quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:42 schreef OudFruit het volgende:
een niet-bruggerkoetjsie koetsjie..wat een leuk ventje ben jij
Mensen die brugpiepers zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:51 schreef trabant het volgende:
Als die brugpiepers die zware tas eenmaal in beweging hebben, is die nog maar moeilijk te stoppen.
Het heeft bij jou immers ook even geduurd, eer je erachter kwam dat je heel goed zonder bepaalde boeken kon. We hebben niet allemaal een oudere broer die ons wegwijs maakt.
Maar dat die brugpiepers er nu, tegen Pasen, nòg niet achter zijn dat ze teveel troep meezeulen, is tekenend voor de slechte kwaliteit van het onderwijs.
hahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef Hijacking het volgende:
ik ben nog steeds dankbaar voor het advies van een meisje wat ik kreeg in groep 8 om voor de eerste een eastpack te kopen.
wat ben jij een eikel zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:41 schreef W3dz0r het volgende:
schoolgaande mensen zullen mij begrijpen.....
Ik loop een beetje door de gang van de schooll met mn tas waar 2 boeken in zitten laag op mn kont hangen. dan staat er daar zo'n troep van bruggers met tassen breder dan zichzelf, meer boeken dan ik thuis heb staan erin, en dan weigeren ze aan de kan te gaan voor een niet-brugger![]()
dus ik een beetje duwen en trekken, komt er zo'n nepneger brugger met zn pauperpetje op me af (hij heet nota bene Jean-Louis) en gaat in zijn onverstaanbare wigger-taaltje tegen mij aan staan lullen. en dan niet op 1 meter afstand ofzo, maar met z'n gezicht 5 cm van de mijne af.
klacht: Brutale kutbruggers die weigeren zich aan het gezag van de ouderen te onderwerpen![]()
Hij wil er over praten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef Lakitu het volgende:
Wat een homo dat je gepwned bent door een peuter en er nog een topic over durft te maken...
1. Bruggers moeten gewoon luisteren naar oudere mensen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef --Krijn-- het volgende:
1. kansloos topic
2. wat een vulgair taalgebruik en gescheld
3. wuppen moeten niet dood, jij was er ook een
Nee, ik weet me te gedragenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef Koenz0r het volgende:.
Je draagt zeker ook een brilletje inclusief wortel broek?
Inderdaad, aangezien ik nooit zo een kansloze kipling tas heb gehadquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:14 schreef --Krijn-- het volgende:
[..]
Nee, ik weet me te gedragen
Wat ben je nu stoer zeg![]()
Die gooiden we op mijn school gewoon met tas en al in de containerquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:41 schreef W3dz0r het volgende:
Ik loop een beetje door de gang van de schooll met mn tas waar 2 boeken in zitten laag op mn kont hangen. dan staat er daar zo'n troep van bruggers met tassen breder dan zichzelf, meer boeken dan ik thuis heb staan erin, en dan weigeren ze aan de kan te gaan voor een niet-brugger![]()
dus ik een beetje duwen en trekken, komt er zo'n nepneger brugger met zn pauperpetje op me af (hij heet nota bene Jean-Louis) en gaat in zijn onverstaanbare wigger-taaltje tegen mij aan staan lullen. en dan niet op 1 meter afstand ofzo, maar met z'n gezicht 5 cm van de mijne af.
klacht: Brutale kutbruggers die weigeren zich aan het gezag van de ouderen te onderwerpen![]()
Ik nam op een gegeven moment helemaal geen boeken meer meequote:Op dinsdag 3 april 2007 14:51 schreef trabant het volgende:
Als die brugpiepers die zware tas eenmaal in beweging hebben, is die nog maar moeilijk te stoppen.
Het heeft bij jou immers ook even geduurd, eer je erachter kwam dat je heel goed zonder bepaalde boeken kon. We hebben niet allemaal een oudere broer die ons wegwijs maakt.
Maar dat die brugpiepers er nu, tegen Pasen, nòg niet achter zijn dat ze teveel troep meezeulen, is tekenend voor de slechte kwaliteit van het onderwijs.
14.gifquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:13 schreef crossover het volgende:
Oh ik mis ze zoIk wou dat ik ze nog gewoon keihard omver kon lopen elke dag
Dus nu probeer je te beweren dat ik die wel heb gehad...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:17 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Inderdaad, aangezien ik nooit zo een kansloze kipling tas heb gehad![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:13 schreef crossover het volgende:
Oh ik mis ze zoIk wou dat ik ze nog gewoon keihard omver kon lopen elke dag
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:50 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een hele mooie nieuwe tas..
Vooral bruggers met eenkipling
tas moeten dood.
Je boeken voor Nederlands heb je zeker nooit mee?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef RainofDeath het volgende:
Mijn zusje heeft ook zon kippling geval, en uiteraard stamp en stamp vol. Wat zei een lichte tas vind is ongeveer 5 boeken en 5 schriften.. Terwijl ik meestal niet eens boeken meeheb.
Geen boeken meenemen en dan stoer zeggen tegen je vrienden "Ik heb geen boeken bij man wtf denk jij"quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:59 schreef RainofDeath het volgende:
Mijn zusje heeft ook zon kippling geval, en uiteraard stamp en stamp vol. Wat zei een lichte tas vind is ongeveer 5 boeken en 5 schriften.. Terwijl ik meestal niet eens boeken meeheb.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen boeken Niks meenemen en dan stoer zeggen tegen je vrienden "Ik heb geen boeken niks bij man wtf denk jij"
Drie jaar lang zo'n authentieke schooltas gehad. Daarna twee jaar lang een groene Enrico Benetti (ligt nu onder m'n bed inclusief mijn examens van 1997)quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik had in de eerste een Diesel tas
Vanaf de 2e Eastpak gehad.
Ik had pas kluisjes vanaf de 5equote:Op dinsdag 3 april 2007 18:41 schreef benckendorff het volgende:
sowieso tassen... gooi je boeken in je kluis en pak wat je nodig hebt!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen kleren aandoen en dan stoer zeggen tegen je vrienden mensen wie het niets interresseert "Ik heb geen kleren aan man wtf denk jij"
Uiterst sad
Zeker triest en dan later van:quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen boeken meenemen en dan stoer zeggen tegen je vrienden "Ik heb geen boeken bij man wtf denk jij"
Uiterst sad
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:43 schreef Syb-rund. het volgende:
Hihi, ben de enige kansloze loser die zo'n tas heeft, en wordt niet eens afgebrand, luxe hoor
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zeker triest en dan later van:
Aah ik heb geen koffer bij me man, wtf denk jij. Ik ben putjesschepper. En dan rij met je A8 zo door een plas om zijn uniform nat te spetteren
Geniet nog van de tijd die er inzit maak ze belachelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:41 schreef W3dz0r het volgende:
Dat heb ik ook vaak gedaanquote:Op woensdag 4 april 2007 21:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]goeie !
en kankerstoer spijbelen de hele tijd, pfoeh !!!
gebeurde ook een keer bij mijj en toen heb ik een kopstoot gegeven. Optyfen met je wigger-gedrag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:41 schreef W3dz0r het volgende:
Kopstoten zijn zo coolquote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef DANILXL het volgende:
[..]
gebeurde ook een keer bij mijj en toen heb ik een kopstoot gegeven. Optyfen met je wigger-gedrag.![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zeker triest en dan later van:
Aah ik heb geen koffer bij me man, wtf denk jij. Ik ben putjesschepper. En dan rij met je A8 zo door een plas om zijn uniform nat te spetteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |