Ja, wel een paar uurquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef MarkNMGN het volgende:
amandel was toch gestopt met roken?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval had Nena beter Brian toen kunnen uitschakelen met een baksteen of keukenmes...
Precies, anders had amandel er al uitgeweest toen ze die kop thee gooide naarre Huub.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef Marelle het volgende:
De regels worden aangepast zodra het de redactie uitkomt, m.a.w. er zijn geen regels![]()
Wederom een onnavolgbaar staaltje logica van onze kooi-dumbo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:50 schreef Marelle het volgende:
Ja Amandel als je 30 kilo bent aangekomen dan was ja daarvoor 30 kilo lichter![]()
Braaaajen kijkt niet meequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef MarkNMGN het volgende:
amandel was toch gestopt met roken?
haar test was gewoon positief, brian snapt toch niet hoe een + en een - werktquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Marelle het volgende:
Amandel (19 jaar) maakt zich nu al zorgen over de eventuele 'bijverschijnselen' van een zwangerschap![]()
Is ze nog niet ongesteld geweest dan ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Marelle het volgende:
Amandel (19 jaar) maakt zich nu al zorgen over de eventuele 'bijverschijnselen' van een zwangerschap![]()
Behalve dat je moet bevallen?? Ze is nog steeds niet ongesteld dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Marelle het volgende:
Ik zie het al voor me:quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:54 schreef Marelle het volgende:
Amandel weet niet wat inleiden is, ach je kan ook niet alles weten natuurlijk![]()
En ze noemen 'het' : parabrodda, het eerste liefdesneukkindje van amandel en brainless...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Brian die aan de verloskundige vraagt of wanneer ze de bevalling gaan bewerkstelligen...![]()
Volgens mij hebben ze bij brain een paar hersencelletjes vergeten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
http://rs1.rapidshare.com(...)lungel.op.fries1.asf
Para.klungel op fries.
Dat weet Amandel niet, prezies zoals ze niet weet dat wanneer je de pil vergeet je zwanger kunt raken. Wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat je moet bevallen?? Ze is nog steeds niet ongesteld dus![]()
Lekker duidelijk, zo'n zwangerschapstest voor je over tijd bent![]()
Ik ben bang dat het iets fouts als "Brianda" wordtquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En ze noemen 'het' : parabrodda, het eerste liefdesneukkindje van amandel en brainless...
Met een meerderheid van stemmen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:55 schreef MarkNMGN het volgende:
Kunnen de miljonairs palma niet ontslaan?
ik zie amandel er wel voor aan dat ze overstuur raakt als ze de woensdagpil heeft genomen op vrijdagquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:57 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat weet Amandel niet, prezies zoals ze niet weet dat wanneer je de pil vergeet je zwanger kunt raken. Wat niet weet wat niet deert![]()
![]()
Van welke van de 3 strips die ze door het huis heeft slingeren??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
ik zie amandel er wel voor aan dat ze overstuur raakt als ze de woensdagpil heeft genomen op vrijdag
En Dellie die ondertussen haar haar aan het stylen is....quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Brian die aan de verloskundige vraagt wanneer ze de bevalling gaan bewerkstelligen...![]()
Je mist de foto van Jaaps nagel, dat was pas een geweldig staaltje nagel lakken!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Ik wil toch nog even de creatieve uitspattingen laten zien van dit geweldige bedrijf die ook cursussen geeft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je dit eenmaal onder de knie hebt mag je jezelf prutser in de beautywereld noemen.
Ja jammer, die heb ik niet in m'n album.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mist de foto van Jaaps nagel, dat was pas een geweldig staaltje nagel lakken!
Kaartje sturen dat haaruitval een "bijverschijnsel" van de zwangerschap kan zijn??quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En Dellie die ondertussen haar haar aan het stylen is....![]()
Sterker nog, Ellen werkt met gehandicapten! Daarom is ze dit gedrag wel gewend.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij brain een paar hersencelletjes vergeten.
(Enne Ellen is vast niet gewend aan geestelijk gehandicapten)
hahahahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kaartje sturen dat haaruitval een "bijverschijnsel" van de zwangerschap kan zijn??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mist de foto van Jaaps nagel, dat was pas een geweldig staaltje nagel lakken!
MOOI!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Ik wil toch nog even de creatieve uitspattingen laten zien van dit geweldige bedrijf die ook cursussen geeft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je dit eenmaal onder de knie hebt mag je jezelf prutser in de beautywereld noemen.
en er dan toch uitzien alsof je er al 3 zou kunnen hebben. 33 was het toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Als Snollie zwanger zou zijn, liet ze het weghalen. Ze is zelf nog een kind, zegt ze.
Ik denk dat we dat kunnen beamen, niet ouder dan 5 jaar.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Snollie vraagt aan de opmaakmevrouw........heb je een foto van de baby?
Ja, dus, ze laat de foto zien en Snollie zegt............Owwwww, ja, die heb ik gezien.![]()
![]()
![]()
Is dat een bijverschijnselquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Is ze nog niet ongesteld geweest dan ?
LOLquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:05 schreef noekje het volgende:
[..]
en er dan toch uitzien alsof je er al 3 zou kunnen hebben. 33 was het toch?
Nee hoofdverschijnsel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |