Money money money.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:29 schreef mootie het volgende:
Oh man......... Kris wees eens gewoon eerlijk...... dit kan je toch niet maken!
Ze pakken gewoon een stukje Idols/X-factor mee...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:30 schreef CHAOS_ het volgende:
Volgens mij zegt de FeBo express niets tegen haar en hebben de leraren odracht gekregen niets te zeggen tegen hun, zodat ze onze oren kunnen teisteren, omdat wij altijd te laat zijn met het uitzetten van het geluid. Zelfs door de achterban wordt er niets tegn hun verteld, terwijl Wilgo er toch ook echt geen zin inhad en uit voorzorg oordoppen had meegenomen.
Big Brother, Pokeren, Big Diet, Star Academy, Idols/X-Factor...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
Ze pakken gewoon een stukje Idols/X-factor mee...
Och, als hij z`n reputatie als leraar om zeep wilt helpen moet ie dat vooral doen... Wie zal hem ooit nog serieus nemen als leraar?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:37 schreef mootie het volgende:
Kris zegt maar weer eens dat het harstikke goed gaat...... Ik kost hier echt op. Deze zachte heelmeester maakt wel ontzettend stinkende wonden.
tja wat moet ie anders zeggen, Chris weet wel dat het nooit wat zal worden.......quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:37 schreef petraa het volgende:
Als het fout gaat gewoon doorgaan aldus Chris, het maakt niet uit.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ter verdediging van Amanda: ze was natuurlijk ook al twaalf toen ze eindelijk naar groep drie mocht.
ik kan elke dag wel 20 dingen zeggen om Brian te dissen, en dan is er niet 1 leugen bijquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub kwam naar Amanda toe in de kapsalon en zei dat hij het nog een aan tafel wil bespreken dat hij zeker weet dat Brian met dat donkere meisje bij de poort heeft staan tongen. Zou Huub nou echt geen andere manier kunnen vinden om Brian te dissen dan telkens leugens te verzinnen (bijv. vergiftiging en vrouwen mishandeling). Via de volgende link is het moment te zien en ze hebben dus echt niet staan tongen: http://video.google.nl/videoplay?docid=6271672850704647828 ).
Ook het midden in de nacht met deksels gooien is niet echt leuk meer. Het zou voor Huub goed zijn als Nicolaas erin komt want dan komen er misschien weer nieuwe ideeen om de tijd door te komen en zakt hij misschien niet in de PoPo!
http://video.google.nl/videoplay?docid=6271672850704647828
Wat heeft dit filmpje met het zoen-incident te maken? Dit filmpje was toen er afscheid van de gasten genomen werd. Het zoen incident vond plaats in de tuin bij die 4 stoelen, wat oa. door NatasJa zelf gezien is. Kortom, je Huub-bashing werkt weer eens niet...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou Huub nou echt geen andere manier kunnen vinden om Brian te dissen dan telkens leugens te verzinnen (bijv. vergiftiging en vrouwen mishandeling). Via de volgende link is het moment te zien en ze hebben dus echt niet staan tongen: http://video.google.nl/videoplay?docid=6271672850704647828 ).
Ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 3 april 2007 14:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Japio op een afdruiprekje ligt om het overtollig vet weg te laten druppen ........
WTFquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:13 schreef schatje het volgende:
Ja Amanda, heel gezond al dat zonnen en de zonnebank.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef noekje het volgende:
Ja joh, smeer die oogschaduw gewoon over de wenkbrauwen heen.
Het is een leatherlook original... daar lopen er meer van rond in Florida enzoquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
WTFIs dat nu dr huid of heeft ze wat aan
![]()
Who cares, morgen is Nena er ook...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef Yollie het volgende:
Huub zit duidelijk ergens mee, zou het omdat Lieke fijn morgen met Brian gaat sporten...
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat heeft dit filmpje met het zoen-incident te maken? Dit filmpje was toen er afscheid van de gasten genomen werd. Het zoen incident vond plaats in de tuin bij die 4 stoelen, wat oa. door NatasJa zelf gezien is. Kortom, je Huub-bashing werkt weer eens niet...
zou Huub er echt mee zitten dat het vorbei ist met Lieke?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef Yollie het volgende:
Huub zit duidelijk ergens mee, zou het omdat Lieke fijn morgen met Brian gaat sporten...
Alleen als er cameras in de buurt zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:48 schreef Marelle het volgende:
zou Huub er echt mee zitten dat het vorbei ist met Lieke?!![]()
Ik denk dat als Brian met haar aan de haal gaat dat hij dat niet trekt. Verder hoop ik dat hij slim is en haar lekker laat gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal een beetje veel poppenkast.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
Al was het alleen maar omdat hij dus niet gescoord heeft...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet trekken? Als Brainless met Lieke gaat rotzooien krijgt ie een probleem met Amanda. In Huub's plaats zou ik doen alsof ik het erg vind dat Brainless met Lieke rotzooit, in de hoop dat Brainless daar actief mee door gaat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:49 schreef Yollie het volgende:
Ik denk dat als Brian met haar aan de haal gaat dat hij dat niet trekt.
ow, ik wil daar toch ook eens kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
Tupac!
Mijn richting, mijn leiderschap. Ik kan me ermee identificeren.
Hij heeft z'n leider besteld via Bol.com.
Lees maar op zijn web log.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |