Ja, wel een paar uurquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef MarkNMGN het volgende:
amandel was toch gestopt met roken?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval had Nena beter Brian toen kunnen uitschakelen met een baksteen of keukenmes...
Precies, anders had amandel er al uitgeweest toen ze die kop thee gooide naarre Huub.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef Marelle het volgende:
De regels worden aangepast zodra het de redactie uitkomt, m.a.w. er zijn geen regels![]()
Wederom een onnavolgbaar staaltje logica van onze kooi-dumbo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:50 schreef Marelle het volgende:
Ja Amandel als je 30 kilo bent aangekomen dan was ja daarvoor 30 kilo lichter![]()
Braaaajen kijkt niet meequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef MarkNMGN het volgende:
amandel was toch gestopt met roken?
haar test was gewoon positief, brian snapt toch niet hoe een + en een - werktquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Marelle het volgende:
Amandel (19 jaar) maakt zich nu al zorgen over de eventuele 'bijverschijnselen' van een zwangerschap![]()
Is ze nog niet ongesteld geweest dan ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Marelle het volgende:
Amandel (19 jaar) maakt zich nu al zorgen over de eventuele 'bijverschijnselen' van een zwangerschap![]()
Behalve dat je moet bevallen?? Ze is nog steeds niet ongesteld dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Marelle het volgende:
Ik zie het al voor me:quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:54 schreef Marelle het volgende:
Amandel weet niet wat inleiden is, ach je kan ook niet alles weten natuurlijk![]()
En ze noemen 'het' : parabrodda, het eerste liefdesneukkindje van amandel en brainless...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Brian die aan de verloskundige vraagt of wanneer ze de bevalling gaan bewerkstelligen...![]()
Volgens mij hebben ze bij brain een paar hersencelletjes vergeten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
http://rs1.rapidshare.com(...)lungel.op.fries1.asf
Para.klungel op fries.
Dat weet Amandel niet, prezies zoals ze niet weet dat wanneer je de pil vergeet je zwanger kunt raken. Wat niet weet wat niet deertquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat je moet bevallen?? Ze is nog steeds niet ongesteld dus![]()
Lekker duidelijk, zo'n zwangerschapstest voor je over tijd bent![]()
Ik ben bang dat het iets fouts als "Brianda" wordtquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En ze noemen 'het' : parabrodda, het eerste liefdesneukkindje van amandel en brainless...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |