abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47957845
nouhou

de tijd gaat al zo snel en dan ook nog het topic dicht....
ik ga in staking
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:05:37 #2
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47957913
snel? ik vind de dag juist tergend traag gaan

Maar komt omdat ik vanavond weer wat leuks heb
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_47957998
heb het gevoel alsof ik er een hele adg op heb zitten en wil eigenlijk wel slapen
Ben een lui wijf
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_47958337
ik heb m'n concert-tickets per aangetekend schrijven ontvangen

woepie !!!!!
Werewolf
pi_47958357
Tralala
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:55:45 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47959549
Goede middag
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_47961472
hoi Dromenvanger

Romeo en Julia staat op maar ik heb de deur dichtgedaan
Werewolf
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:47:59 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47961516
Hallo

Ben je jarig vandaag Sara? Of heb ik dat fout begrepen?

Ik moet lachen over users hier die het steeds hebben over hardwerkende Nederlanders Veel belastingbetalende hardwerkende Nederlanders Volgens mij hebben die mensen fout werk gekozen of ze moeten wat te zeuren hebben. Meestal komt die zin naar voren als het gaat om belasting of uitkering.
pi_47961727
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo

Ben je jarig vandaag Sara? Of heb ik dat fout begrepen?

Ik moet lachen over users hier die het steeds hebben over hardwerkende Nederlanders Veel belastingbetalende hardwerkende Nederlanders Volgens mij hebben die mensen fout werk gekozen of ze moeten wat te zeuren hebben. Meestal komt die zin naar voren als het gaat om belasting of uitkering.
dat heb je verkeerd begrepen hoor

ik verjaar binnen 10 dagen maar ben dan op reis
Werewolf
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:00:38 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47961993
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:53 schreef sararaats het volgende:

[..]

dat heb je verkeerd begrepen hoor

ik verjaar binnen 10 dagen maar ben dan op reis
Okey

Dacht dat je belgisch zotteke achter je naam kreeg op je verjaardag
pi_47962217
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Okey

Dacht dat je belgisch zotteke achter je naam kreeg op je verjaardag
ik ben dan op reis maar kreeg het een week van te voren van yvonne, blijkbaar is het nog snel gegeaan

nog 4 dagen voor ik vertrek naar Duitsland
Werewolf
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:40:35 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47963581
Veel plezier alvast!!!
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:45:29 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47966302
Ik ga zaterdag poolen en biertje pakken in de kroeg met iemand

Rest bericht even geedit.

Ik erger me steeds vaker op fok! buiten bepaalde topics om. Lijkt wel alsof deze topic het enige topic is dat nog te harden is zonder geirriteerd te raken. Volgens mij klik ik te vaak de irritante topics aan

Ergeren op internet

Not done

[ Bericht 32% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-04-2007 15:58:00 ]
pi_47968375
zoooo terug van kastanjehof en die hebben me flink te pakken gehad en da's nie leuk
daarna aangifte gedaan van oplichting via marktplaats half maart (is al bij internetopgelicht bekend en wordt aangewerkt) en nu nu kan ik eindelijk slapen en pootje rust geven!
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:40:14 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47968790
Slaap lekker Draculettetje

Ik heb de rust niet om te rusten en te slapen nu. Heb eigenlijk nergens het geduld en de concentratie voor. Heb wel zin om eens een week te slapen eigenlijk

Dat online ergeren zorgt ook voor onrust hier. Niet hier ergeren vanwege jullie maar vaak wat ik zie verschijnen op mijn scherm elders.

Dus dan kan ik maar beter iets anders zoeken en het fokken binnen deze topic houden. Ergeren is niet een hobby van mij, om gestoord van te worden. Het heeft ook weinig zin om te ergeren aan andere mensen hier en elders waar dan ook, mensen zijn zoals ze zijn.

Open staan voor iets anders dat mis ik wel eens. Dat mensen teveel naar zichzelf kijken en zichzelf als uitgangspunt nemen. Zal vast en zeker overal gebeuren buiten internet om, alleen komt het hier duidelijker tot uitdrukking. De mening lijkt ook vaak al klaar te liggen bij veel mensen, dat ze een mening hebben die al klaar ligt voordat ze zelf eens gedacht hebben over hoe het nu zou kunnen zijn. Hoe omschrijf ik dat beter? Keurslijf? Vooroordeel? Vast geroeste manier van omgaan met anderen? Meteen het oordeel klaar hebben liggen. Oordeel over van alles en nog wat dus.

Krapdenkend?

Nu weer weg

Verandering, als ik zo kijk en zie en lees en hoor dan zie ik stagnatie in hoe mensen zijn. Wellicht ook bij mezelf als het gaat om depressieve zeik. Maar het gaat me dus zeker om hoe mensen zich profileren en de voorspelbaarheid die ik vaak zie.

En zeker niet bij iedereen. Kan het even niet anders uitleggen maar goed. Typerend gedrag. Alsof een type auto is geproduceerd maar dan in menselijke vorm. Op negatief gebied heb ik het dan ook over. Je hebt ook types mensen die een auto zijn die meer specificaties kennen. Mensen die niet voorspelbaar zijn in alles wat ze doen op negatief gebied.

En nogmaals niets over jullie

En dan zeker wel ook af en toe over mezelf Heb zelf ook negatieve karakter-eigenschappen maar goed, wie niet?

Dus wie weet is het wel zeuren

Alleen zie ik het op internet dus zo irritant vaak naar voren komen bij bepaalde users dat ik af en toe de knop uit wil zetten om voor eens en voor altijd niet meer online te komen. En dan niet omdat ik net een confrontratie heb gehad, ik heb eens goed gelezen hoe users schrijven en zich profileren hier. Alleen lurken.

Wellicht beter om te negeren

Het afzeiken van mensen en groepen mensen die anders zijn dan degeen die doet afzeiken. Zomaar een voorbeeld. Iemand handeld even anders dan de standaard en dan is het meteen een reden om iemand compleet de grond in te trappen. Iemand tot het bot afkraken is doodnormaal? Geeft het een kick? Voelt het goed? Geeft het voldoening waardoor men de dag beter doorkomt? Meer zelfwaardering krijgen door anderen minder waarde te geven?

Is dat een modern verschijnsel geworden? Speelt het alleen op internet af? Of wordt er in de maatschappij ook zoveel afgezeken? Ik merk er in het echt niets van dus waarschijnlijk is het stoer doen vanachter je pc.

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-04-2007 17:04:33 ]
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:06:09 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47969800
Tijd om te douchen

Zomaar iets dat stoort. Ik klik per dag bij lange na niet alle topics aan, maar iedere dag zie ik wel afzeik berichten. Alsof het een trend is.

Ik probeer me dan in te leven in degeen die anderen kapot wilt maken online, wat de drijfveer is Wellicht frustratie in het dagelijkse leven dat alleen online geuit kan worden? Een vervanging voor het krassen gericht op anderen, hebben ze zelf problemen die ze op anderen doen afreageren, kunnen ze de druk niet aan en blazen ze hier stoom af? Of is het papegaaien gedrag?

Noem me maar een huillie, anders noem je me iemand die enigszins waarde hecht in normale omgangsvormen. Wellicht is internet niet gemaakt om normaal om te gaan met anderen. De afstand is te groot tussen de mensen en fout gedrag hanteren dat in het echt niet geaccepteerd wordt is te aantrekkelijk. Alsnog vraag ik me af wat zo goed doet aan het afzeiken en of mensen geen vreemd gevoel in de onderbuik krijgen als ze hun eigen berichten nalezen. Of is het slechts tekst en niet meer dan tekst? Wie weet is de afstand dus echt te groot. Tekst schrijven is makkelijker dan praten. Dat je niet eens kunt spreken over normale omgangsvormen omdat het tekst is

Een afzeik bericht schrijf je in 10 seconde, iemand in het gezicht uitschelden eist durf en moed en tevens kleven er meer consequenties aan.

Genoeg geschreven weer. Ik stoor me dus aan dat afzeiken omdat ik het laf vind. Ik vraag me af hoe dapper die mensen in het echt wel niet zijn in hun aanwezigheid. Op internet doen wat je in het echt niet duft vind ik dus laf gedrag

Nu even fris douchen

Te serieus wellicht. Maar ik stoor me dus eraan en dan is het vanzelf serieus. Wie weet te lang online geweest en dat het daarom te serieus is geworden Hadden ze internet maar nooit ontdekt

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-04-2007 17:29:52 ]
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:53:24 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47971800
Gedouched en wel

Alle negatieve energie weggespoeld

Verder maar weer. Nog 60 jaar te leven

Nog 60 volle glansrijke jaren in dit bestaan Nog 60 jaren vol geluk Nog 60 jaar

Mensen!!!!!!

Het leven is geweldig
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:20:11 #18
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47975029
http://www.nu.nl/news/103(...)_hennepkwekerij.html

linkje bron: nu.nl (een oud politiebureau doet dienst als hennepkwekerij)

das nou zo'n beet ROFL DV met diashow
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:21:10 #19
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47975078
ik ga dutten
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:25:53 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47977744
Dut ze

Hennep is een mooi Nederlands woord
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:05:44 #21
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47982595
ggggaappp.. zit hier met een bakkie

iemand hier? en het was nog niet gezegd: goedenavond
pi_47982684
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef draculettetje het volgende:
zoooo terug van kastanjehof en die hebben me flink te pakken gehad en da's nie leuk
daarna aangifte gedaan van oplichting via marktplaats half maart (is al bij internetopgelicht bekend en wordt aangewerkt) en nu nu kan ik eindelijk slapen en pootje rust geven!
pi_47982724
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:05 schreef Normalneo het volgende:
ggggaappp.. zit hier met een bakkie

iemand hier? en het was nog niet gezegd: goedenavond
Goede avond NN!
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:20:16 #24
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47983430
hey hey vampje hoeist? was jij nu de World of Warcraft fan hier?

Speel je dat wel eens en welk leven sta je?
pi_47983480
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:20 schreef Normalneo het volgende:
hey hey vampje hoeist? was jij nu de Wrld of Warcraft fan hier?

Speel je dat wel eens en welk leven sta je?

Lvl 32 n (warlock) nog maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')