Heerlijk op deze manier cossen lezenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kaartje sturen dat haaruitval een "bijverschijnsel" van de zwangerschap kan zijn??![]()
![]()
Het is vandaag een dagje van weggegooid geld daar, Amandel die verbouwd moet worden. Brian, paardrijles, gitaarles en zangles alle 3 dingen waar hij nooit iets in zal worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:13 schreef Marelle het volgende:
Wat een geldverspilling die prutserij aan het hoofd van Amandel, aan de andere kant kunnen wij ons iig vermaken aan dit hoogstaande staaltje van conversatie.....
Ah nee, doe normaal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:13 schreef schatje het volgende:
Ja Amanda, heel gezond al dat zonnen en de zonnebank.
[afbeelding]
Owwwwww, wat erg is dit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:13 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
MG hoe durft diequote:Op dinsdag 3 april 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Brian geeft nu de zangleraar en gitaarleraar een opdracht mee. Ze moeten van brian's gedichten een lied maken.
die mevrouw heeft zich in plasticfolie verpakt om niet te verbranden?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:13 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
En toch heb ik medelij met d'rquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:02 schreef mootie het volgende:
Sterker nog, Ellen werkt met gehandicapten! Daarom is ze dit gedrag wel gewend.
in groep 3 dacht ik nog dat ik een jongetje was ;-(quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
In groep 3 had Snollie al highlights in haar haar. Dat deed mummie-dearest![]()
![]()
Dan is die moeder ook niet goed bij haar knar.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
![]()
het is vandaag weer om te gillen hahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef petraa het volgende:
De gitaarleraar zegt ik kan absoluut gitaar spelen, maar geen nrs schrijven. Nee zegt Brian daarom heb ik dat gedaan, kijk maar op me site.
Wanneer komt er weer iemand die hem eens de waarheid verteld. Die jongen heeft zo'n eigendunk...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:16 schreef petraa het volgende:
De gitaarleraar zegt ik kan absoluut gitaar spelen, maar geen nrs schrijven. Nee zegt Brian daarom heb ik dat gedaan, kijk maar op me site.
Maar al wel verloofd hè... dan is het minder ergquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:21 schreef Mokum020 het volgende:
Ohhhhh......Dellie zat er in groep 3 al bij als een opgemaakt barbiepop, toen begon het al..
ff denken...groep 3....toen was ze 6 jaar.....![]()
groep 6 had ze al verpest haar.........
groep 7 neptieten....
groep 8 zwanger en abortus..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
in groep 3 dacht ik nog dat ik een jongetje was ;-(
je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ter verdediging van Amanda: ze was natuurlijk ook al twaalf toen ze eindelijk naar groep drie mocht.
Maakt nix uit, al wordt het hem 100 keer door Henk Jan Smits persoonlijk verteld, hij is net zo overtuigd van zijn kunnen als Roef en Marjanquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:21 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer iemand die hem eens de waarheid verteld. Die jongen heeft zo'n eigendunk...
Sinds ik Brian zie en hoor begrijp ik ook die non talenten van Idols beterquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt nix uit, al wordt het hem 100 keer door Henk Jan Smits persoonlijk verteld, hij is net zo overtuigd van zijn kunnen als Roef en Marjan![]()
Appel in zijn mond en het is een varken op een schaal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
Leuke foto voor op de menukaart bij zijn huwelijk![]()
De Soca Boys laten het ook afweten, die Soca smurf beloofde Jaap een gouden carriere...quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Sinds ik Brian zie en hoor begrijp ik ook die non talenten van Idols beter![]()
Het lijkt wel of Japio op een afdruiprekje ligt om het overtollig vet weg te laten druppen ........quote:
Je hebt tegenwoordig van die kaarten waar je teksten kunt inspreken. Eigenlijk zouden we dit moeten opnemen en opsturen naar haar. Of valt dat onder negatieve post ???quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Owwwwwww, het is weer vreselijk , dat zingen van Zdngmw, en Chris zegt helemaal niks.
Lekker goedkoop: Vlees of Vis?? Neuh laat maar, ik hoef ff niet te etenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
Leuke foto voor op de menukaart bij zijn huwelijk![]()
Luister je naar Zdngmw? Dat evenaart het aardig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:28 schreef Mika25 het volgende:
Mensen durven de streams aan te zetten als Brainless zangles heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |