Wie is jouw leider?quote:
Sommigen praten over muziek net zo als anderen over voetbal praten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:52 schreef noekje het volgende:
en Huub heeft veel met Eminem.
Kunnen ze alsjeblieft beide hun kop houden. Wat een geneuzel.
Check even hoeveel ze voor hem vragen op Bol.com! En als je daar toch bent, check Snoop DoggyDog even voor mij, ik heb nog wel plek voor een criminele omhooggevallen lelijkerd!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is jouw leider?
De mijne is 50ct. Die is ook zo wreed.Tijd dat die doodgeschoten wordt, dan kan die mijn engel worden die altijd en overal over me waakt.
Ik ben gek van muziek, jaren in bands gezeten etc maar tegen de tijd dat ik ga lullen dat Elvis mijn geestelijke leider is moeten ze me afvoeren met gillende sirenes.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Sommigen praten over muziek net zo als anderen over voetbal praten.
Elvis leeft!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben gek van muziek, jaren in bands gezeten etc maar tegen de tijd dat ik ga lullen dat Elvis mijn geestelijke leider is moeten ze me afvoeren met gillende sirenes.
met 5x Jezus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En in de gemiddelde inrichting kom je hem nog regelmatig tegen ook... wel een stuk of 3
Ali Bquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie is jouw leider?
De mijne is 50ct. Die is ook zo wreed.Tijd dat die doodgeschoten wordt, dan kan die mijn engel worden die altijd en overal over me waakt.
Heel verstandigquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef Polonium-120 het volgende:
in de brief van de moeder van huub werd eric niet genoemd!
Als Chris er dan ook gelijk ff bij zegt dat hij de grondtoon kan vinden als hij met zijn snufferd in het zand van de paardenbak gaat liggen...quote:
Elvis has left the building...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben gek van muziek, jaren in bands gezeten etc maar tegen de tijd dat ik ga lullen dat Elvis mijn geestelijke leider is moeten ze me afvoeren met gillende sirenes.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Chris er dan ook gelijk ff bij zegt dat hij de grondtoon kan vinden als hij met zijn snufferd in het zand van de paardenbak gaat liggen...
Jazeker :pquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Schreef iemand iets over kindjes van god?
En die gast heeft een technische HBO opleiding gevolgdquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef mootie het volgende:
Brian: kwart is minder dan ene half he?
"Is dit het voorportaal van de hell, waar je terecht komt als je een kindje van god bent"quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Dat je er naar luistertquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:13 schreef Lipsch het volgende:
zucht, eindelijk heeft rat z'n niveau te pakken "vader Jacob"
Leraar moet hem eruit flikkeren, hij zit alleen maar te klieren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:13 schreef Lipsch het volgende:
Lieke gaat woensdagmiddag sporten met Brian.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef Yollie het volgende:
Huub zit duidelijk ergens mee, zou het omdat Lieke fijn morgen met Brian gaat sporten...
En zelfs dat weet hij te verkloten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:13 schreef Lipsch het volgende:
jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Waarop?quote:
De zelfkennis van een alzheimerpatient...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef mootie het volgende:
Natasia noemt het ziek...... ze heeft het zelf gezegd![]()
En zelfs dat niveautje kan hij niet aanquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:13 schreef Lipsch het volgende:
Yups, Huub en Eric zijn het "jodenvolk", maar zij mag dat zeggen natuurlijk. Maar wacht maar als Huub eens zo`n opmerking maakt, dan is het huis te klein bij de BN-fansquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
Zei Natasia nou Jodenvolk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |