff die mail zoeken
![]()
ik kreeg mail van jou: hij is al 10 jaar doodquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga je hier niet openbaar plaatsen wat je hebt gedaan. dat weet je zelf nog wel
Sporten met je knuppel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:41 schreef Bullebak het volgende:
Tering, ik wil al 15 minuten gaan sporten, hurry the fuck op![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk niet dat de politie het leuk zou vinden als ze erachter komen dat jij fan bent meerdere clubs jorien. Je maakt je daarmee schuldig aan indirecte misleiding en indirecte stoking.
Ja dat was mijn moeder, sorry nog daarvan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef plae het volgende:
Ik volg er even niks van maar heb wel die nacht (23e vroeg) een gozer z'n moeder aan de lijn gehad die het ook nodig vond iets te roepen![]()
Dat heb jij weer, ik heb vaak de moeders van meisjes aan de telefoon, die mij de huid volschelden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef plae het volgende:
Ik volg er even niks van maar heb wel die nacht (23e vroeg) een gozer z'n moeder aan de lijn gehad die het ook nodig vond iets te roepen![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef markthemen het volgende:
hier de mail van marcels ma
goedenavnd heer mijn achternaam,
Ik ken u niet.ik neem aan dat ik u vanavond aan de telefoon had.ik verstond u haast niet door de herrie.u zei dat u een klasgenoot van mijn zoon was.Ik gaf hem aan U.Ik hoorde toen een vloek .Marcel legde de telefoon neer.Ik schrok erg van dit telefoontje.Ik heb later gevraagd wat er aan de hand was.Het gaat geloof ik over de dood van de ajax fan piccori van 10 jaar geleden.Wat er precies op de site stond weet ik niet.Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af.Marcel heeft ook zijn excuus aangeboden aan U.Ik hoop dat U dit kan accepteren.Verder wens ik u veel succes met uw club.met vr groeten moeder van marcel.
Wie heb je nu weer geslagenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:44 schreef plae het volgende:
Ik ken u niet.ik neem aan dat ik u vanavond aan de telefoon had.ik verstond u haast niet door de herrie.u zei dat u een klasgenoot van mijn zoon was.Ik gaf hem aan U.Ik hoorde toen een vloek .Marcel legde de telefoon neer.Ik schrok erg van dit telefoontje.Ik heb later gevraagd wat er aan de hand was.Het gaat geloof ik over de dood van de ajax fan piccori van 10 jaar geleden.Wat er precies op de site stond weet ik niet.Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af.Marcel heeft ook zijn excuus aangeboden aan U.Ik hoop dat U dit kan accepteren.Verder wens ik u veel succes met uw club.met vr groeten moeder van marcel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |