Mooi medium, dat internet..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee ik ken 'm niet, maar ik zag z'n hyves ooit.
Het is best vermakelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:09 schreef koningdavid het volgende:
Genoeg Jorien in dit topic nu wel lijk me?
Erg anoniem jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:01 schreef denthemen het volgende:
Maar even serieus, niet gaan bellen of zo, niemand weet waar die vandaan komt
Je hoeft inderdaad geen sherlock holmes te zijn om achter zijn adres en telefoonnr te komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef plae het volgende:
[..]
kontjeneuken uit poepsex. Erg anoniem ja![]()
Z'n website zal wel gewhoised zijn, tsja dan krijg je alle gegevensquote:
quote:
Ah je bent ook het googlenquote:
Jorien is gebeld door iemand n.a.v. een uitdaging over Picornie. Daar schrok hij van. Jorien dacht dat dit mark was en toen heeft z'n moeder hem ge-emaild oid. Wat ik ervan begrijpquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:13 schreef YoshiBignose het volgende:
ik snap nog steeds niet wat er aan de hand iskan iemand niet een beknopte samenvatting over de hele gebeurtenis geven
Die smileysquote:
Welke mand, hij is al zo vaak voor lul gezet hierquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:06 schreef Ordinair het volgende:
Jorien is door de mand gevallen kunnen we nu wel stellen..?
Iedereen weet het toch wel, is zo te vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:16 schreef denthemen het volgende:
Ey het gaat nou wel te ver, er hoeven hier geen gegevens te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |