Jaquote:
Doe er wel een paar stukken ijzerdraad in, komt goed danquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Niet zo raar praten.
Buiten dat, die stropdas kan geen mensen gewicht aan.
Heb niet eens een passend pak meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
alleen met Kerstmis doe ik een pak aan, en dan nog alleen als ik naar mijn oma ga. Vindt ze mooi
Och, laat dat mensje
Ik heb gekozen voor een baan waar ik niet in mantelpakje ofzoiets sjieks moest lopen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
Wat heb je gedaan kuukske? Met stropdas gelopen? Of het niet solliciteren omdat je in "pak" moest lopen.
Persoonlijk vind ik man in pak wel erg aantrekkelijk, nouja bij veel dan. Maar niet in vrijetijd.
Vrouwen die alleen maar naar uiterlijk kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
Mannen in pak of uniform zijn overigens goed te versmaden hoor.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen die alleen maar naar uiterlijk kijken
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor een baan waar ik niet in mantelpakje ofzoiets sjieks moest lopen.
Nu werk ik bij een Hogeschool en daar zijn ze iets makkelijker dan bij mijn vorige baan, waar bovenstaand wel van toepassing was.
Mannen in pak of uniform zijn overigens goed te versmaden hoor.
'Maak je er dan ook een voor mij?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe er wel een paar stukken ijzerdraad in, komt goed dan
Ja denk het ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij staat een rokje jou anders erg sexy Tally![]()
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik snap het al. Als ik in pakken ga lopen heb ik ineens honderd vrouwen om me heen en veertien dikke banen en alles. Jaaaaaa vast wel
voor vandaag wel , maar tot pasen ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef es70 het volgende:
Ik heb 2 kilo paaseitjes... Vraag me af of dat genoeg is eigenlijk.
Ga je je te pletter snaaien??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:45 schreef es70 het volgende:
Ik heb 2 kilo paaseitjes... Vraag me af of dat genoeg is eigenlijk.
Damn, dat is snel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De Fransen hebben weer een snelheidsrecord met de trein
574,8 km/h
Moet je nagaan als er dan wat mis gaat![]()
In testritten hadden ze enkele weken geleden al 553 en 559 gehaald, en een paar dagen terug nog 568. Het vorige record stond op 515,3 (mei 1990). Ook niet echt een slakkengangetjequote:Op dinsdag 3 april 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Damn, dat is snel.
Paris - Strasbourg, de nieuwe TGV Ostfrankreich Süddeutschland, lijn die op 10 juni open gaatquote:
275-300 vind ik dan nog steeds erg snel, maar het heet niet voor niets hogesnelheidslijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In testritten hadden ze enkele weken geleden al 553 en 559 gehaald, en een paar dagen terug nog 568. Het vorige record stond op 515,3 (mei 1990). Ook niet echt een slakkengangetje
Planmatig in de dienstregeling zal er wel iets van 275-300 gereden gaan worden lijkt me
Als er dan wat misgaat heb je nergens meer last vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De Fransen hebben weer een snelheidsrecord met de trein
574,8 km/h
Moet je nagaan als er dan wat mis gaat![]()
Wheheh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Als er dan wat misgaat heb je nergens meer last van
Nee, behalve dan dat je nieuwste, beste en vooral duurste spoorlijn meteen over een lengte van minimaal 20 km naar de klote isquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Als er dan wat misgaat heb je nergens meer last van
'T is dus een kilo teveelquote:
Dat valt alles mee. Heb in Duitsland vaak zat 250-270 met de ICE gereden, merk je niet veel van. Ja alle auo's op de snelweg staan stilquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
275-300 vind ik dan nog steeds erg snel, maar het heet niet voor niets hogesnelheidslijn natuurlijk.
Neuh, ik heb vrijdag een jarigquote:
Wel makkelijk, zo op je werkquote:
Ah, had bijna medelijden met zequote:
Dat valt toch ook niet meer opquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat je nieuwste, beste en vooral duurste spoorlijn meteen over een lengte van minimaal 20 km naar de klote isKan Prorail weer aan het legoën
"Uitgelopen werkzaamheden" anyone?
Ik heb vooral zin in het paasontbijt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:22 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb zin in pasenik hoop dat het weer goed is!
Zondag weer 16 graden (zoals ze nu vertellen)quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:22 schreef Shinadul het volgende:
Ik heb zin in pasenik hoop dat het weer goed is!
Zal je zien dat ie straks komt hyperen dat ie een pak gekocht heeft of zoquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Waar is Doopie eigenlijkDie weet het meestal wel
Die is al een hele tijd niet langs geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Waar is Doopie eigenlijkDie weet het meestal wel
Jawel, pas nog savonds een keer heel evenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is al een hele tijd niet langs geweest.
Oh... Dan knipperde ik zeker net even met mijn ogen ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, pas nog savonds een keer heel even
Zoiets jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh... Dan knipperde ik zeker net even met mijn ogen ofzo.
Of je sliepquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh... Dan knipperde ik zeker net even met mijn ogen ofzo.
Hij is kennelijk niet lang geweest, anders was het me wel opgevallen met teruglezen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je sliepdie flappie was er wel vaker snachts tussen 2 en 4 uur, een beetje in het rond aan het stuiteren en zich afvragen waar al zijn vriendjes waren en zo
Kan het ook niet vinden zo snelquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is kennelijk niet lang geweest, anders was het me wel opgevallen met teruglezen...
Tussen 2 en 4 probeer ik toch echt wel te slapen(niet dat het lukte vannacht, maar ik heb het geprobeerd
).
Oh er stond me zoiets bij, weet ook niet precies meer van wanneer of zoquote:
Mij ook hoor, eind vorige week of afgelopen weekendquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh er stond me zoiets bij, weet ook niet precies meer van wanneer of zo
Waarom slaap je slecht dan ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is kennelijk niet lang geweest, anders was het me wel opgevallen met teruglezen...
Tussen 2 en 4 probeer ik toch echt wel te slapen(niet dat het lukte vannacht, maar ik heb het geprobeerd
).
Als ik dat zou weten zou ik het probleem waarschijnlijk ook wel op kunnen lossenquote:
Das waarquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik dat zou weten zou ik het probleem waarschijnlijk ook wel op kunnen lossen.
Als je de pest hebt aan je huidige baan is dat misschien best een goed ideequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
Blegh, ik ga toch die sollicitatie maar versturen denk ik
T is meer dat het hier nooit af is. We blijven achterstanden creeeren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je de pest hebt aan je huidige baan is dat misschien best een goed idee.
Oh ja goed planquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je de pest hebt aan je huidige baan is dat misschien best een goed idee.
En daar gaan we dan de lounge mee behandelenquote:
Hoequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar gaan we dan de lounge mee behandelen
Neequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar gaan we dan de lounge mee behandelen
Wat is dat toch met (veel) mannen, dat gedoe met tietenquote:
Tieten zijn interessant en leuk en mooi en fijn om mee te spelenquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met (veel) mannen, dat gedoe met tieten.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tieten zijn interessant en leuk en mooi en fijn om mee te spelen
T is alleen jammer dat er vaak een vrouw aan vastzitquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwah...quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, juist OMDAT het niet mag, eigenlijkquote:
Ik vind ze iig niet bijzonder of interessant ofzoquote:
Doe maar een sport-BH aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:02 schreef es70 het volgende:
Anyway... Het waait hier hard en ik moet naar de andere kant van het dorp fietsen,
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
T is alleen jammer dat er vaak een vrouw aan vastzit
En rampzalig als er een man aan vastzit![]()
Ik moet toch ook toegeven dat ik het graag heb als phille in één van zijn kostuums rondlooptquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen die alleen maar naar uiterlijk kijken
huh?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
nergens dus. Onze vriend Zosk zou wat meebrengen maar daar hoor je verder natuurlijk ook niks meer van
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
gewoon, tieten
Anders kan zosk ook wel weer ophorken
Een man in mariniersuniform sla ik ook niet af.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:23 schreef leonieke het volgende:
Ik moet toch ook toegeven dat ik het graag heb als phille in één van zijn kostuums rondloopt![]()
Phille in een marinierskostuumquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een man in mariniersuniform sla ik ook niet af.
Meet 't em een keer aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef leonieke het volgende:
Phille in een marinierskostuumik kan het me niet direct voorstellen
![]()
Een vrouw ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een man in mariniersuniform sla ik ook niet af.
An officer and a gentlemanquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Meet 't em een keer aan
Niet dat ik die van mij daarin kan voorstellen hoormaar je ziet ze hier in de stad wel eens lopen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |