Slaap lekker Draculettetje
![]()
Ik heb de rust niet om te rusten en te slapen nu. Heb eigenlijk nergens het geduld en de concentratie voor. Heb wel zin om eens een week te slapen eigenlijk
![]()
Dat online ergeren zorgt ook voor onrust hier. Niet hier ergeren vanwege jullie maar vaak wat ik zie verschijnen op mijn scherm elders.
Dus dan kan ik maar beter iets anders zoeken en het fokken binnen deze topic houden. Ergeren is niet een hobby van mij, om gestoord van te worden. Het heeft ook weinig zin om te ergeren aan andere mensen hier en elders waar dan ook, mensen zijn zoals ze zijn.
Open staan voor iets anders dat mis ik wel eens. Dat mensen teveel naar zichzelf kijken en zichzelf als uitgangspunt nemen. Zal vast en zeker overal gebeuren buiten internet om, alleen komt het hier duidelijker tot uitdrukking. De mening lijkt ook vaak al klaar te liggen bij veel mensen, dat ze een mening hebben die al klaar ligt voordat ze zelf eens gedacht hebben over hoe het nu zou kunnen zijn. Hoe omschrijf ik dat beter? Keurslijf? Vooroordeel? Vast geroeste manier van omgaan met anderen? Meteen het oordeel klaar hebben liggen. Oordeel over van alles en nog wat dus.
Krapdenkend?
Nu weer weg
![]()
Verandering, als ik zo kijk en zie en lees en hoor dan zie ik stagnatie in hoe mensen zijn. Wellicht ook bij mezelf als het gaat om depressieve zeik. Maar het gaat me dus zeker om hoe mensen zich profileren en de voorspelbaarheid die ik vaak zie.
En zeker niet bij iedereen. Kan het even niet anders uitleggen maar goed. Typerend gedrag. Alsof een type auto is geproduceerd maar dan in menselijke vorm. Op negatief gebied heb ik het dan ook over. Je hebt ook types mensen die een auto zijn die meer specificaties kennen. Mensen die niet voorspelbaar zijn in alles wat ze doen op negatief gebied.
En nogmaals niets over jullie
![]()
En dan zeker wel ook af en toe over mezelf
![]()
Heb zelf ook negatieve karakter-eigenschappen maar goed, wie niet?
Dus wie weet is het wel zeuren
![]()
Alleen zie ik het op internet dus zo irritant vaak naar voren komen bij bepaalde users dat ik af en toe de knop uit wil zetten om voor eens en voor altijd niet meer online te komen. En dan niet omdat ik net een confrontratie heb gehad, ik heb eens goed gelezen hoe users schrijven en zich profileren hier. Alleen lurken.
Wellicht beter om te negeren
![]()
Het afzeiken van mensen en groepen mensen die anders zijn dan degeen die doet afzeiken. Zomaar een voorbeeld. Iemand handeld even anders dan de standaard en dan is het meteen een reden om iemand compleet de grond in te trappen. Iemand tot het bot afkraken is doodnormaal? Geeft het een kick? Voelt het goed? Geeft het voldoening waardoor men de dag beter doorkomt? Meer zelfwaardering krijgen door anderen minder waarde te geven?
Is dat een modern verschijnsel geworden? Speelt het alleen op internet af? Of wordt er in de maatschappij ook zoveel afgezeken? Ik merk er in het echt niets van dus waarschijnlijk is het stoer doen vanachter je pc.
[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-04-2007 17:04:33 ]